geleceğin şanzımanı diye adlandırılan cvt yi zaten bi japonlar kurcalayıp kullanıyordu galiba yavaştan artık onlarda mı terk ediyor. önce toyota 8 ve 10 ileri aisin tork konvertörlü yapıcam dedi şimdide honda 8 ileri dct diyor. nissanda edc ye geçmeye başladı gibi. acaba elektiriğe az kaldı ar-ge yatırmak bosuna şimdilik kısa vade de eldekileri mi kullanalım diyorlar?
çünkü bana görede gelecek paralel hibritte. paralel hibrit kısaca şu oluyor araba temelden elektirikli motorlarla gücünü yere aktarıyor ama birde benzin yakan jenaratör oluyor. yani teslanın bagajında jenaratör olanı. jenatatörlü elektirik araba. şarz yerine elektirik üreten daha basit bir içten yanmalı motor. böylece elektirikliyi pahalı kılan lityum pil sorunu da ortadan kalkıyor. daha küçük daha basit bir motor. tek görevi yakıtı elektiriğe çevirmek. siz ne diyorsunuz arkadaslar
çünkü bana görede gelecek paralel hibritte. paralel hibrit kısaca şu oluyor araba temelden elektirikli motorlarla gücünü yere aktarıyor ama birde benzin yakan jenaratör oluyor. yani teslanın bagajında jenaratör olanı. jenatatörlü elektirik araba. şarz yerine elektirik üreten daha basit bir içten yanmalı motor. böylece elektirikliyi pahalı kılan lityum pil sorunu da ortadan kalkıyor. daha küçük daha basit bir motor. tek görevi yakıtı elektiriğe çevirmek. siz ne diyorsunuz arkadaslar
Son düzenleme: