Dönüş Direnci Düşük Lastikler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Ben Türk malı EGP lere geçtiğimden beri yakıt tüketimim epey düştü, şöyle diyeyim, kışlıklardan yazlıklara geçerken ortalamam 10-11 arası idi, şu an 8 lere geriledi ki bizim güzergahımız seninki gibi akıcı değil, sen rahatlıkla egp ile 6.5-7 arasında gezersin o güzergahta.
 
Bende bugün Michelin Pilot Sport 4 aldım.

Geçen Cumartesi akşamı Çankaya taraflarında daha önce girmediğim ve bilmediğim bir sokak sonundan sola dönerken sol arka lastiği kaldırım kenarına takmam (hayatımda ilk kez başıma geldi) ve jantı vurmam neticesiyle başımıza iş aldık. Bir RFT lastiği (Primacy 3 ZP) yanaktan yarma becerisine sahip ilk hayvan ben oluyorum sanırım. :D

qWkkpW.jpg


Lastik RFT olduğu için eve kadar sağsalim gelebildim. Pazar, Pazartesi ve Salı günleri 80 km'yi geçmeyecek şekilde tüm işlerimi de halledebildim. Her yere götürdü, her yerden geçti ve sökülene kadar kendini bırakmadı sağolsun. (Çankaya - Çayyolu 38 km + 3 gün sağa sola git gel 64 km = 102 km)

Pazartesi günü bana en yakın Michelin bayisinden sipariş ile getirttim ve taktık. Henüz 15 km yol yaptım ve lastiği zorlamadım, o yüzden bir şey diyemeyeceğim ancak PS4 RFT değil. İnanılmaz yumuşak ve konforlu bir lastik olduğunu söyleyebilirim. RFT'den sonra pamuk üstünde gidiyormuş hissi veriyor. Kışlık lastiğimde RFT değil esasında (Conti TS850) ancak bu kadar yumuşak değildi ilk aldığımda. Memnun kalırım gibime geliyor. Kullandıkça yazarım. Bagajda lastik köpüğü taşımamız gerekecek artık :(

3qZZnM.jpg
 
Son düzenleme:
Bende bugün Michelin Pilot Sport 4 aldım.

Geçen Cumartesi akşamı Çankaya taraflarında daha önce girmediğim ve bilmediğim bir sokak sonundan sola dönerken sol arka lastiği kaldırım kenarına takmam (hayatımda ilk kez başıma geldi) ve jantı vurmam neticesiyle başımıza iş aldık. Bir RFT lastiği (Primacy 3 ZP) yanaktan yarma becerisine sahip ilk hayvan ben oluyorum sanırım. :D

qWkkpW.jpg


Lastik RFT olduğu için eve kadar sağsalim gelebildim. Pazar, Pazartesi ve Salı günleri 80 km'yi geçmeyecek şekilde tüm işlerimi de halledebildim. Her yere götürdü, her yerden geçti ve sökülene kadar kendini bırakmadı sağolsun. (Çankaya - Çayyolu 38 km + 3 gün sağa sola git gel 64 km = 102 km)

Pazartesi günü bana en yakın Michelin bayisinden sipariş ile getirttim ve taktık. Henüz 15 km yol yaptım ve lastiği zorlamadım, o yüzden bir şey diyemeyeceğim ancak PS4 RFT değil. İnanılmaz yumuşak ve konforlu bir lastik olduğunu söyleyebilirim. RFT'den sonra pamuk üstünde gidiyormuş hissi veriyor. Kışlık lastiğimde RFT değil esasında (Conti TS850) ancak bu kadar yumuşak değildi ilk aldığımda. Memnun kalırım gibime geliyor. Kullandıkça yazarım. Bagajda lastik köpüğü taşımamız gerekecek artık :(

3qZZnM.jpg
Ps4 çok güzel bir lastiktir. Arkadaşımın c 180 coupe aracına da ben tavsiye etmiştim ve çok memnun kaldı. Benim bir kaç kez zorlayarak deneme fırsatım oldu ve ısındığı vakit cidden güzel bir lastik. Bu arada benim cahilliğim galiba ama 20-55-16 ölçülerinde pilot sport 4 var mıydı ? Daha önce hiç bir aracın lastiğinde denk gelmedim bu ebatta.

