Sibirya soğuğundan Fas çölüne kadar pek çok coğrafyaya ulaşan, SUV araçları geniş kitlelere ulaştıran ikonik bir model olan Duster, 60’a yakın ülkede 2 milyon adet satış başarısına ulaştı.
Dacia tarafından 2004 yılında yollara çıkmaya başlayan Logan’ın ardından 2010 yılında tanıtılan Duster, markayı geleceğe taşıyan yeni nesil ikinci Dacia oldu. Erişilebilir, şık ve güvenilir olan Duster, 2010 yılında ihtiyaçlara cevap veren bir model olarak doğarken hızla marka ve tüm sektör için ikonik bir model haline geldi. Bugüne kadar 2 milyon satış adetine ulaşarak büyük bir başarı elde etti. Türkiye 152 bin 406 adetle, en fazla Duster satışı gerçekleşen 4’üncü ülke konumunda bulunuyor.
Helsinki-Ankara hattı
2 milyon adet Duster için 2 bin 100 futbol sahasından daha fazla alan gerekirken, arka arkaya dizildiklerinde ise Ankara-Helsinki arası gidiş dönüş bir rota oluşturulabiliyor. Üretim bandından ortalama her 63 saniyede bir Duster inerken, günde ortalama bin adet Duster üretiliyor...
Okumaya devam et...