HABER Daha fonksiyonel ve teknolojik: İşte yeni Audi A6!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Alcantara
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Alcantara

Batuhan KARALAR
Yönetim
Editör
1,052
28
Marka
Renault
Sekizinci nesil Audi A6, düzenlenen dijital tanıtım ile resmen duyuruldu. Yeni bir tasarım ve teknolojik yeniliklerle gelen yeni A6 ile ilgili tüm detaylar haberimizde!

Otonom sürüşe duyarlı yeni Audi A6 tanıtıldı!

Boyutsal olarak selefiyle pek bir fark göremediğimiz yeni Audi A6, 12.7 mm genişleyip 7.6 mm uzamış. Tasarımsal olarak A7’nin başlattığı tasarım hatlarına yaklaşan otomobil; yeni LED farlar, altıgen panjur ve kaput çizgileriyle bambaşka bir havaya bürünmüş. Arka bölümde LED stopların yanı sıra bagaj kapağının ortasından geçen krom çıtalar aracı farklı kılmayı başarıyor.

İç mekanda ise Audi’nin son yıllarda tercih ettiği lüks ve kullanışlı dizayn kendini belli ediyor. Araçta yeni A7’den alınan 10.1 inçlik MMI bilgi-eğlence ekranı, 8.6 inçlik iklimlendirme ekranı ve 12.3 inçlik hız gösterge ekranı bulunuyor. Yeni nesil MMI sistemi, öğrenme motoru sayesinde oturuş pozisyonu ve müzik seçimi gibi özellikleri kullanıcıya göre ayarlayabiliyor.

Yeni Audi A6’nın en fazla merak edilen özelliği ise opsiyonel olarak sunulan asistan paketi. Paket ile beraber araca 5 radar sensörü, 5 kamera, 12 ultrasonik sensör ve bir adet lazer tarayıcı ekleniyor. Park-garaj asistanı gibi özellikler sağlayan paket sayesinde araç kendi başına park yerinden ayrılabiliyor ve ikinci seviye otonom sürüş sunuyor.

Hacimli motor seçenekleri dikkat çekiyor

Audi’ye göre yeni A6’nın manevra kabiliyeti ve sürüş dinamikleri tamamen yenilenmiş. Alüminyum takviyeli yeni süspansiyon setinin, opsiyonel olarak satın alınan 21 inçlik lastiklerde bile oldukça konforlu bir çalışma aralığı sunduğu belirtiliyor. Quattro çekiş sisteminin elden geçirilmesi sayesinde dönüş yarıçapının 11.1 metre gibi ciddi bir düzeye indirildiğini de belirtelim.

2019 model Audi A6’nın kaputunun altında ise bizleri 2 hafif hibrit motor seçeneği karşılıyor. 3.0 litrelik TFSI V6 motor 340 beygir güç sunarken, 3.0 litrelik TDI motor seçeneği ise 286 beygir üretiyor. Quattro çekiş sisteminin standart olduğu aracın benzinli motoruna 7 ileri S-Tronic şanzıman eşlik ederken, dizelde 8 ileri otomatik şanzımanı görüyoruz. Haziran ayında satışa sunulacak otomobilin fiyatları daha sonra açıklanacak.

1 arasında 17


















Read the whole post here.
 
Audinin diger markalardan ayristigi nokta ortadaki ekran olmustu malum saklanabilen sonradan takilmis tablet gibi durmayan guzel bir sistemi vardi yazik etmisler
 
  • Beğeni
Tepkiler: gokhanatesoglu
Durust olmam gerekirse bir kac ayrinti haric ben begendim diyebilirim.
 
6-7-8. fotoğraflarda ki kahve rengi derinin renk tonuna bayıldım.
VAG gurubu araçlara göz aşinalığından mıdır bilinmez beni etkilemedi tasarımı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: 2jzihtiyar
Quattro'yu standart yapmaları çok isabetli bir karar olmuş.Önden çekiş yakışmıyordu bu seviyedeki bir otomobile .Arka lastikler de dönüş çapına göre hareket ediyor. Su fıskiyeleri de sileceklere entegre edilmiş..Karanlıkta otomobile binip emniyet kemeri tokasını takacağınız yuva ışıklandırılmış..Ufak tefek güzel detaylar var
Bence güzel olmuş, hatta o segmentte direk tercih ederim
 
Onlar keyfini sürecek biz de keşke bizim olsa diyerek fotoğraflarına bakacağız.3.0 Tdi isterdim kesinlikle torklu torklu :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Önde A7'nin sportifliği arka tarafta da A8'in ağırbaşlılığıyla gayet güzel kombine edilmiş. İç tasarımda oldukça güzel. Segmentinde tercih edilebilir ğer konforu ve yol tutuşu iyiyse. Ancak piyango vurur falan alırsam arka taraftaki numarayla motor kodunu direk iptal ettiririm. Audi hangi akla mantık böyle saçma bir şey yaptı anlamıyorum. Sanayide çocuklarının ismini yazdıranlarınkinden hallice duruşu var.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve HusoRX7
Önde A7'nin sportifliği arka tarafta da A8'in ağırbaşlılığıyla gayet güzel kombine edilmiş. İç tasarımda oldukça güzel. Segmentinde tercih edilebilir ğer konforu ve yol tutuşu iyiyse. Ancak piyango vurur falan alırsam arka taraftaki numarayla motor kodunu direk iptal ettiririm. Audi hangi akla mantık böyle saçma bir şey yaptı anlamıyorum. Sanayide çocuklarının ismini yazdıranlarınkinden hallice duruşu var.
Memleketinin plaka kodunu yapıştırıyosun oraya :D 40 ise Kırşehir'li,45 ise Manisa'lı,50 ise Nevşehir'li,55 ise Samsun'lu oluyorsun :D
 
Önde A7'nin sportifliği arka tarafta da A8'in ağırbaşlılığıyla gayet güzel kombine edilmiş. İç tasarımda oldukça güzel. Segmentinde tercih edilebilir ğer konforu ve yol tutuşu iyiyse. Ancak piyango vurur falan alırsam arka taraftaki numarayla motor kodunu direk iptal ettiririm. Audi hangi akla mantık böyle saçma bir şey yaptı anlamıyorum. Sanayide çocuklarının ismini yazdıranlarınkinden hallice duruşu var.

Quattro standart artik. Diger markalar da bos durmuyordur o konuda ama yol tutusu segmentinin en iyisi olabilir