Ek olarak, rft lastikten vazgeçmiş olmazına bilhassa sevindim. Rft lastik amortisörleri öyle zorluyor ki lastiğin konfora dair hiç bir yardımı olmadığı gibi sertliğinden ötürü amortisörlere daha fazla yük biniyor. Gerçi rft'li araçların süspansiyon sistemi buna uygun dizayn ediliyor ama üreticiler bu lastiklerin takılı olduğu araçlarda konfor konusunu henüz çözüme kavuşturamadılar maalesef.

Bu arada, aracınızda lastik basınç sensörü var mı ? Sibobun arkasındaki aparatla mı ölçüm yapıyor yoksa aparatsız direkt yazılımsal olarak mı ? Sibobun arkasındaysa ufak bir kutucuk şeklindeyse eğer köpük kullanmayın çünkü sensörü bozarsınız.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: ShadoWalkn
PS4 gerçekten çok iyi bir lastik, arkadaşım 18" li 12' 118i sinde kullanıyor, hem yol tutuş muazzam hem de aşırı konforlu, yakıta pek dikkat etmez o, ama normal lastiğe göre arttıracağına eminim diyebilirim :)
 
Ps4 çok güzel bir lastiktir. Arkadaşımın c 180 coupe aracına da ben tavsiye etmiştim ve çok memnun kaldı. Benim bir kaç kez zorlayarak deneme fırsatım oldu ve ısındığı vakit cidden güzel bir lastik. Bu arada benim cahilliğim galiba ama 20-55-16 ölçülerinde pilot sport 4 var mıydı ?

Ek olarak, rft lastikten vazgeçmiş olmazına bilhassa sevindim. Rft lastik amortisörleri öyle zorluyor ki lastiğin konfora dair hiç bir yardımı olmadığı gibi sertliğinden ötürü amortisörlere daha fazla yük biniyor. Gerçi rft'li araçların süspansiyon sistemi buna uygun dizayn ediliyor ama üreticiler bu lastiklerin takılı olduğu araçlarda konfor konusunu henüz çözüme kavuşturamadılar maalesef.

Bu arada, aracınızda lastik basınç sensörü var mı ? Sibobun arkasındaki aparatla mı ölçüm yapıyor yoksa aparatsız direkt yazılımsal olarak mı ? Sibobun arkasındaysa ufak bir kutucuk şeklindeyse eğer köpük kullanmayın çünkü sensörü bozarsınız.
Cenkcim, teşekkür ederim.

Sorularına cevap vereyim:

1) İlk etapta 205 55 16 üretilmedi 1 - 2 ay kadar. Sonra Michelin ani bir kararla 205 55 16'da da üretme kararı kaldı (araştırdığım kadarıyla hem müşterilerden istek geldiği için hem de arge bölümü 205 55 16 ebatında da aynı performansı yakalayabildiklerini gördükleri için) ve üretime başladılar. Artık 205 55 16 başlangıç ebatı PS4'te.

2) Aslında ben başıma gelen bu hadiseden sonra da anladım ki eğer araç uygunsa kesinlikle RFT lastik kullanılmalı. Konfor benim içinde önemlidir ancak jantın tamamen üstüne bindiği bir lastikle değil 102 km 1 km gidemezsin, gidersende lastiği yanaklardan yararsın boylu boyunca. Biliyorsun zaten anlatmama gerek yok. Ha işin konfor boyutunu RFT lastik ile dengelemek için sakin kullanarak çukur, tümsek vb gibi etmenlerden kaçarak sağlayabiliyorum. Ama performans odaklı kullanımda bam güm çukura girsek elbette konforun k'sı yok. Özetle görevini yerine getirdi. Jantıma da zarar gelmedi.

3) Benim araçta sibopta sensör yok. 116i'lerde 2014 sonrasında geldi o olay. Benimki ABS sensörü ile dönüş sayılarını karşılaştırdığı için lastik köpüğü kullanmamda sıkıntı yok. Zaten geçtiğimiz kış TS850'lerden birine minik bir çivi battı ve köpük kullandım. :(
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
PS4 gerçekten çok iyi bir lastik, arkadaşım 18" li 12' 118i sinde kullanıyor, hem yol tutuş muazzam hem de aşırı konforlu, yakıta pek dikkat etmez o, ama normal lastiğe göre arttıracağına eminim diyebilirim :)
RFT'den sonra lastik başı 1.4 kg daha hafif diye biliyorum. Yani toplamda 5.6 kg ağırlık azaldı. Önemsiz bir değer elbette ama motorda, şanzımanda daha rahat çalışacağı için aynı yakar diye düşünüyorum. Hatta daha da azabilir. Çünkü Primacy 3 ZP benzin tüketiminde E sınıfındayken PS4 benzin tüketiminde C sınıfında. Dönüş direnci farkı varsa bilemeyeceğim.
 
