[ErgenDrive 2] 2016 Ford Focus 1,5 Tdci PWS | Test (Mütevazı haylaz)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Adam İntro'sunun müziğini bile kendi yapıyor :) Lastikler biraz talihsiz olmuş ama video güzel :D

Edit: Telefonu yolcu koltuğunun kafalığına sıkıştırarak arkadan güzel açı ile daha sessiz bir video çekebilirsin sanki ben denemiştim güzel olmuştu :D
 
Son düzenleme:
Adam İntro'sunun müziğini bile kendi yapıyor :) Lastikler biraz talihsiz olmuş ama video güzel :D

Edit: Telefonu yolcu koltuğunun kafalığına sıkıştırarak arkadan güzel açı ile daha sessiz bir video çekebilirsin sanki ben denemiştim güzel olmuştu :D
dobloda oluyor dediğin de focus ta olmadı sığdıramadım telefonu :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan
Aha bizim şirket aracı . Video güzel olmuş bu arada araç kaç km de bizimki 70000 de bi yerinden ses duymadım.
Edit: bide bizimki trend x style jantları vs var anlamadım onu da.
 
Son düzenleme:
Eline emeğine sağlık kardeşim. Kısa kısa dip not geçeyim bende.

- 1.5 tdci ile 1.6 tdci arasındaki en büyük fark motor gürültüsü. İki motor arasında 1.5 tdci lehine daha ehli ve nispeten biraz daha pürüzsüz dediğimiz bir ses geliyor.

- Ön konsol bazı bölgeleri, b sütunu ve arka kapının tam kestiremediğim bölgelerinden trim sesi geliyor. Kapı kenarındaki konsol açıklığı bazı üretimlerde mevcut, bazılarında daha az şekilde. Üretim standartının tutturulamamasından kaynaklanıyor diye düşünüyorum. Genel olarak aracın iç mekan işçiliği vasat.

- İç mekan hacmi için araca bineceklerin maksimum boy ortalaması 1.80 olmalı. Bu boy ortalaması ve altındaki kişiler ön ve arka tarafa oturma konusunda sıkıntı çekmez.

- Rüzgar yalıtımı iyi. Yol gürültüsü asfalt kalitesine göre değişkenlik gösteriyor. Makyajsız kasaya göre yalıtım ciddi oranda artırılmış.

- Donanım paketleri arasında aracın iç mekan kalitesi bana kalırsa ciddi değişkenlik gösteriyor. Titanium paket ile gelen kadranların ortasındaki dijital ekran, Sync 2, kapı üstleri yumuşak dokulu malzemeler, deri kaplı kol dayama, ambiyans aydınlatma v.s iç mekan kalitesini diğer donanımlara göre ciddi artırıyor. Bana göre focus alınacaksa sadece titanium paket alınır, titanium pakette fiyatını hiç hak etmediği için focus alınmaz. Titanium paketten daha aşağısını imkanı yok almazdım.

- Dinamik tork kontrol sistemi hayat kurtarır. Mükemmel çalışıyor ve çalıştığını hissetmek de güzel.

- Direksiyonun yumuşak dokulu malzemesi 2015 modellerde belli km'den sonra güneş altında tutma ve el terlemesinden kaynaklı soyulabiliyor. 2016 ve sonrasında 2015'e göre yine yumuşak ama biraz daha sert dokulu değişik bir malzeme kullanılmış. Onlar daha dayanıklı. Benim araç 2015 ve ben asla güneş altında bırakmam, elimde terlemediği için direksiyonda bir sorun yok. Ama iyi bakmak lazım.

- Son olarak, kesinlikle yolu tutan iyi bir yaz lastiği ile kullanmalısın. Farkı çok net göreceksin.
 
Baştan sona izledim testi, @CenkGs abi zaten gömmüş övmüş falan o da teknik kısımda desteklemiş.

Videoyu ben beğendim açıkcası, daha önceki videolarınla arada ciddi gelişme var. DAha da iyi olacağını düşünüyorum çizginden çıkma, telife dikkat et ayrıca da kendi müzik performanslarını eklemeye devam et :)

Tek diyebileceğim şey bu kadar uzun tutma testleri, 20 dk bandını çok geçmemeye dikkat et. Sıkıcı olmamış kesinlikle ama uzun uzadıya testler çekeceğim diye uğraşma :)
 
Eline emeğine sağlık kardeşim. Kısa kısa dip not geçeyim bende.

- 1.5 tdci ile 1.6 tdci arasındaki en büyük fark motor gürültüsü. İki motor arasında 1.5 tdci lehine daha ehli ve nispeten biraz daha pürüzsüz dediğimiz bir ses geliyor.

