Eibach pro kit tavsiye

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan 19052323
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

19052323

Profesör
279
Merhaba arkadaşlar! aracıma eibach pro kit yayaları takmak istiyorum önler 3 arkalara 2 mm, aracım mini countryman s, aracın virajlarda hafif yana yatmasından pek hoşlanmıyorum, bu yüzden bu yay kitini almayı düşünüyorum fakat beklentim konfor'u çok bozmadan bu sorunu halletmek, bu yayları kullanan deneyimi olan var mı? veya farklı yaylar kullanmış tecrübesi olan arkadaşlardan tavsiye bekliyorum.
 
Mx5 aracıma eibach yay alıp kullanmıştım. Açıkçası konfordan pek bir kayıp yaşamadım, belki yüzde 15-20 civarı düşüş olmuştur. Genel olarak memnundum yaydan tavsiye ederim.
Muhtemelen konfordan en az kayıp yaşayacağınız yay Eibach olacaktır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: 19052323
Konfor kaybı olmadan spor yay takma konusunda en iyi alternatif Eibach'tır.

Daha önce HR'lı countryman'e binmiştim, insan işi değildi sertliği.

Eibach alın geçin derim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: 19052323 ve mrtkap
Günlük kullanıyor sayılırım. Countryman'ler net şekilde yana yatmıyor aslında. Bunun yanında arka süspansiyonları sert ve stroğu net şekilde dar.

Çukura girildiğinde hissediliyor. Hatta viraj içi bozukluk varsa ve yeterince hızlı girilirse arkası hafif zıplayıp yana oturuyor. Stock süspansiyon setup'ından bahsediyorum.

Bu aracın önünü bilmem ama arkasına spor yay takmak, o aktif stroğu iyice azaltacak. Sürekli yukarı aşağı titreşimler görülebilir.

Sadece öne de yay falan olmaz. Şahsi kanaatim hiç dokunmamak veya daha sert yanaklı bir lastiğe geçmek olur (belki 18 jant da olur) ama siz bilirsiniz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: 19052323
Günlük kullanıyor sayılırım. Countryman'ler net şekilde yana yatmıyor aslında. Bunun yanında arka süspansiyonları sert ve stroğu net şekilde dar.

Çukura girildiğinde hissediliyor. Hatta viraj içi bozukluk varsa ve yeterince hızlı girilirse arkası hafif zıplayıp yana oturuyor. Stock süspansiyon setup'ından bahsediyorum.

Bu aracın önünü bilmem ama arkasına spor yay takmak, o aktif stroğu iyice azaltacak. Sürekli yukarı aşağı titreşimler görülebilir.

Sadece öne de yay falan olmaz. Şahsi kanaatim hiç dokunmamak veya daha sert yanaklı bir lastiğe geçmek olur (belki 18 jant da olur) ama siz bilirsiniz.
Virajlarda hafif yana yatma mevcut, r56 kasada da var bu durum eski r53 sahibiydim onda yoktu, 18 inch jant aldım zaten daha takmadım fakat jantin yana yatmada etkisi ne derece olur bilemiyorum
 
Günlük kullanıyor sayılırım. Countryman'ler net şekilde yana yatmıyor aslında. Bunun yanında arka süspansiyonları sert ve stroğu net şekilde dar.

Çukura girildiğinde hissediliyor. Hatta viraj içi bozukluk varsa ve yeterince hızlı girilirse arkası hafif zıplayıp yana oturuyor. Stock süspansiyon setup'ından bahsediyorum.

Bu aracın önünü bilmem ama arkasına spor yay takmak, o aktif stroğu iyice azaltacak. Sürekli yukarı aşağı titreşimler görülebilir.

Sadece öne de yay falan olmaz. Şahsi kanaatim hiç dokunmamak veya daha sert yanaklı bir lastiğe geçmek olur (belki 18 jant da olur) ama siz bilirsiniz.
Yay zaten önler 3 arkalara 2 mm olacak çok fazla bir etkisi olmaz muhtemelen arkaya
 
Ben de son zamanlarda düşünmeye başladım ama cesaret edemedim bir türlü. Ölçüm 245/45/18.
Bende 225 45 18'e büyüttüm jantları 205 55 17'den spor sürüş istiyorsanız yapılabilir, tabi muhtemelen bir miktar konfor kaybı olacaktır ama eğer düşünüyorsanız yerli yabancı forumlarda araştırma yaptım konfor kaybında en az kaybı eibach yapıyormuş keza burada da öyle fikirler o şekilde