Tekrar değişime gerek yok diyorsunuz, teşekkürlerKısa vadede bir sorun olmaz, birdahaki bakımda koymamaya dikkat edin.
Normalde dikkat ederim ama ruhsatı verdim satıcı bu yağı vermiş ve yağ şişesi benzer olunca farketmemisim sorun olmaz diyorsunuz yaniRahat olun, motor da yağlar arasındaki farkı sizin kadar fark eder. Yeni yağ olsun, kaliteli bir yağ olsun, orijinal ürün olsun çakma olmasın, miktar olarak doğru konmuş olsun (fazla konmuş olmasın), yağ filtresi değişmiş olsun, gerisini kafaya takmayın. 1.9dci dediğiniz ferrari motoru değil, ağır hizmet motoru. O kadarcık farktan bir şey olmaz.
Hangisinin emisyon değeri daha düşük biliyor musunuz fe olan mi did olan model mi? Araçta dpf var euro 5 131 hp 1.9 dci olan motorHer iki yağın birbirine çok yakın değerleri var. (neredeyse aynı) Temel fark biri diğerinden daha düşük emisyon değerleri sunuyor. Kullandığım arabada dpf yok ise kesinlikle kafaya takmazdım. Alınabilecek en ideal yağ olmasa bile yanlış kullanılan yağ da değil...
nürburgring'de süre kasıp yarışan biri olsanız, size 0,5 sn kaybettirebilirdi. yağ sıcaklılğınız yüksek sıkıştırmada belki 1-2 °C fazla olurdu. Eğer olacaksa, normal koşullarda aracınızın bile farketmeyeceği bunlar gibi minimal etkiler olur. Aracınızı keyifle sürmeye bakın, bir şey olmaz.Normalde dikkat ederim ama ruhsatı verdim satıcı bu yağı vermiş ve yağ şişesi benzer olunca farketmemisim sorun olmaz diyorsunuz yani
Kafama takılan mevzu dpf tıkanması düzgün yağlayamama gibi şeyler sonuçta önerilen yağ değil ben her şeyi kitabına uygun şekilde olmasına takık biriyim ama sorun olmayacak gibi, teşekkürlernürburgring'de süre kasıp yarışan biri olsanız, size 0,5 sn kaybettirebilirdi. yağ sıcaklılğınız yüksek sıkıştırmada belki 1-2 °C fazla olurdu. Eğer olacaksa, normal koşullarda aracınızın bile farketmeyeceği bunlar gibi minimal etkiler olur. Aracınızı keyifle sürmeye bakın, bir şey olmaz.