Avensis corolladan uzun ya. Aurisle mi karıştırdınız acebaAslında ilk segmentler akslar arası mesafeye göre yapılmıştı ama sonra fiyat işin içine girdi yada lükslük.mesela avensis corolladan kısayken d segmenti olmuştu.ya da bmw 3 serisi jettayla aynı boydayken passatla kıyaslanıyor.segment işi kafamı karıştırıyor.
Bir bakıyorum tam boyutları bulayım yazıcam accord civic mi karıştırdım ya şimdi bende tam emin olamadım.Avensis corolladan uzun ya. Aurisle mi karıştırdınız aceba
BLL-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bildiğim kadarıyla accord da civicten uzun. Daha doğrusu aynı yıllarda üretilenler uzun. Yoksa güncel corolla bikaç kasa önceki avensisten uzun olabiliyor. Bi de segment olayında tek kriter boyut değil artık kalite-fiyat olayı falan da var galiba işin içindeBir bakıyorum tam boyutları bulayım yazıcam accord civic mi karıştırdım ya şimdi bende tam emin olamadım.
Evet ilk segmentler çıktığında süper mini mini car b small family car c diye geçiyordu sanırım.ama sonra jettayla aynı boyutlardaki bmw 3 d segmenti oldu fiyat kalite işi bozdu.Bildiğim kadarıyla accord da civicten uzun. Daha doğrusu aynı yıllarda üretilenler uzun. Yoksa güncel corolla bikaç kasa önceki avensisten uzun olabiliyor. Bi de segment olayında tek kriter boyut değil artık kalite-fiyat olayı falan da var galiba işin içinde
BLL-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aks. Mesafeleriymiş ya corollanında avensisinde aks mesafesi 2700 mm kaynak Wikipedia umarım sabahın 11 inde iki kere yanılmamEvet ilk segmentler çıktığında süper mini mini car b small family car c diye geçiyordu sanırım.ama sonra jettayla aynı boyutlardaki bmw 3 d segmenti oldu fiyat kalite işi bozdu.
Katılıyorum. Sanılanın aksine multijetlerin o kadar da az yaktığını düşünmüyorum.1.3 multıjet 1.5 dci yi tüketimde aratır uyarayım
Dci ne kadar yakar bilmem de 1.3multijet 75lik motor punto linea fiorino gibi araçlarda Ankara içi yoğun (sürekli dur kalk 1. Vites) 6.5-7 yakıyordu. 90-95 liklerin bi tık daha az yaktığı söyleniyor. Uzun yolda da 120 sabit 5litre/100km altına düşmez kolay kolay. Dci sahibi birisi bu bilgilerle karşılaştırıp kararını versin eğer dci daha az yaşıyorsa çünkü biz 6yıl 1.3multijet kullandık ama dci lı bi arabaya binmişliğim bile yokKatılıyorum. Sanılanın aksine multijetlerin o kadar da az yaktığını düşünmüyorum.
Şu an ki aracım 1.5dci 90 beygir Clio, şehir içi dur kalk trafikte 5 litre, uzun yolda sakin kullanımda(90km/s) 3.5 litre, yine uzun yolda performanslı sayılabilecek kullanımla(130km/s) 4.5 litre civarında yakıt tüketiyorum.Dci ne kadar yakar bilmem de 1.3multijet 75lik motor punto linea fiorino gibi araçlarda Ankara içi yoğun (sürekli dur kalk 1. Vites) 6.5-7 yakıyordu. 90-95 liklerin bi tık daha az yaktığı söyleniyor. Uzun yolda da 120 sabit 5litre/100km altına düşmez kolay kolay. Dci sahibi birisi bu bilgilerle karşılaştırıp kararını versin eğer dci daha az yaşıyorsa çünkü biz 6yıl 1.3multijet kullandık ama dci lı bi arabaya binmişliğim bile yok
BLL-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
O zaman uzun yolda pek bi fark olmayacaktır ama dediğim gibi şehir içinde 6 litrelerin altına biraz zor inersiniz gibi geliyor. Genel olarak 6 yıllık 1.3 multijet 75hp deneyimimiz buydu bizim karşılaştırmalarda kullanabilirsiniz ama lineadaki multijet ünitesi 90hp onu bi kullanandan öğrenseniz daha iyi olur çünkü genel düşünce onun daha az yaktığı yönündeŞu an ki aracım 1.5dci 90 beygir Clio, şehir içi dur kalk trafikte 5 litre, uzun yolda sakin kullanımda(90km/s) 3.5 litre, yine uzun yolda performanslı sayılabilecek kullanımla(130km/s) 4.5 litre civarında yakıt tüketiyorum.
Güncel corolla ile güncel avensisin aks mesafesi aynı ama bence bu olmamalıAvensis her kasasında Corolla'dan büyüktü, keza Accord'da Civic'ten.
Sınıflar her yeni modelde biraz daha büyüyor. Güncel Jazz, geçmişteki bir çok C sınıfı arabadan büyük boyutlara sahip, 4.neslinde daha da büyüyormuş.
Avensis-Corolla kıyaslaması son kasaya daha eski kasa kıyası yapılarak yazıldıysa o doğru. Güncel Corolla, 2 nesil önceki Avensis'ten büyük.
Benim için mi söylediniz bilmiyorum ama üstüme alındım aralarında segment farkı olduğunun farkındayım zaten birinin yenisi ile diğerinin eskisini kıyasladım. demek istediğim bu benzetme ile aynı paraya (hatta daha azına) alınabilecek daha eski c segment arabalardan lineanın daha kötü bir araç olduğu, ayrıca 1.3 multijet az yakar denilen araç dediğiniz gibi tüketim olarak 1.5 dci'yi baya aratıyor.sanılanın aksine linea b megane c segmentıdır
Tabi ilk başta boyut önemli iken, şu anda konfor, donanım v.s dikkate alınıyor.Aslında ilk segmentler akslar arası mesafeye göre yapılmıştı ama sonra fiyat işin içine girdi yada lükslük.mesela avensis corolladan kısayken d segmenti olmuştu.ya da bmw 3 serisi jettayla aynı boydayken passatla kıyaslanıyor.segment işi kafamı karıştırıyor.
yok sıze ıstınaden yazmadım genele yazdım katılıyorum görusunuzeBenim için mi söylediniz bilmiyorum ama üstüme alındım aralarında segment farkı olduğunun farkındayım zaten birinin yenisi ile diğerinin eskisini kıyasladım. demek istediğim bu benzetme ile aynı paraya (hatta daha azına) alınabilecek daha eski c segment arabalardan lineanın daha kötü bir araç olduğu, ayrıca 1.3 multijet az yakar denilen araç dediğiniz gibi tüketim olarak 1.5 dci'yi baya aratıyor.