- Ön konsol bazı bölgeleri, b sütunu ve arka kapının tam kestiremediğim bölgelerinden trim sesi geliyor. Kapı kenarındaki konsol açıklığı bazı üretimlerde mevcut, bazılarında daha az şekilde. Üretim standartının tutturulamamasından kaynaklanıyor diye düşünüyorum. Genel olarak aracın iç mekan işçiliği vasat.

- İç mekan hacmi için araca bineceklerin maksimum boy ortalaması 1.80 olmalı. Bu boy ortalaması ve altındaki kişiler ön ve arka tarafa oturma konusunda sıkıntı çekmez.

- Rüzgar yalıtımı iyi. Yol gürültüsü asfalt kalitesine göre değişkenlik gösteriyor. Makyajsız kasaya göre yalıtım ciddi oranda artırılmış.

- Donanım paketleri arasında aracın iç mekan kalitesi bana kalırsa ciddi değişkenlik gösteriyor. Titanium paket ile gelen kadranların ortasındaki dijital ekran, Sync 2, kapı üstleri yumuşak dokulu malzemeler, deri kaplı kol dayama, ambiyans aydınlatma v.s iç mekan kalitesini diğer donanımlara göre ciddi artırıyor. Bana göre focus alınacaksa sadece titanium paket alınır, titanium pakette fiyatını hiç hak etmediği için focus alınmaz. Titanium paketten daha aşağısını imkanı yok almazdım.

- Dinamik tork kontrol sistemi hayat kurtarır. Mükemmel çalışıyor ve çalıştığını hissetmek de güzel.

- Direksiyonun yumuşak dokulu malzemesi 2015 modellerde belli km'den sonra güneş altında tutma ve el terlemesinden kaynaklı soyulabiliyor. 2016 ve sonrasında 2015'e göre yine yumuşak ama biraz daha sert dokulu değişik bir malzeme kullanılmış. Onlar daha dayanıklı. Benim araç 2015 ve ben asla güneş altında bırakmam, elimde terlemediği için direksiyonda bir sorun yok. Ama iyi bakmak lazım.

- Son olarak, kesinlikle yolu tutan iyi bir yaz lastiği ile kullanmalısın. Farkı çok net göreceksin.
Valla dediklerinin hepsine video da katildim zaten :D bitek donanimla degisen ic malzeme kalitesi ve kisa omurlu deri direksiyon u unuttum cekerken testi. E onuda nasil unutmuyim :D sabah7 de kalkip arabayi aldim mazotunu attim okula gectim arkadasi alip onlara gectik arkadasin ablasi bana fön çekti ordan gittik arkadasa da 1.2 i20 kiraladik iste saat 3-4 kadar arabayi test ettik sonra ust bas degisip arkadaslari toplayip mezuniyet balosuna gectik saat 7 den 9 bucuga kadar guzel eglenildi sonra kavga cikti milleti ayirdik karakolluk olmayak diye icip icip zum olmus cocuklari tek tek evlere dagittik 10 dan 1 e kadar onlarla ugrastik sonra cektik arabalari bi corbaciya o kosturmadan sonra bi corbaciya saat 2 bucuk oldu ordan 3 bucuk gibi ciktim taktim telefonu sehrin bos yollarinda yari baygin bi sekilde test cektim :D HANI resmen tirnaklarimla kaziya kaziya test çektim . Bazi seyleri unutmam normal :D
 
Valla dediklerinin hepsine video da katildim zaten :D bitek donanimla degisen ic malzeme kalitesi ve kisa omurlu deri direksiyon u unuttum cekerken testi. E onuda nasil unutmuyim :D sabah7 de kalkip arabayi aldim mazotunu attim okula gectim arkadasi alip onlara gectik arkadasin ablasi bana fön çekti ordan gittik arkadasa da 1.2 i20 kiraladik iste saat 3-4 kadar arabayi test ettik sonra ust bas degisip arkadaslari toplayip mezuniyet balosuna gectik saat 7 den 9 bucuga kadar guzel eglenildi sonra kavga cikti milleti ayirdik karakolluk olmayak diye icip icip zum olmus cocuklari tek tek evlere dagittik 10 dan 1 e kadar onlarla ugrastik sonra cektik arabalari bi corbaciya o kosturmadan sonra bi corbaciya saat 2 bucuk oldu ordan 3 bucuk gibi ciktim taktim telefonu sehrin bos yollarinda yari baygin bi sekilde test cektim :D HANI resmen tirnaklarimla kaziya kaziya test çektim . Bazi seyleri unutmam normal :D

Adaaammmmm :D :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: ali_tremonti
Eline emeğine sağlık kardeşim. Kısa kısa dip not geçeyim bende.

- 1.5 tdci ile 1.6 tdci arasındaki en büyük fark motor gürültüsü. İki motor arasında 1.5 tdci lehine daha ehli ve nispeten biraz daha pürüzsüz dediğimiz bir ses geliyor.

