Continental Premium Contact 6 - 225/45/17 | Kullanıcı Deneyimi

mtb_rider

Mustafa Özer
Panpa
6 Eyl 2020
780
1,494
2,520
37
Sakarya
Marka
Kia
Merhaba;

Kısa süre önce aldığım conti pc6 marka model lastiğimi taktırdım. Uzun yol, dar köy yolları, ıslak zemin, yüksek hız gibi çeşitli süreçlerde test imkanı buldum. Lastik seçimde bana ve forumda soru soran herkese bilgi desteğini esirgemeyen sevgili @Cenk'e tekrar teşekkürlerimi sunarım.

conti.jpg


Öncellikle şu bilgileri paylaşmak isterim.

-Başlığı açmamın sebebi bu ölçekteki conti pc6 lastiği ile alakalı tecrübeleri bir araya toplamak.
-Conti öncesi kullandığım lastikler momo 4 mevsim. Aracın önceki sahibi tercih etmiş. Fiyatı Conti'den hiçte geri kalır değil.
-Momo ile yakın zamanda muayeneden geçtik. Diş derinliğinde herhangi bir sorunumuz yok.

momo.jpg




Ses

Conti'de beni en memnun eden şey ses olduğundan bununla başlamak istedim. Momo ile büyük bir eziyet çekiyormuşum meğer. Şöyle rakamsal bir örnek vermek gerekirse, momo ile içeride duyduğum ses 5 birim ise pc6 altı ile birlikte 2,5-3 arası bir yere geldi. Sakarya'dan İstanbul yönüne otoyolda sabit hızla gittiğim ve hafızama kazınmış bölgelerde, içeriye gelen sese ilk etapta gerçekten inanamadım. İçeride hafifte olsa motor gırıltısı duyabiliyordum ve multimedya'dan gelen sesi hiç böylesine rahat ve canlı dinleyememiştim yüksek hızlarda.

Şunu belirtmek gerekir ki aracım bazı emsallerine göre yol sesini bir tık fazla alıyor. Bu nedenle ses konusunda Conti'den beklentim vardı. Ancak bu denli etkili olacağını düşünmemiştim.

eulabel_a2b7d561-0b26-4170-b4f7-22d594715317.png



Konfor

Conti'den en büyük beklentim konfor yönündeydi. Tam istediğim alamasam da araçta ciddi bir değişmenin olduğunu söyleyebilirim. Şehir içi çirkin çukur, bozuk satıhlarda biraz üzülsem de genel itibari ile arabamdaki o gerginlik, yerini konfor/dinamizm arasında bir hissiyata bıraktı.

Lastik konfor anlamında başka araçlarda daha iyi konfor sunabileceğini de düşünmüyor değilim. Şu aşikar ki benim aracımın süspansiyonları bir hayli sert.


Yol tutuş

Bu konuda ki notumu bol virajlı ve dar yollardan oluşan Trakya bölgesinde yaptığım testimde verdim. Aynı yollarda Momo ile sürüş yapmıştım. Ürkerek girdiğim virajlara Conti ile daha yüksek hızlarda ve kusursuz sürüşler yaptım. Açıkçası arabamdan hiç böylesine keyif almamıştım.


Yol tutuşta şu tecrübemi mutlak paylaşmak isterim.
Ani gazlama ve rampa tırmanışlarında direksiyonum hafif yumuşar. Aracın ürettiği yüksek tork, Momo'nun etkisiyle patinaja düşmesine sebep oluyor. Conti ile birlikte bu durum tamamen ortadan kalktı. Dolasıyla aracın genel anlamda verdiği çekiş hissiyatı pozitif yönde değişti.


Yüksek Hız

Tamamen test odaklı olarak 180km hızda bir süre sürüş yaptım. Aracı ilk aldığımda ara ara 170lere çıktım. Araç 130'lardan sonra küçük dalış (sağa sola ani gezinme) yapıyor, 170'e geldiğinde artık tehlikeli bir vaziyet oluyordu. Lastik konusuna hakim olmadığımdan sorunu araçta aradım. Servis bazı parçalar değiştirdi ama pek çözüm olmadı.

