CUPRA, dört yıl önce markanın doğduğu Terramar, Sitges’de, düzenlediği bir etkinlikte, geleceğe yönelik planlarını paylaştı.
Unstoppable Impulse adı verilen ve uluslararası medya temsilcilerinin yanı sıra CUPRA markasının işbirliğinde olduğu şirket yöneticilerinin, Ballon d’Or ve FIFA En İyi Futbolcu Ödülü sahibi Alexia Putellas gibi CUPRA elçilerinin katılımıyla gerçekleşen etkinlikte, yeni kahramanların dahil olacağı yeni dönemin başlangıcına ilişkin bilgiler ve geride kalan dört yılda markanın ulaştığı nokta aktarıldı.
Bugüne kadar 200 bine yakın adette araç satışı gerçekleştiren CUPRA, 2018’de 430 milyon Euro olan cirosunu 2021 yılı sonunda 2,2 milyar Euro’ya yükselterek tüm hedeflerinin üzerinde bir başarı yakaladı. CUPRA 2022 yılı sonunda da satışlarını, cirosunu ve global CUPRA Masters ve CUPRA City Garages ağını iki katına çıkarmayı hedefliyor.
2025 yılına kadar, üç yeni elektrikli modelle; CUPRA Terramar, CUPRA Tavascan ve CUPRA UrbanRebel ve yenilenen mevcut ürün...
Okumaya devam et...