Evet farklı bi bakış açısı ve youtube ta olmayan ekstra materyallerle yeni bi video Paylaşıp destek çıkarsanız müthüş makbule geçer ha
ingilizcesi yattı abi ya montaj programında sıkıntı çıktıBugünki goodyear canlı yayınında bahsettiğin videolar sanırım, ingilizcesi de vardı hatta
bide hani şimdilik ingilizceyi yapmayı düşünmüyorum çok ağır geliyo çünkü. montajda beyin yanıyor zaten. çekimde de aynı cümleyi arka arkaya 3 dilde kurunca kafa kalmıyor dil yoruluyor ses kısılıyor pert oluyorum yaniingilizcesi yattı abi ya montaj programında sıkıntı çıktı
ingilizcesi yattı abi ya montaj programında sıkıntı çıktı
bide hani şimdilik ingilizceyi yapmayı düşünmüyorum çok ağır geliyo çünkü. montajda beyin yanıyor zaten. çekimde de aynı cümleyi arka arkaya 3 dilde kurunca kafa kalmıyor dil yoruluyor ses kısılıyor pert oluyorum yani
aynen bi crazy boy a bağlıyak dedim de şimdilik bağlamıyak bakalımOuu adam çılgın atıyor
Bir şeyi unuttum. Fren pedalının dozlaması çok zor.Videolar güzel oluyor tebrikler. Benim de makyajlı kullanıcısı olarak söylemek istediğim birkaç şey var.
İlk gaz tepkisi çok kötü (75 beygirlik Connect'ten bile daha kötü), süspansiyonları sert değil ama çok zıplıyor, sert olmadığı virajda anlaşılıyor, direksiyonu çok yapay hissettiriyor, 140'tan sonra direksiyonda boşluk var gibi (elektrikli direksiyon sevmiyorum, Connect'in direksiyonu çok iyiydi), bagaj kapağı zor kapanıyor, yol bilgisayarını beğenmiyorum, klima kumandaları dijital olmasa daha iyi olurdu. Kısaca ben eski arabaları daha çok seviyorum. Doblo'dansa Transit'i kullanmaktan daha çok keyif alıyorum. Fiyatına göre çok iyi arabaydı ama fiyatı da arttı şu anda iyi değil. Sevdiğim yönleri de 2. vitesten sonra arabanın ivmelenmesi, çok geniş ve yüksek olması (içi aşırı ferah). Bir de nasıl bir mühendislik sürücü kapısı açılmadan bagaj kapısını açmama gibi bir özellik koyar arabaya hiçbir zaman anlamayacağım.
gaz tepkisinin ölülüğü tamamen turbonun geç dolmasıyla alakalı zamanla alışınca ani hızlanma durumunu sezip gaza 1-2 saniye erken basmaya başlıyorsunVideolar güzel oluyor tebrikler. Benim de makyajlı kullanıcısı olarak söylemek istediğim birkaç şey var.
İlk gaz tepkisi çok kötü (75 beygirlik Connect'ten bile daha kötü), süspansiyonları sert değil ama çok zıplıyor, sert olmadığı virajda anlaşılıyor, direksiyonu çok yapay hissettiriyor, 140'tan sonra direksiyonda boşluk var gibi (elektrikli direksiyon sevmiyorum, Connect'in direksiyonu çok iyiydi), bagaj kapağı zor kapanıyor, yol bilgisayarını beğenmiyorum, klima kumandaları dijital olmasa daha iyi olurdu. Kısaca ben eski arabaları daha çok seviyorum. Doblo'dansa Transit'i kullanmaktan daha çok keyif alıyorum. Fiyatına göre çok iyi arabaydı ama fiyatı da arttı şu anda iyi değil. Sevdiğim yönleri de 2. vitesten sonra arabanın ivmelenmesi, çok geniş ve yüksek olması (içi aşırı ferah). Bir de nasıl bir mühendislik sürücü kapısı açılmadan bagaj kapısını açmama gibi bir özellik koyar arabaya hiçbir zaman anlamayacağım.
bagaj kapağı muhabbeti vw lerde de varVideolar güzel oluyor tebrikler. Benim de makyajlı kullanıcısı olarak söylemek istediğim birkaç şey var.
İlk gaz tepkisi çok kötü (75 beygirlik Connect'ten bile daha kötü), süspansiyonları sert değil ama çok zıplıyor, sert olmadığı virajda anlaşılıyor, direksiyonu çok yapay hissettiriyor, 140'tan sonra direksiyonda boşluk var gibi (elektrikli direksiyon sevmiyorum, Connect'in direksiyonu çok iyiydi), bagaj kapağı zor kapanıyor, yol bilgisayarını beğenmiyorum, klima kumandaları dijital olmasa daha iyi olurdu. Kısaca ben eski arabaları daha çok seviyorum. Doblo'dansa Transit'i kullanmaktan daha çok keyif alıyorum. Fiyatına göre çok iyi arabaydı ama fiyatı da arttı şu anda iyi değil. Sevdiğim yönleri de 2. vitesten sonra arabanın ivmelenmesi, çok geniş ve yüksek olması (içi aşırı ferah). Bir de nasıl bir mühendislik sürücü kapısı açılmadan bagaj kapısını açmama gibi bir özellik koyar arabaya hiçbir zaman anlamayacağım.
Kapanırken de 1-2 kere uğraşmak gerekiyor beğenmedim bagaj kapağını o yüzden.bagaj kapağı muhabbeti vw lerde de var
Bugün stepne için lastik ayarlarken havalara baktılar. Sağolsun Fiat 195'lik lastiğe 50 hava vurmuş. Arabanın yolda yüzmesi de muhtemelen o yüzden. Sıfır arabalarda havaların yüksek olduğunu duymuştum keşke kontrol etseydim hem lastikten oldum hem arabayı yanlış tanıdım.gaz tepkisinin ölülüğü tamamen turbonun geç dolmasıyla alakalı zamanla alışınca ani hızlanma durumunu sezip gaza 1-2 saniye erken basmaya başlıyorsun
ilk kim değinecek diye bekliyodum kılık kıyafete dobloya özel değil focus da mezuniyet akşamı sebebiyle öyle bi kılık kıyafet olmıştı dedim niye devamında tek tip kıyafetle görünmüyümki hem içeriğim gram kurumsal olmıyacağı için kılık kıyafetle kompanse ediyim dedimGuzel giyinip fiat ic mekanini anlatmaya calisan koca yurekli genc ara ara ses kisikligi vs olsada guzel video olmus
ingilizce de olacaktı fakat montaj programının Exportunda sıkıntı çıkınca 3 haftadır uğraştığım için yeter artık dedim bi küfür savurdum ikisini attım sadeceYav Rusça ne alaka Global takılmışsın, tebrikler, elbette hepsini izlemedim ama epey uğraşmışsın(20-30 saat var gibi), şahsına munasırsın zaten, videolara devam.
bid Rusça da takılmamın belli bi amacı var gerçekleşirse zaten Vuhuuu olcamYav Rusça ne alaka Global takılmışsın, tebrikler, elbette hepsini izlemedim ama epey uğraşmışsın(20-30 saat var gibi), şahsına munasırsın zaten, videolara devam.
Ben anladim amacini sikinti yok.Sen istiyor duj verecek neysebid Rusça da takılmamın belli bi amacı var gerçekleşirse zaten Vuhuuu olcam
aynen karı kız düşürüp tüm forumu toplayıp Peter.. pavyonlarında eğlence düzenlicemBen anladim amacini sikinti yok.Sen istiyor duj verecek neyse