Çözüm iyi bir lastik ! Uzun yol sürüşlerimde 120'lerin üstüne çıktığım hiç yok denecek kadar azdır. Test amacıyla çıktığım 180km'de aracımda en ufak bir sapma, gezme, savrulma hissetmedim. Kütür kütür uzadık tabir-i caiz ise. :)


Islak Zemin

Sağanak yağış altında 120km ile yaklaşık 1 saat kadar sürüş yaptım. Kuru zeminden en ufak bir fark hissetmediğimi net olarak ifade edebilirim. Momo bu konuda da beni oldukça üzdü. Kocaeli Kerpe yolunda yaklaşık 50 metrelik ıslak zeminde aracın önü alenen yol dışına çıkmak istedi. Su bitince tutuş tekrar sağlandı ve yola devam ettik.


Yakıt

İşin bu kısmında net bir sonuç elde edemedim açıkçası. Daha sonra konuyu güncelleyeceğim.


Test sürüşü yol görüntüleri
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,104
45,653
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Guzel gunlerde kullanin insaallah hocam. Contiler genel anlamda zaten konfor yonuyle one cikmaz. Tatli sert bir yapilari vardir bozuk yollarda. Hemen hemen tum serileri boyle denebilir. Yinede daha konforsuz lastikler de kullanmistim diyebilirim. Bunun haricinde surusun her noktasinda memnun eder, guvende hissettirir. Gerisi de kullanim omrune kalmis. Tekrar hayirli gunlerde kullanin hocam.
 

mcb

Murat
Panpa
9 Ocak 2020
1,363
2
2,945
3,770
36
Avusturya
Marka
Mercedes
Merhaba;

Kısa süre önce aldığım conti pc6 marka model lastiğimi taktırdım. Uzun yol, dar köy yolları, ıslak zemin, yüksek hız gibi çeşitli süreçlerde test imkanı buldum. Lastik seçimde bana ve forumda soru soran herkese bilgi desteğini esirgemeyen sevgili @Cenk'e tekrar teşekkürlerimi sunarım.

Ekli dosyayı görüntüle 35083

Öncellikle şu bilgileri paylaşmak isterim.

-Başlığı açmamın sebebi bu ölçekteki conti pc6 lastiği ile alakalı tecrübeleri bir araya toplamak.
-Conti öncesi kullandığım lastikler momo 4 mevsim. Aracın önceki sahibi tercih etmiş. Fiyatı Conti'den hiçte geri kalır değil.
-Momo ile yakın zamanda muayeneden geçtik. Diş derinliğinde herhangi bir sorunumuz yok.

Ekli dosyayı görüntüle 35081



Ses

Conti'de beni en memnun eden şey ses olduğundan bununla başlamak istedim. Momo ile büyük bir eziyet çekiyormuşum meğer. Şöyle rakamsal bir örnek vermek gerekirse, momo ile içeride duyduğum ses 5 birim ise pc6 altı ile birlikte 2,5-3 arası bir yere geldi. Sakarya'dan İstanbul yönüne otoyolda sabit hızla gittiğim ve hafızama kazınmış bölgelerde, içeriye gelen sese ilk etapta gerçekten inanamadım. İçeride hafifte olsa motor gırıltısı duyabiliyordum ve multimedya'dan gelen sesi hiç böylesine rahat ve canlı dinleyememiştim yüksek hızlarda.

Şunu belirtmek gerekir ki aracım bazı emsallerine göre yol sesini bir tık fazla alıyor. Bu nedenle ses konusunda Conti'den beklentim vardı. Ancak bu denli etkili olacağını düşünmemiştim.

eulabel_a2b7d561-0b26-4170-b4f7-22d594715317.png



Konfor

Conti'den en büyük beklentim konfor yönündeydi. Tam istediğim alamasam da araçta ciddi bir değişmenin olduğunu söyleyebilirim. Şehir içi çirkin çukur, bozuk satıhlarda biraz üzülsem de genel itibari ile arabamdaki o gerginlik, yerini konfor/dinamizm arasında bir hissiyata bıraktı.

Lastik konfor anlamında başka araçlarda daha iyi konfor sunabileceğini de düşünmüyor değilim. Şu aşikar ki benim aracımın süspansiyonları bir hayli sert.


Yol tutuş

Bu konuda ki notumu bol virajlı ve dar yollardan oluşan Trakya bölgesinde yaptığım testimde verdim. Aynı yollarda Momo ile sürüş yapmıştım. Ürkerek girdiğim virajlara Conti ile daha yüksek hızlarda ve kusursuz sürüşler yaptım. Açıkçası arabamdan hiç böylesine keyif almamıştım.


