veeeee sonunda Focus ve tam anlamıyla bi test videosu mütevazı görüntüsünün altında haylaz mı haylaz bi şase teknolojisi yatıyor İyi seyirler
ahah de statikteki şarkıyı telifsiz kanalından hazır aldımAdam İntro'sunun müziğini bile kendi yapıyor Lastikler biraz talihsiz olmuş ama video güzel
Edit: Telefonu yolcu koltuğunun kafalığına sıkıştırarak arkadan güzel açı ile daha sessiz bir video çekebilirsin sanki ben denemiştim güzel olmuştu
Sana söz parayı bulursam Go Pro alıcam 2 tane tüm aparatlarıyla ama önce benim bi RS6 almam lazımahah de statikteki şarkıyı telifsiz kanalından hazır aldım
dobloda oluyor dediğin de focus ta olmadı sığdıramadım telefonuAdam İntro'sunun müziğini bile kendi yapıyor Lastikler biraz talihsiz olmuş ama video güzel
Edit: Telefonu yolcu koltuğunun kafalığına sıkıştırarak arkadan güzel açı ile daha sessiz bir video çekebilirsin sanki ben denemiştim güzel olmuştu
düşünmen yeter go pro ya gerek yok xeome de yeter banaSana söz parayı bulursam Go Pro alıcam 2 tane tüm aparatlarıyla ama önce benim bi RS6 almam lazım
Tesekur ederimVideo güzel olmuş. Başarılarının devamını dilerim.
videonun tamamini izlememissin araba yeni idi 5000 km de idiAha bizim şirket aracı . Video güzel olmuş bu arada araç kaç km de bizimki 70000 de bi yerinden ses duymadım.
Edit: bide bizimki trend x style jantları vs var anlamadım onu da.
Valla izlerken yazıyodum.videonun tamamini izlememissin araba yeni idi 5000 km de idi
Ben sami cerceveyi muzigi kapatip gece yollarda kimseler yokken yaptim testi hani sirket arabasinda sehir gurultusuyle falan onlar duyulmuyor zatenValla izlerken yazıyodum.
Valla dediklerinin hepsine video da katildim zaten bitek donanimla degisen ic malzeme kalitesi ve kisa omurlu deri direksiyon u unuttum cekerken testi. E onuda nasil unutmuyim sabah7 de kalkip arabayi aldim mazotunu attim okula gectim arkadasi alip onlara gectik arkadasin ablasi bana fön çekti ordan gittik arkadasa da 1.2 i20 kiraladik iste saat 3-4 kadar arabayi test ettik sonra ust bas degisip arkadaslari toplayip mezuniyet balosuna gectik saat 7 den 9 bucuga kadar guzel eglenildi sonra kavga cikti milleti ayirdik karakolluk olmayak diye icip icip zum olmus cocuklari tek tek evlere dagittik 10 dan 1 e kadar onlarla ugrastik sonra cektik arabalari bi corbaciya o kosturmadan sonra bi corbaciya saat 2 bucuk oldu ordan 3 bucuk gibi ciktim taktim telefonu sehrin bos yollarinda yari baygin bi sekilde test cektim HANI resmen tirnaklarimla kaziya kaziya test çektim . Bazi seyleri unutmam normalEline emeğine sağlık kardeşim. Kısa kısa dip not geçeyim bende.
- 1.5 tdci ile 1.6 tdci arasındaki en büyük fark motor gürültüsü. İki motor arasında 1.5 tdci lehine daha ehli ve nispeten biraz daha pürüzsüz dediğimiz bir ses geliyor.
- Ön konsol bazı bölgeleri, b sütunu ve arka kapının tam kestiremediğim bölgelerinden trim sesi geliyor. Kapı kenarındaki konsol açıklığı bazı üretimlerde mevcut, bazılarında daha az şekilde. Üretim standartının tutturulamamasından kaynaklanıyor diye düşünüyorum. Genel olarak aracın iç mekan işçiliği vasat.
