Haklısınız ama eski E ye göre daha çok arıza yapan b ler malesef piyasa da var ve insanimz deli gibi biniyor.Aslında eski E sınıfı veya yeni B sınıfı arasında seçim yapacak kişinin kararı çok değişmez. Eski D yeni C ya da b-c arası olsa daha geçerli bi tartışma konusu olabilir. Ama araçtan konfor, güç gibi beklentisi olan ve çıkması daha muhtemelen problemleri çözecek parası ve en önemlisi vakti-sabrı olan eski model üst segment bir araç tercih edebilir. Onun dışında boyutlar yeterli olacaksa ve kafa rahat binilmek isteniyorsa yeni B segmenti alınır. Açıkçası şuanki öğrenci halimle imkanım olduğu kadar yeni model bi arabaya binmek isterim. Daha sonra düzenli gelir ve özellikle evlilikten sonra evde 2 araba olacak bi durumda hiç düşünmeden eski model daha üst sınıf bi araca geçerdim herhalde
istisnalar illaki mevcut, sıfır alınan bir arabada da birçok sorun çıkabilir. Tamamen ihtimaller üzerine konuşuyorum 95 model bir aracın arıza yapma potansiyeli 2015 model bir araca göre fazladır çünkü arada yaşanmış 20 yıl vardır. Potansiyel diyorum tam da burda kesinlik yokHaklısınız ama eski E ye göre daha çok arıza yapan b ler malesef piyasa da var ve insanimz deli gibi biniyor.
Bence arıza yapma ihtimalinde yanılıyorsunuz.istisnalar illaki mevcut, sıfır alınan bir arabada da birçok sorun çıkabilir. Tamamen ihtimaller üzerine konuşuyorum 95 model bir aracın arıza yapma potansiyeli 2015 model bir araca göre fazladır çünkü arada yaşanmış 20 yıl vardır. Potansiyel diyorum tam da burda kesinlik yok
Hocam sıfır bir i20 mi daha çok arıza yapma potansiyelindedir yoksa 400binde bir mercedes e serisi mi? Nasıl kullanıldığını, neyinin ne zaman değiştiğini bilmediğiniz bir araç hangi yıl hangi model olursa olsun zaten daha risklidir ki 3-5 yıllık araba yerine ne kadar kaliteli olursa olsun 25 yıllık bi araba alırsanız 25 yıllık araba daha yorgun olacaktır.Bence arıza yapma ihtimalinde yanılıyorsunuz.
Haklısın ama neden birini sıfır km birine 400 bin diye kiyasladin söylese kiyasliyabiliriz.Hocam sıfır bir i20 mi daha çok arıza yapma potansiyelindedir yoksa 400binde bir mercedes e serisi mi? Nasıl kullanıldığını, neyinin ne zaman değiştiğini bilmediğiniz bir araç hangi yıl hangi model olursa olsun zaten daha risklidir ki 3-5 yıllık araba yerine ne kadar kaliteli olursa olsun 25 yıllık bi araba alırsanız 25 yıllık araba daha yorgun olacaktır.
Eski arabanın arıza ihtimali %50 varsayalım, yeni arabanınki %40 olur mesela. Ben dağlar kadar fark var birine gül gibi biner birinde sanayiden çıkamazsınız demiyorum zaten. İhtimaller
Çünkü e segmentini genelde sıfır satıldığı dönem çok yol yapan zengin abilerimiz alır, geneli çok yüksek km dir. Düşük km li e segmenti ve eski araçlar nadir olduğu için fiyatları en azından benim düşünceme göre mantıklı değildir o yüzden öyle bir örnek verdim. 2005 öncesi passat, mercedes e, bmw5 lerin bu kadar fazla 200bin km altı örneği 3-4yıl önce yokken şimdi onlarca var km lerin doğru olduğuna inanmıyorum açıkçasıHaklısın ama neden birini sıfır km birine 400 bin diye kiyasladin söylese kiyasliyabiliriz.
100 binde E mi sıfır Lada mi ?
Çünkü e segmentini genelde sıfır satıldığı dönem çok yol yapan zengin abilerimiz alır, geneli çok yüksek km dir. Düşük km li e segmenti ve eski araçlar nadir olduğu için fiyatları en azından benim düşünceme göre mantıklı değildir o yüzden öyle bir örnek verdim. 2005 öncesi passat, mercedes e, bmw5 lerin bu kadar fazla 200bin km altı örneği 3-4yıl önce yokken şimdi onlarca var km lerin doğru olduğuna inanmıyorum açıkçası
KesinlikleYeni clio parasina eski w211 alınıyor neredeyse.
Ihtiyaca göre ikisi de alınır ama benim tercihim w211 mercedes olur