Yol tutuşta şu tecrübemi mutlak paylaşmak isterim.
Ani gazlama ve rampa tırmanışlarında direksiyonum hafif yumuşar. Aracın ürettiği yüksek tork, Momo'nun etkisiyle patinaja düşmesine sebep oluyor. Conti ile birlikte bu durum tamamen ortadan kalktı. Dolasıyla aracın genel anlamda verdiği çekiş hissiyatı pozitif yönde değişti.


Yüksek Hız

Tamamen test odaklı olarak 180km hızda bir süre sürüş yaptım. Aracı ilk aldığımda ara ara 170lere çıktım. Araç 130'lardan sonra küçük dalış (sağa sola ani gezinme) yapıyor, 170'e geldiğinde artık tehlikeli bir vaziyet oluyordu. Lastik konusuna hakim olmadığımdan sorunu araçta aradım. Servis bazı parçalar değiştirdi ama pek çözüm olmadı.

Çözüm iyi bir lastik ! Uzun yol sürüşlerimde 120'lerin üstüne çıktığım hiç yok denecek kadar azdır. Test amacıyla çıktığım 180km'de aracımda en ufak bir sapma, gezme, savrulma hissetmedim. Kütür kütür uzadık tabir-i caiz ise. :)


Islak Zemin

Sağanak yağış altında 120km ile yaklaşık 1 saat kadar sürüş yaptım. Kuru zeminden en ufak bir fark hissetmediğimi net olarak ifade edebilirim. Momo bu konuda da beni oldukça üzdü. Kocaeli Kerpe yolunda yaklaşık 50 metrelik ıslak zeminde aracın önü alenen yol dışına çıkmak istedi. Su bitince tutuş tekrar sağlandı ve yola devam ettik.


Yakıt

İşin bu kısmında net bir sonuç elde edemedim açıkçası. Daha sonra konuyu güncelleyeceğim.


Test sürüşü yol görüntüleri

İyi günlerde kullanın. Çok da iyi olmayan bir 4 mevsim'den yaz lastiklerinin en iyilerinden birine geçince bu farkları hissetmeniz normal :) Arabanın aslında yapabileceklerini ortaya çıkarmış oluyor, çok daha güvenli seyahat ettiriyor. Continental yazlık lastiklerde yol tutuşta çok güven veriyor. Eco Contact ile sağanak yağmurda 160-170 km/h hızlarla tren gibi gittiğim oldu ki Premium Contact ondan çok daha iyi yol tutan bir lastik. Odak tamamen konfor ise ancak Michelin Primacy daha iyi. Yakıt ve ses konusunda da Conti'den iyiler. Bence en büyük sıkıntıları (Michelin ve Goodyear'da da aynı sorun var) diğer markalara göre daha çabuk bitmeleri ve yanaklarının çok ince olması. Bir yere takmamak lazım ve bittiğinde az oldu çok oldu demeden yenilemek lazım. Bunları yapınca tadından yenmiyorlar. Arabaya yapılacak en iyi yatırımlardan biri kesinlikle.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mtb_rider

mtb_rider

Mustafa Özer
Panpa
6 Eyl 2020
780
1,494
2,520
37
Sakarya
Marka
Kia
Guzel gunlerde kullanin insaallah hocam. Contiler genel anlamda zaten konfor yonuyle one cikmaz. Tatli sert bir yapilari vardir bozuk yollarda. Hemen hemen tum serileri boyle denebilir. Yinede daha konforsuz lastikler de kullanmistim diyebilirim. Bunun haricinde surusun her noktasinda memnun eder, guvende hissettirir. Gerisi de kullanim omrune kalmis. Tekrar hayirli gunlerde kullanin hocam.

Teşekkürler Cenk.