Cenkcim, teşekkür ederim.

Sorularına cevap vereyim:

1) İlk etapta 205 55 16 üretilmedi 1 - 2 ay kadar. Sonra Michelin ani bir kararla 205 55 16'da da üretme kararı kaldı (araştırdığım kadarıyla hem müşterilerden istek geldiği için hem de arge bölümü 205 55 16 ebatında da aynı performansı yakalayabildiklerini gördükleri için) ve üretime başladılar. Artık 205 55 16 başlangıç ebatı PS4'te.

2) Aslında ben başıma gelen bu hadiseden sonra da anladım ki eğer araç uygunsa kesinlikle RFT lastik kullanılmalı. Konfor benim içinde önemlidir ancak jantın tamamen üstüne bindiği bir lastikle değil 102 km 1 km gidemezsin, gidersende lastiği yanaklardan yararsın boylu boyunca. Biliyorsun zaten anlatmama gerek yok. Ha işin konfor boyutunu RFT lastik ile dengelemek için sakin kullanarak çukur, tümsek vb gibi etmenlerden kaçarak sağlayabiliyorum. Ama performans odaklı kullanımda bam gün çukura girsek elbette konforun k'sı yok. Özetle görevini yerine getirdi. Jantıma da zarar gelmedi.

3) Benim araçta sibopta sensör yok. 116i'lerde 2014 sonrasında geldi o olay. Benimki ABS sensörü ile dönüş sayılarını karşılaştırdığı için lastik köpüğü kullanmamda sıkıntı yok. Zaten geçtiğimiz kış TS850'lerden birine minik bir çivi battı ve köpük kullandım. :(

Senin adına sevindim hocam. Ama kendi adıma da üzüldüm açıkçası. Premium contact 5 almadan evvel 16 ebatında ps4 olduğunu bilseydim düşünmeden onu alırdım. Artık bir sonraki lastik setine kısmet diyelim..

Senden ricam; lastik ile ilgili tecrübelerin arttıkça paylaşabilir misin ? 16 ebatında ps4 neler yapabiliyor, zorlandığında tepkileri nasıl, konforu nasıl, ıslak ve kuruda frenleme ne alemde, yol gürültüsü v.s gibi şeyleri öğrenmek benim için de oldukça yeni ve ilginç olacak. En azından sonraki kararımı etkileyecektir. Tekrar hayırlı uğurlu olsun, inşaallah sıkıntısız tadını çıkarabilirsin hocam :)
 
primacy 3'teki erken bitme olayını biz 205 55 r16 energy saver+'da yaşamadık önceki arabamızda da iki kere kullandık bunda da ilk energy saverlerımız aldığımızdan beri 4-5 yıl oldu toplamda 80 bin km yaptık bu arabada ama kışları da kış lastiği vardı yani ama en az 50 bin binmişizdir seneye değişireceğiz inşallah başka lastik de kullanmadığımızdan yakıtı kıyaslayamıyorum :)
 
Senin adına sevindim hocam. Ama kendi adıma da üzüldüm açıkçası. Premium contact 5 almadan evvel 16 ebatında ps4 olduğunu bilseydim düşünmeden onu alırdım. Artık bir sonraki lastik setine kısmet diyelim..

