( ERGEN DRİVE ) Fiat Dobulut :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bugünki goodyear canlı yayınında bahsettiğin videolar sanırım, ingilizcesi de vardı hatta :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
Videolar güzel oluyor tebrikler. Benim de makyajlı kullanıcısı olarak söylemek istediğim birkaç şey var.
İlk gaz tepkisi çok kötü (75 beygirlik Connect'ten bile daha kötü), süspansiyonları sert değil ama çok zıplıyor, sert olmadığı virajda anlaşılıyor, direksiyonu çok yapay hissettiriyor, 140'tan sonra direksiyonda boşluk var gibi (elektrikli direksiyon sevmiyorum, Connect'in direksiyonu çok iyiydi), bagaj kapağı zor kapanıyor, yol bilgisayarını beğenmiyorum, klima kumandaları dijital olmasa daha iyi olurdu. Kısaca ben eski arabaları daha çok seviyorum. Doblo'dansa Transit'i kullanmaktan daha çok keyif alıyorum. Fiyatına göre çok iyi arabaydı ama fiyatı da arttı şu anda iyi değil. Sevdiğim yönleri de 2. vitesten sonra arabanın ivmelenmesi, çok geniş ve yüksek olması (içi aşırı ferah). Bir de nasıl bir mühendislik sürücü kapısı açılmadan bagaj kapısını açmama gibi bir özellik koyar arabaya hiçbir zaman anlamayacağım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: ali_tremonti
Videolar güzel oluyor tebrikler. Benim de makyajlı kullanıcısı olarak söylemek istediğim birkaç şey var.
İlk gaz tepkisi çok kötü (75 beygirlik Connect'ten bile daha kötü), süspansiyonları sert değil ama çok zıplıyor, sert olmadığı virajda anlaşılıyor, direksiyonu çok yapay hissettiriyor, 140'tan sonra direksiyonda boşluk var gibi (elektrikli direksiyon sevmiyorum, Connect'in direksiyonu çok iyiydi), bagaj kapağı zor kapanıyor, yol bilgisayarını beğenmiyorum, klima kumandaları dijital olmasa daha iyi olurdu. Kısaca ben eski arabaları daha çok seviyorum. Doblo'dansa Transit'i kullanmaktan daha çok keyif alıyorum. Fiyatına göre çok iyi arabaydı ama fiyatı da arttı şu anda iyi değil. Sevdiğim yönleri de 2. vitesten sonra arabanın ivmelenmesi, çok geniş ve yüksek olması (içi aşırı ferah). Bir de nasıl bir mühendislik sürücü kapısı açılmadan bagaj kapısını açmama gibi bir özellik koyar arabaya hiçbir zaman anlamayacağım.
Bir şeyi unuttum. Fren pedalının dozlaması çok zor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: ali_tremonti
Videolar güzel oluyor tebrikler. Benim de makyajlı kullanıcısı olarak söylemek istediğim birkaç şey var.
İlk gaz tepkisi çok kötü (75 beygirlik Connect'ten bile daha kötü), süspansiyonları sert değil ama çok zıplıyor, sert olmadığı virajda anlaşılıyor, direksiyonu çok yapay hissettiriyor, 140'tan sonra direksiyonda boşluk var gibi (elektrikli direksiyon sevmiyorum, Connect'in direksiyonu çok iyiydi), bagaj kapağı zor kapanıyor, yol bilgisayarını beğenmiyorum, klima kumandaları dijital olmasa daha iyi olurdu. Kısaca ben eski arabaları daha çok seviyorum. Doblo'dansa Transit'i kullanmaktan daha çok keyif alıyorum. Fiyatına göre çok iyi arabaydı ama fiyatı da arttı şu anda iyi değil. Sevdiğim yönleri de 2. vitesten sonra arabanın ivmelenmesi, çok geniş ve yüksek olması (içi aşırı ferah). Bir de nasıl bir mühendislik sürücü kapısı açılmadan bagaj kapısını açmama gibi bir özellik koyar arabaya hiçbir zaman anlamayacağım.
gaz tepkisinin ölülüğü tamamen turbonun geç dolmasıyla alakalı zamanla alışınca ani hızlanma durumunu sezip gaza 1-2 saniye erken basmaya başlıyorsun
 
Videolar güzel oluyor tebrikler. Benim de makyajlı kullanıcısı olarak söylemek istediğim birkaç şey var.
İlk gaz tepkisi çok kötü (75 beygirlik Connect'ten bile daha kötü), süspansiyonları sert değil ama çok zıplıyor, sert olmadığı virajda anlaşılıyor, direksiyonu çok yapay hissettiriyor, 140'tan sonra direksiyonda boşluk var gibi (elektrikli direksiyon sevmiyorum, Connect'in direksiyonu çok iyiydi), bagaj kapağı zor kapanıyor, yol bilgisayarını beğenmiyorum, klima kumandaları dijital olmasa daha iyi olurdu. Kısaca ben eski arabaları daha çok seviyorum. Doblo'dansa Transit'i kullanmaktan daha çok keyif alıyorum. Fiyatına göre çok iyi arabaydı ama fiyatı da arttı şu anda iyi değil. Sevdiğim yönleri de 2. vitesten sonra arabanın ivmelenmesi, çok geniş ve yüksek olması (içi aşırı ferah). Bir de nasıl bir mühendislik sürücü kapısı açılmadan bagaj kapısını açmama gibi bir özellik koyar arabaya hiçbir zaman anlamayacağım.
bagaj kapağı muhabbeti vw lerde de var
 
gaz tepkisinin ölülüğü tamamen turbonun geç dolmasıyla alakalı zamanla alışınca ani hızlanma durumunu sezip gaza 1-2 saniye erken basmaya başlıyorsun
Bugün stepne için lastik ayarlarken havalara baktılar. Sağolsun Fiat 195'lik lastiğe 50 hava vurmuş. Arabanın yolda yüzmesi de muhtemelen o yüzden. Sıfır arabalarda havaların yüksek olduğunu duymuştum keşke kontrol etseydim hem lastikten oldum hem arabayı yanlış tanıdım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: ali_tremonti
Guzel giyinip fiat ic mekanini anlatmaya calisan koca yurekli genc ara ara ses kisikligi vs olsada guzel video olmus
ilk kim değinecek diye bekliyodum kılık kıyafete :D dobloya özel değil :D focus da mezuniyet akşamı sebebiyle öyle bi kılık kıyafet olmıştı dedim niye devamında tek tip kıyafetle görünmüyümki :D hem içeriğim gram kurumsal olmıyacağı için kılık kıyafetle kompanse ediyim dedim :D
 
Yav Rusça ne alaka :D Global takılmışsın, tebrikler, elbette hepsini izlemedim ama epey uğraşmışsın(20-30 saat var gibi), şahsına munasırsın zaten, videolara devam.
 
Son düzenleme:
Yav Rusça ne alaka :D Global takılmışsın, tebrikler, elbette hepsini izlemedim ama epey uğraşmışsın(20-30 saat var gibi), şahsına munasırsın zaten, videolara devam.
ingilizce de olacaktı fakat montaj programının Exportunda sıkıntı çıkınca 3 haftadır uğraştığım için yeter artık dedim bi küfür savurdum ikisini attım sadece :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...