- Ön konsol bazı bölgeleri, b sütunu ve arka kapının tam kestiremediğim bölgelerinden trim sesi geliyor. Kapı kenarındaki konsol açıklığı bazı üretimlerde mevcut, bazılarında daha az şekilde. Üretim standartının tutturulamamasından kaynaklanıyor diye düşünüyorum. Genel olarak aracın iç mekan işçiliği vasat.

- İç mekan hacmi için araca bineceklerin maksimum boy ortalaması 1.80 olmalı. Bu boy ortalaması ve altındaki kişiler ön ve arka tarafa oturma konusunda sıkıntı çekmez.

- Rüzgar yalıtımı iyi. Yol gürültüsü asfalt kalitesine göre değişkenlik gösteriyor. Makyajsız kasaya göre yalıtım ciddi oranda artırılmış.

- Donanım paketleri arasında aracın iç mekan kalitesi bana kalırsa ciddi değişkenlik gösteriyor. Titanium paket ile gelen kadranların ortasındaki dijital ekran, Sync 2, kapı üstleri yumuşak dokulu malzemeler, deri kaplı kol dayama, ambiyans aydınlatma v.s iç mekan kalitesini diğer donanımlara göre ciddi artırıyor. Bana göre focus alınacaksa sadece titanium paket alınır, titanium pakette fiyatını hiç hak etmediği için focus alınmaz. Titanium paketten daha aşağısını imkanı yok almazdım.

- Dinamik tork kontrol sistemi hayat kurtarır. Mükemmel çalışıyor ve çalıştığını hissetmek de güzel.

- Direksiyonun yumuşak dokulu malzemesi 2015 modellerde belli km'den sonra güneş altında tutma ve el terlemesinden kaynaklı soyulabiliyor. 2016 ve sonrasında 2015'e göre yine yumuşak ama biraz daha sert dokulu değişik bir malzeme kullanılmış. Onlar daha dayanıklı. Benim araç 2015 ve ben asla güneş altında bırakmam, elimde terlemediği için direksiyonda bir sorun yok. Ama iyi bakmak lazım.

- Son olarak, kesinlikle yolu tutan iyi bir yaz lastiği ile kullanmalısın. Farkı çok net göreceksin.
Ha bu arada makyaj oncesi focusu 1.6 125 beygir benzinli motorunu 225 45 17 yokohama lastiklerle kullanmistim. Biliyorum yani bu aletin tutan lastikle neler yaptigini :D ah tutan lastik olaydi ne hizlara cikardim da iste... Neyse ben yinede bunu bile yapabildigim icin cok memnunum :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Petrolhead lik başa bela :D soyle bi sır daha veriyim :D cekimi bitirdikten sonra eve gitmedim :D arabada mazot kaldi e icinde mazotla teslim etmek istemedim :D sabah bi silifke yaptim geldim :D eve 6 bucuk 7 gibi geldim 1 saat şekerleme yaptiktan sonra goturdum teslim ettim arabayi :D geldim eve sonra bayildim iste :D a araba kullanirken ne hikmetse uykum gelmiyor arabadan inince yorgunluk çöküyor :D
 
Valla dediklerinin hepsine video da katildim zaten :D bitek donanimla degisen ic malzeme kalitesi ve kisa omurlu deri direksiyon u unuttum cekerken testi. E onuda nasil unutmuyim :D sabah7 de kalkip arabayi aldim mazotunu attim okula gectim arkadasi alip onlara gectik arkadasin ablasi bana fön çekti ordan gittik arkadasa da 1.2 i20 kiraladik iste saat 3-4 kadar arabayi test ettik sonra ust bas degisip arkadaslari toplayip mezuniyet balosuna gectik saat 7 den 9 bucuga kadar guzel eglenildi sonra kavga cikti milleti ayirdik karakolluk olmayak diye icip icip zum olmus cocuklari tek tek evlere dagittik 10 dan 1 e kadar onlarla ugrastik sonra cektik arabalari bi corbaciya o kosturmadan sonra bi corbaciya saat 2 bucuk oldu ordan 3 bucuk gibi ciktim taktim telefonu sehrin bos yollarinda yari baygin bi sekilde test cektim :D HANI resmen tirnaklarimla kaziya kaziya test çektim . Bazi seyleri unutmam normal :D
Aynen, zaten ben de senin yorumlarını destekleyici maksatla yazdım. Gönül ister ki yeni çıkacak mk4 focus'u alalım ( o bu kusurların hemen hepsinden uzak olacak ) ama dünyanın parası olacağı için şimdiden yalan bir araba :) Test için tekrar tebrikler kardeşim sıkılmadan izledim açıkçası devamını bekleriz :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: ali_tremonti
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...