- İç mekan hacmi için araca bineceklerin maksimum boy ortalaması 1.80 olmalı. Bu boy ortalaması ve altındaki kişiler ön ve arka tarafa oturma konusunda sıkıntı çekmez.
- Rüzgar yalıtımı iyi. Yol gürültüsü asfalt kalitesine göre değişkenlik gösteriyor. Makyajsız kasaya göre yalıtım ciddi oranda artırılmış.
- Donanım paketleri arasında aracın iç mekan kalitesi bana kalırsa ciddi değişkenlik gösteriyor. Titanium paket ile gelen kadranların ortasındaki dijital ekran, Sync 2, kapı üstleri yumuşak dokulu malzemeler, deri kaplı kol dayama, ambiyans aydınlatma v.s iç mekan kalitesini diğer donanımlara göre ciddi artırıyor. Bana göre focus alınacaksa sadece titanium paket alınır, titanium pakette fiyatını hiç hak etmediği için focus alınmaz. Titanium paketten daha aşağısını imkanı yok almazdım.
- Dinamik tork kontrol sistemi hayat kurtarır. Mükemmel çalışıyor ve çalıştığını hissetmek de güzel.
- Direksiyonun yumuşak dokulu malzemesi 2015 modellerde belli km'den sonra güneş altında tutma ve el terlemesinden kaynaklı soyulabiliyor. 2016 ve sonrasında 2015'e göre yine yumuşak ama biraz daha sert dokulu değişik bir malzeme kullanılmış. Onlar daha dayanıklı. Benim araç 2015 ve ben asla güneş altında bırakmam, elimde terlemediği için direksiyonda bir sorun yok. Ama iyi bakmak lazım.
- Son olarak, kesinlikle yolu tutan iyi bir yaz lastiği ile kullanmalısın. Farkı çok net göreceksin.
Valla dediklerinin hepsine video da katildim zaten bitek donanimla degisen ic malzeme kalitesi ve kisa omurlu deri direksiyon u unuttum cekerken testi. E onuda nasil unutmuyim sabah7 de kalkip arabayi aldim mazotunu attim okula gectim arkadasi alip onlara gectik arkadasin ablasi bana fön çekti ordan gittik arkadasa da 1.2 i20 kiraladik iste saat 3-4 kadar arabayi test ettik sonra ust bas degisip arkadaslari toplayip mezuniyet balosuna gectik saat 7 den 9 bucuga kadar guzel eglenildi sonra kavga cikti milleti ayirdik karakolluk olmayak diye icip icip zum olmus cocuklari tek tek evlere dagittik 10 dan 1 e kadar onlarla ugrastik sonra cektik arabalari bi corbaciya o kosturmadan sonra bi corbaciya saat 2 bucuk oldu ordan 3 bucuk gibi ciktim taktim telefonu sehrin bos yollarinda yari baygin bi sekilde test cektim HANI resmen tirnaklarimla kaziya kaziya test çektim . Bazi seyleri unutmam normal
Ha bu arada makyaj oncesi focusu 1.6 125 beygir benzinli motorunu 225 45 17 yokohama lastiklerle kullanmistim. Biliyorum yani bu aletin tutan lastikle neler yaptigini ah tutan lastik olaydi ne hizlara cikardim da iste... Neyse ben yinede bunu bile yapabildigim icin cok memnunumEline emeğine sağlık kardeşim. Kısa kısa dip not geçeyim bende.
- 1.5 tdci ile 1.6 tdci arasındaki en büyük fark motor gürültüsü. İki motor arasında 1.5 tdci lehine daha ehli ve nispeten biraz daha pürüzsüz dediğimiz bir ses geliyor.
- Ön konsol bazı bölgeleri, b sütunu ve arka kapının tam kestiremediğim bölgelerinden trim sesi geliyor. Kapı kenarındaki konsol açıklığı bazı üretimlerde mevcut, bazılarında daha az şekilde. Üretim standartının tutturulamamasından kaynaklanıyor diye düşünüyorum. Genel olarak aracın iç mekan işçiliği vasat.