Senden ricam; lastik ile ilgili tecrübelerin arttıkça paylaşabilir misin ? 16 ebatında ps4 neler yapabiliyor, zorlandığında tepkileri nasıl, konforu nasıl, ıslak ve kuruda frenleme ne alemde, yol gürültüsü v.s gibi şeyleri öğrenmek benim için de oldukça yeni ve ilginç olacak. En azından sonraki kararımı etkileyecektir. Tekrar hayırlı uğurlu olsun, inşaallah sıkıntısız tadını çıkarabilirsin hocam :)
Pazar günü hangi lastiği alayım diye bön bön arabaya bakarken senin bu Conti Premium Contact 6'yı beklemen geldi aklıma, konusunu açmıştın sanırsam. Yoksa bende CPC5 alırım diyordum ilk. Sonra yine aklıma "lan bu herifler (Michelin) PS4'te 205 55 16 üreteceklerdi ne oldu o iş?" diye soru geldi. Açtım baktım ki Michelin TR'ye çoktan üretmişler, TR'ye de gelmiş. Pazartesi sabahı eve en yakın 3 bayiyi aradım, ikisi yok dedi (içimden dedim "başladık yine, meeeletecekler" :D). Eskişehir Yolu'ndaki 3. bayiyi aradım (Mengerler Mercedes'in yanında), dedim patron bak komşuyuz, bende Koru'da oturuyorum, lastiği yardım PS4 alacağım acil! Sipariş geçeceksen direk gelip ödemeyi yapayım dedim. Abi gel bekliyorum dedi, hemen siparişi geçtiler, bugün sabah geldi. Hallettik.

PS4 aklıma gelmeseydi bende yine evime 2.5 km mesafede bulunan Continental'e gidecektim, ki Levent kesin daha ucuza verirdi CPC5'i, onu alacaktım. Senin CPC5 aldığını okumamıştım ama keşke biraz daha bekleymişsin. Aslında uzun süre olmadıysa kendi lastiklerini satıp PS4'e geçebilirsin diye düşünüyorum. Ben nakit 1.760₺ verdim, tanesi 440₺. Adam bildiğin lastik başı 5₺ karla sattı. Michelin Sipariş Ekranı'nda Adet: 435₺ + KDV yazıyordu. Yani aslında tane fiyatı 513₺. Görmesem inanmazdım. :D

Kullandıkça yazarım artık, sen merak etme orasını.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Pazar günü hangi lastiği alayım diye bön bön arabaya bakarken senin bu Conti Premium Contact 6'yı beklemen geldi aklıma, konusunu açmıştın sanırsam. Yoksa bende CPC5 alırım diyordum ilk. Sonra yine aklıma "lan bu herifler (Michelin) PS4'te 205 55 16 üreteceklerdi ne oldu o iş?" diye soru geldi. Açtım baktım ki Michelin TR'ye çoktan üretmişler, TR'ye de gelmiş. Pazartesi sabahı eve en yakın 3 bayiyi aradım, ikisi yok dedi (içimden dedim "başladık yine, meeeletecekler" :D). Eskişehir Yolu'ndaki 3. bayiyi aradım (Mengerler Mercedes'in yanında), dedim patron bak komşuyuz, bende Koru'da oturuyorum, lastiği yardım PS4 alacağım acil! Sipariş geçeceksen direk gelip ödemeyi yapayım dedim. Abi gel bekliyorum dedi, hemen siparişi geçtiler, bugün sabah geldi. Hallettik.

PS4 aklıma gelmeseydi bende yine evime 2.5 km mesafede bulunan Continental'e gidecektim, ki Levent kesin daha ucuza verirdi CPC5'i, onu alacaktım. Senin CPC5 aldığını okumamıştım ama keşke biraz daha bekleymişsin. Aslında uzun süre olmadıysa kendi lastiklerini satıp PS4'e geçebilirsin diye düşünüyorum. Ben nakit 1.760₺ verdim, tanesi 440₺. Adam bildiğin lastik başı 5₺ karla sattı. Michelin Sipariş Ekranı'nda Adet: 435₺ + KDV yazıyordu. Yani aslında tane fiyatı 513₺. Görmesem inanmazdım. :D

Kullandıkça yazarım artık, sen merak etme orasını.
Ben aslında pc6 alacaktım ama bu yıl içinde üretimi olmayacağını mail ile söylediler. Pc5 ve egp kalmıştı seçenek olarak ama egp'ın 4 kanallı olanını hiç bir yerde bulamayınca uğraşamam dedim ve tek seçenek olarak pc5 kaldı. Bekleyemedim çünkü bu yaz çok fazla uzun yol yaptım. 2 ay için 9 bin km yol yaptım ve eski lastiğim primacy 3 ile bu yolları yapamazdım çünkü lastik fazla yüzüyordu. Otobanda falan bir kaç kez tatlı virajları yüksek hızda alırken arabayı dışarı doğru atınca daha takamam o lastikleri dedim. 9 bin km yaptığım içinde pc5'leri şuan için değiştirme ihtimalim maalesef kalmadı. Sen ps4'ü bulup seçmekle çok iyi iş yapmışsın vallahi.