İyi günlerde kullanın. Çok da iyi olmayan bir 4 mevsim'den yaz lastiklerinin en iyilerinden birine geçince bu farkları hissetmeniz normal :) Arabanın aslında yapabileceklerini ortaya çıkarmış oluyor, çok daha güvenli seyahat ettiriyor. Continental yazlık lastiklerde yol tutuşta çok güven veriyor. Eco Contact ile sağanak yağmurda 160-170 km/h hızlarla tren gibi gittiğim oldu ki Premium Contact ondan çok daha iyi yol tutan bir lastik. Odak tamamen konfor ise ancak Michelin Primacy daha iyi. Yakıt ve ses konusunda da Conti'den iyiler. Bence en büyük sıkıntıları (Michelin ve Goodyear'da da aynı sorun var) diğer markalara göre daha çabuk bitmeleri ve yanaklarının çok ince olması. Bir yere takmamak lazım ve bittiğinde az oldu çok oldu demeden yenilemek lazım. Bunları yapınca tadından yenmiyorlar. Arabaya yapılacak en iyi yatırımlardan biri kesinlikle.

Aracı yola bağlayan ilk unsur. Görüşünüze kesinlikle katılıyorum. Bu yüzden lastik seçiminde bütçe den çok doğru ve en iyi olana yönelmeye çalıştım.

Konfor asıl odak değildi ancak aracın yapısı gereği beklentim biraz yüksekti. Conti'ler ile konfora gelmiş olmasa da sanırım ideal noktaya ulaştı. Ses ve yol tutuş konusunda verdiği güven beni ziyadesi ile mutlu etti.

Mayıs ayı içerisinde bütçelediğim baskı değişiminden sonra daha da keyifli olacak.

Kıymetli yorumlarınız için teşekkür ederim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mcb ve Cenk

alfhonso

Hakan BIÇAK
Eski İnfazcı, Yeni Eğitici
Yönetici
Admin
9 Eyl 2016
24,617
1
64,386
6,820
34
Denizli
Marka
Mercedes
17 45 225 çok değişik bi ebat. Petlasın kışlık 17 50 215i, good year eagle f1ın 17 45 225inden daha konforlu, bu ebatta konfor düşüyor sanırım
Conti ile good year arasında kalıp 17 45 225 good year almıştım, yine alacak olsam contiyi denememiş sağlayacak güzellikte yazmışsınız teşekkür ederim
 
  • Beğeni
Tepkiler: mtb_rider

chesteren

Profesör
19 Eyl 2016
125
247
1,385
Elazığ
Marka
Toyota
Lastiğiniz hayırlı olsun..

Otomobil ne olursa olsun, onun yol ile kontağını kurduğu yegane ögesi lastiktir. Bu yüzden otomobil seçimi kadar önemli bir seçimdir lastik seçimi. Asla göz ardı edilmemesi gerekir. Belli ki siz de benzer hassasiyete sahipsiniz, bu kadar detaylı bir açıklama ve inceleme zahmetine katlanmışsınız. Tebrik ederim bunun için..

Şunu belirtmek isterim, bir lastiğin de motor gibi rodaj süreci vardır. Üretimi tamamlanmış lastiğin raf ömrünü uzatabilmek, hava, sıcaklık vb etkilerden koruyabilmek amacıyla lastik yüzeyleri koruyucu bir katman ile kaplanır. Lastik araca takıldıktan sonra bu kaplama ilk 1000 km içerisinde lastik yüzeyinden ayrılmış olur ve esas lastik performansı bu saatten sonra gözlemlenir. Bu sürece de lastik rodajı adı verilir. Muhtemelen siz buna dikkat etmişsinizdir fakat ekstra bir bilgi olsun düşüncesiyle yazmak istedim..
 
  • Beğeni
Tepkiler: mtb_rider

mtb_rider

Mustafa Özer
Panpa
6 Eyl 2020
780
1,494
2,520
37
Sakarya
Marka
Kia
17 45 225 çok değişik bi ebat. Petlasın kışlık 17 50 215i, good year eagle f1ın 17 45 225inden daha konforlu, bu ebatta konfor düşüyor sanırım
Conti ile good year arasında kalıp 17 45 225 good year almıştım, yine alacak olsam contiyi denememiş sağlayacak güzellikte yazmışsınız teşekkür ederim

Rica ederim. Umarım faydalı olur forum için.

Lastik performansı konusundaki bilgi edinimim henüz başlangıç seviyesinde olduğundan, paylaştığım tecrübemde benzer seviyede. Öğrendikçe ve kullandıkça paylaşımı detaylandırmaya çalışacağım.

Lastiğiniz hayırlı olsun..

Otomobil ne olursa olsun, onun yol ile kontağını kurduğu yegane ögesi lastiktir. Bu yüzden otomobil seçimi kadar önemli bir seçimdir lastik seçimi. Asla göz ardı edilmemesi gerekir. Belli ki siz de benzer hassasiyete sahipsiniz, bu kadar detaylı bir açıklama ve inceleme zahmetine katlanmışsınız. Tebrik ederim bunun için..

