M62B44 nazlı motordur. Her yerinde abuk subuk hortumlar, borular, kablolar vs mevcut. Ustası olmayan kurcalarsa iş açar. Bu arabayı alıp yakıtından kaçmak için lpg takan adam, kim bilir bakarken nelerden kaçmıştır.
Zincir ve vanos sistemine de dikkat, ömürleri erken bitiyor. Soğuk motorda marş basınca zincir sesi varsa ihmale gelmez. Çoğu 540 ya çok yorulmuş , yanlış ellere düşmüş oluyor ya da aşırı para isteniyor. Ayrıca motoru da öyle 300 bin km falan devirmez.
V8 motorlu bmw'lerin ön traversi ve direksiyon kutusu da altı silindir 520-530 aralığından farklıdır.
Şahsi kanaatim,
"Sanayide tanıdığım iyi bir bmw ustası yok"
"Arabanın tekniğinden, dilinden anlamam. Sanayiye gidip arabayı yaptırmayı da sevmem."
"Bu araba da ne masraflı oldu, of bu parça da çok pahalıymış, bunun uygunu falan yok mu"
cümlelerinden herhangi bir tanesini kurabiliyorsanız, bu arabaya yanaşmayın. Eğer gerçekten koleksiyonluk ayarda tertemiz bir tane bulup da ufak tefek şeylerine razıyım ben diye düşünüyorsanız, kesenin ağzını açmaktan da korkmayın.