- İç mekan hacmi için araca bineceklerin maksimum boy ortalaması 1.80 olmalı. Bu boy ortalaması ve altındaki kişiler ön ve arka tarafa oturma konusunda sıkıntı çekmez.
- Rüzgar yalıtımı iyi. Yol gürültüsü asfalt kalitesine göre değişkenlik gösteriyor. Makyajsız kasaya göre yalıtım ciddi oranda artırılmış.
- Donanım paketleri arasında aracın iç mekan kalitesi bana kalırsa ciddi değişkenlik gösteriyor. Titanium paket ile gelen kadranların ortasındaki dijital ekran, Sync 2, kapı üstleri yumuşak dokulu malzemeler, deri kaplı kol dayama, ambiyans aydınlatma v.s iç mekan kalitesini diğer donanımlara göre ciddi artırıyor. Bana göre focus alınacaksa sadece titanium paket alınır, titanium pakette fiyatını hiç hak etmediği için focus alınmaz. Titanium paketten daha aşağısını imkanı yok almazdım.
- Dinamik tork kontrol sistemi hayat kurtarır. Mükemmel çalışıyor ve çalıştığını hissetmek de güzel.
- Direksiyonun yumuşak dokulu malzemesi 2015 modellerde belli km'den sonra güneş altında tutma ve el terlemesinden kaynaklı soyulabiliyor. 2016 ve sonrasında 2015'e göre yine yumuşak ama biraz daha sert dokulu değişik bir malzeme kullanılmış. Onlar daha dayanıklı. Benim araç 2015 ve ben asla güneş altında bırakmam, elimde terlemediği için direksiyonda bir sorun yok. Ama iyi bakmak lazım.
- Son olarak, kesinlikle yolu tutan iyi bir yaz lastiği ile kullanmalısın. Farkı çok net göreceksin.
Petrolhead lik başa bela soyle bi sır daha veriyim cekimi bitirdikten sonra eve gitmedim arabada mazot kaldi e icinde mazotla teslim etmek istemedim sabah bi silifke yaptim geldim eve 6 bucuk 7 gibi geldim 1 saat şekerleme yaptiktan sonra goturdum teslim ettim arabayi geldim eve sonra bayildim iste a araba kullanirken ne hikmetse uykum gelmiyor arabadan inince yorgunluk çöküyorAdaaammmmm
Aynen, zaten ben de senin yorumlarını destekleyici maksatla yazdım. Gönül ister ki yeni çıkacak mk4 focus'u alalım ( o bu kusurların hemen hepsinden uzak olacak ) ama dünyanın parası olacağı için şimdiden yalan bir araba Test için tekrar tebrikler kardeşim sıkılmadan izledim açıkçası devamını beklerizValla dediklerinin hepsine video da katildim zaten bitek donanimla degisen ic malzeme kalitesi ve kisa omurlu deri direksiyon u unuttum cekerken testi. E onuda nasil unutmuyim sabah7 de kalkip arabayi aldim mazotunu attim okula gectim arkadasi alip onlara gectik arkadasin ablasi bana fön çekti ordan gittik arkadasa da 1.2 i20 kiraladik iste saat 3-4 kadar arabayi test ettik sonra ust bas degisip arkadaslari toplayip mezuniyet balosuna gectik saat 7 den 9 bucuga kadar guzel eglenildi sonra kavga cikti milleti ayirdik karakolluk olmayak diye icip icip zum olmus cocuklari tek tek evlere dagittik 10 dan 1 e kadar onlarla ugrastik sonra cektik arabalari bi corbaciya o kosturmadan sonra bi corbaciya saat 2 bucuk oldu ordan 3 bucuk gibi ciktim taktim telefonu sehrin bos yollarinda yari baygin bi sekilde test cektim HANI resmen tirnaklarimla kaziya kaziya test çektim . Bazi seyleri unutmam normal