Çok teşekkür ederim. Henüz 1 yıldır kendi aracım var. Bu gibi hayati konuları yeni yeni öğreniyorum diyebilirim.


Şunu belirtmek isterim, bir lastiğin de motor gibi rodaj süreci vardır. Üretimi tamamlanmış lastiğin raf ömrünü uzatabilmek, hava, sıcaklık vb etkilerden koruyabilmek amacıyla lastik yüzeyleri koruyucu bir katman ile kaplanır. Lastik araca takıldıktan sonra bu kaplama ilk 1000 km içerisinde lastik yüzeyinden ayrılmış olur ve esas lastik performansı bu saatten sonra gözlemlenir. Bu sürece de lastik rodajı adı verilir. Muhtemelen siz buna dikkat etmişsinizdir fakat ekstra bir bilgi olsun düşüncesiyle yazmak istedim..

Bir kez daha teşekkürler. İnanın en ufak bir fikrim yoktu bu konuda. Eminim bir çok kişi haberdar değil. 1000km yi devirmek üzereyiz. Kullandıkça detaylandırmaya çalışacağım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso

Gökhan61

Gökhan K.
Panpa
Beta Programı
21 Eyl 2016
1,486
1
4,751
4,070
41
Trabzon
Marka
Renault
Ben de maalesef Trabzondaki aşırı bozuk yollar yüzünden good year egp model lastikten vazgeçtim ve petlas aldım. etiket değerleri B-C ve ses değeri 71db. Lakin bu lastikle uzun yol yaptığımı hayal edemiyorum. V kanal kışlık michelinlerden sonra ses biraz azalır diye bekliyordum ama maalesef arttı. Ben sert olmasını özellikle istemiştim alacağım lastiğin bozuk yola daha iyi dayanır diye ama sanırım maaşı alınca ilk işim değiştirmek olacak. Sizin memnun kalmanıza sevindim. Çok dertliyim bu konuda ben.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mtb_rider

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,104
45,653
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Ben de maalesef Trabzondaki aşırı bozuk yollar yüzünden good year egp model lastikten vazgeçtim ve petlas aldım. etiket değerleri B-C ve ses değeri 71db. Lakin bu lastikle uzun yol yaptığımı hayal edemiyorum. V kanal kışlık michelinlerden sonra ses biraz azalır diye bekliyordum ama maalesef arttı. Ben sert olmasını özellikle istemiştim alacağım lastiğin bozuk yola daha iyi dayanır diye ama sanırım maaşı alınca ilk işim değiştirmek olacak. Sizin memnun kalmanıza sevindim. Çok dertliyim bu konuda ben.
Alacaginiz lastigi biraz daha kaliteli modellerden secin ama ayni zamanda xl ozellikli olsun. Yani yanaklari kuvvetlendirilmis olsun. Boylece sorun yasama ihtimaliniz azalir.
 

mcb

Murat
Panpa
9 Ocak 2020
1,363
2
2,945
3,770
36
Avusturya
Marka
Mercedes
Alacaginiz lastigi biraz daha kaliteli modellerden secin ama ayni zamanda xl ozellikli olsun. Yani yanaklari kuvvetlendirilmis olsun. Boylece sorun yasama ihtimaliniz azalir.

2 kere yanak yırtmış biri olarak ben de XL'e burada bir oy vereyim :D Türkiye'de oldukça işe yarar bir şey XL yanaklı lastikler. Hem Runflat kadar konforsuz değil, hem normal lastikler kadar yumuşak değiller. Özellikle konfor odaklı Michelin gibi bir lastikte konfor kaybı çok olmuyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve mtb_rider

Gökhan61

Gökhan K.
Panpa
Beta Programı
21 Eyl 2016
1,486
1
4,751
4,070
41
Trabzon
Marka
Renault
Alacaginiz lastigi biraz daha kaliteli modellerden secin ama ayni zamanda xl ozellikli olsun. Yani yanaklari kuvvetlendirilmis olsun. Boylece sorun yasama ihtimaliniz azalir.
Good Year Efficient Grip Performance serisi alacağım kısmetse.
 