Deneyimlerini de bekliyorum hocam. Lastik mevzusuna takık biri olduğum için mümkün olduğunca geri bildirim, tecrübe ve bilgi toparlamaya çalışıyorum. Fiyatı da uyguna almışsın ben bayiden 1950 lira gibi bir fiyata aldım pc5'leri. Gerçi mayıs gibi aldığım için tam sezon başlangıcı biraz pahalıya geldi, muhtemelen şuan daha uygundur. Tekrar hayırlı uğurlu olsun :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: ShadoWalkn
primacy 3'teki erken bitme olayını biz 205 55 r16 energy saver+'da yaşamadık önceki arabamızda da iki kere kullandık bunda da ilk energy saverlerımız aldığımızdan beri 4-5 yıl oldu toplamda 80 bin km yaptık bu arabada ama kışları da kış lastiği vardı yani ama en az 50 bin binmişizdir seneye değişireceğiz inşallah başka lastik de kullanmadığımızdan yakıtı kıyaslayamıyorum :)
Aslında bende Energy Saver+ almak istedim, konuyu da bu yüzden açmıştım. Fakat %100 sakin kullanmıyorum aracı. 2 gün sonra acil bir şey olsa ve performanslı kullanmak zorunda kalsam "lastik performanslı sürüş tarzına cevap verir mi?" sorusu kafamı kemirmesin diye PS4 aldım. Yoksa 220₺ idi Energy Saver+'ların tanesi. 880₺'ye bitirirdim işi. :(
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: abidinkofficial
Pazar günü hangi lastiği alayım diye bön bön arabaya bakarken senin bu Conti Premium Contact 6'yı beklemen geldi aklıma, konusunu açmıştın sanırsam. Yoksa bende CPC5 alırım diyordum ilk. Sonra yine aklıma "lan bu herifler (Michelin) PS4'te 205 55 16 üreteceklerdi ne oldu o iş?" diye soru geldi. Açtım baktım ki Michelin TR'ye çoktan üretmişler, TR'ye de gelmiş. Pazartesi sabahı eve en yakın 3 bayiyi aradım, ikisi yok dedi (içimden dedim "başladık yine, meeeletecekler" :D). Eskişehir Yolu'ndaki 3. bayiyi aradım (Mengerler Mercedes'in yanında), dedim patron bak komşuyuz, bende Koru'da oturuyorum, lastiği yardım PS4 alacağım acil! Sipariş geçeceksen direk gelip ödemeyi yapayım dedim. Abi gel bekliyorum dedi, hemen siparişi geçtiler, bugün sabah geldi. Hallettik.

PS4 aklıma gelmeseydi bende yine evime 2.5 km mesafede bulunan Continental'e gidecektim, ki Levent kesin daha ucuza verirdi CPC5'i, onu alacaktım. Senin CPC5 aldığını okumamıştım ama keşke biraz daha bekleymişsin. Aslında uzun süre olmadıysa kendi lastiklerini satıp PS4'e geçebilirsin diye düşünüyorum. Ben nakit 1.760₺ verdim, tanesi 440₺. Adam bildiğin lastik başı 5₺ karla sattı. Michelin Sipariş Ekranı'nda Adet: 435₺ + KDV yazıyordu. Yani aslında tane fiyatı 513₺. Görmesem inanmazdım. :D

Kullandıkça yazarım artık, sen merak etme orasını.
Çok pahalı değil mi?Ben 2k ya arabaya 17 jant +12k km de dunlop sportmaxx alabiliyorum.Cpc5 in tanesini internetten 250 civarlarında lastikçiden de 280-300 arasına alabiliyoruz.Egp de bu civarda fiyatları 4 kanallı olanların.PS4 bana pahalı geldi açıkçası.
 
Çok pahalı değil mi?Ben 2k ya arabaya 17 jant +12k km de dunlop sportmaxx alabiliyorum.Cpc5 in tanesini internetten 250 civarlarında lastikçiden de 280-300 arasına alabiliyoruz.Egp de bu civarda fiyatları 4 kanallı olanların.PS4 bana pahalı geldi açıkçası.
Hocam 2k'ya 17" jant + lastik dediğin sanırım replika. Ben bırak 17" jantı, kendi jantlarımın (16") sıfırını alsam Borusan 4.500₺ diyor. Lastiğe gelince yeni lastik, 2017 test sonuçlarında her konuda birinci gelen lastik. Fiyat bence normal. Hatta çok iyi. 2015 yılında Primacy 3 ZP'lerin tanesine 340₺ vermişim toplamda 1.360₺ vermiştim. O gün Euro kuru 2.80₺ idi. Bugün kur 4.15₺. Evet aldığım lastik RFT değil belki ama bugünün şartları maalesef bu. Ha PS4 ZP (RFT) üretimi olsa alır mıydım? O da en az indirimsiz 600₺ olurdu belki o zaman düşünürdüm.

Adamlar ürüne göre fiyatlandırma yapıyor. CPC5 2012 yılında üretimine başlandı, desen konusunda da bir değişiklik yapılmadı diye biliyorum. CPC6'nın iddia ettiği özellikleri ne yazık ki barındırmıyor. Ha bu kötü lastik demek mi? Elbette hayır. 5 senedir gayet memnun insanlar ve kullanıyorlar. Ancak daha iyi desen, daha iyi yol tutuş olduğu kanıtlanan bir lastik alma imkanım varken bunları düşünmeye gerek yok diye düşünüyorum. :)
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Hocam 2k'ya 17" jant + lastik dediğin sanırım replika. Ben bırak 17" jantı, kendi jantlarımın (16") sıfırını alsam Borusan 4.500₺ diyor. Lastiğe gelince yeni lastik, 2017 test sonuçlarında her konuda birinci gelen lastik. Fiyat bence normal. Hatta çok iyi. 2015 yılında Primacy 3 ZP'lerin tanesine 340₺ vermişim toplamda 1.360₺ vermiştim. O gün Euro kuru 2.80₺ idi. Bugün kur 4.15₺. Evet aldığım lastik RFT değil belki ama bugünün şartları maalesef bu. Ha PS4 ZP (RFT) üretimi olsa alır mıydım? O da en az indirimsiz 600₺ olurdu belki o zaman düşünürdüm.

Adamlar ürüne göre fiyatlandırma yapıyor. CPC5 2012 yılında üretimine başlandı, desen konusunda da bir değişiklik yapılmadı diye biliyorum. CPC6'nın iddia ettiği özellikleri ne yazık ki barındırmıyor. Ha bu kötü lastik demek mi? Elbette hayır. 5 senedir gayet memnun insanlar ve kullanıyorlar. Ancak daha iyi desen, daha iyi yol tutuş olduğu kanıtlanan bir lastik alma imkanım varken bunları düşünmeye gerek yok diye düşünüyorum. :)
2016 arabadan çıkan orjinal 17 inç dijon highline jantı.Egp düşünüyorum zaten 4 kanallı avrupa üretimi 217 tl kolayotoda.Yarı fiyatına gene güzel bi lastik almış olacağım.Ama ps4 çok güzel lastik hakkını yememek lazım.
 
Jantı bedavaya almışsın.
Almadım almayı düşünüyorum :) Şuanki lastikler 36 binde Goodyear Vector 4 Seasons fabrika çıkışı gelen lastik.50 bin km lere yaklaşınca 17 dijon jant+az km de düzgün lastik alıp 30 bin km o lastiklerle gitmeyi planlıyorum.PS4 ün goodyear sitesinde şu an fiyatı 408 tl.Alınır mı maddi imkanlar elverirse tabi ki alınır 16 larda kalmak istersek.
 
Almadım almayı düşünüyorum :) Şuanki lastikler 36 binde Goodyear Vector 4 Seasons fabrika çıkışı gelen lastik.50 bin km lere yaklaşınca 17 dijon jant+az km de düzgün lastik alıp 30 bin km o lastiklerle gitmeyi planlıyorum.PS4 ün goodyear sitesinde şu an fiyatı 408 tl.Alınır mı maddi imkanlar elverirse tabi ki alınır 16 larda kalmak istersek.
408₺ olayını bende sordum. Siteye eklendiği günkü kuru baz alarak giriyorlarmış.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...