Gökhan61

Gökhan K.
Panpa
Beta Programı
21 Eyl 2016
1,486
1
4,751
4,070
41
Trabzon
Marka
Renault
Egp 2 oldukca guclendirilmis, omru uzatilmis bir model. Lastik testlerinin cogunda yipranma kisminda zirveye oynuyor. Dolayisiyla isinizi gorur. Ebatlariniza gore xl versiyonu da alirsaniz sorununuz kalmaz
2 serisi biraz daha sesli sanırım etiket değerlerine göre. Fiyatı kabaca aynı ilk serisiyle. Yalnız ikisininde xl modelini göremedim nereye baktıysam tükendi yazıyor. Bizim yollar çok bozuk. Merkezde doğalgaz çalışması köylerdede yapılmayan yollar yüzünden. çoktandır good year almayı istiyorum 470 tl gibi bir adet fiyatıda buldum kısıtlamadan sonra alacağım kısmetse. Artık xl olmayacak belki ama özellikle yol sesi ve saçma sapan gezinmelerden kurtulurum sanırım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk

mtb_rider

Mustafa Özer
Panpa
6 Eyl 2020
780
1,494
2,520
37
Sakarya
Marka
Kia
2 serisi biraz daha sesli sanırım etiket değerlerine göre. Fiyatı kabaca aynı ilk serisiyle. Yalnız ikisininde xl modelini göremedim nereye baktıysam tükendi yazıyor. Bizim yollar çok bozuk. Merkezde doğalgaz çalışması köylerdede yapılmayan yollar yüzünden. çoktandır good year almayı istiyorum 470 tl gibi bir adet fiyatıda buldum kısıtlamadan sonra alacağım kısmetse. Artık xl olmayacak belki ama özellikle yol sesi ve saçma sapan gezinmelerden kurtulurum sanırım.

Conti'leri takmadan önce taşırken hamuruna biraz dokundum. Açıkcası oldukça yumuş yumuştu. Aşırı bozuk yollarda sanki uzun ömürlü olabilecek gibi değil.
 

mtb_rider

Mustafa Özer
Panpa
6 Eyl 2020
780
1,494
2,520
37
Sakarya
Marka
Kia
02.05.2021
Güncelleme.

Conti'lerle yaklaşık 1200 yol yaptık.

İlk taktırdığımda konfor adına bir hayli üzülmüştüm. 700-800 km'lerde ( konuyu açtığım zamanlar) istediğimi bulamadım ama yine de arabanın konforu değişti diye düşündüm. Şimdilerde araca hatırı sayılır bir konfor geldi. Belki yaptığım mesafeden belki sıcak havanın etkisi.

An itibari ile tüm beklentilerime verdiği cevaben conti pc6'lara notum tamdır ve cümle ahaliye tavsiyemdir.

Sevgiler.
 
Son düzenleme:

Sirius

Panpa
18 Eyl 2016
1,768
7,816
4,420
Marka
Volkswagen
Continental PremiumContact 6'yı ilk kez Qashqai'de deneyimleme fırsatı buldum. 235/45/19 ölçülere sahipti. Araç 4x4 olmasından dolayı arka süspansiyonu bağımsızdı, önden çeker olanlar torsiyon. Sonuç olarak bir Crossover olmasına rağmen sürüşünü oldukça keyifli bulduğum ve yol tutuş olarak çok başarılı bir araçtı. Bunda lastiğin etkisi de süphesiz. 19 inç jant ve 45 yanak olmasına rağmen konfor olarak aşırı rahatsız edici bir sertlik de yoktu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mtb_rider

Sailor

Kaptan
Beta Programı
6 Kas 2016
12,004
26,074
6,520
istanbul
Marka
Nissan
Continental PremiumContact 6'yı ilk kez Qashqai'de deneyimleme fırsatı buldum. 235/45/19 ölçülere sahipti. Araç 4x4 olmasından dolayı arka süspansiyonu bağımsızdı, önden çeker olanlar torsiyon. Sonuç olarak bir Crossover olmasına rağmen sürüşünü oldukça keyifli bulduğum ve yol tutuş olarak çok başarılı bir araçtı. Bunda lastiğin etkisi de süphesiz. 19 inç jant ve 45 yanak olmasına rağmen konfor olarak aşırı rahatsız edici bir sertlik de yoktu.
Ah ah bagimsiz qq . Artik gelmiyor bile :(
 
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım