Siz bu iki araçtan hangisini beğeniyorsunuz?
Honda nsx;
3.0 lt 274 hp v6 vtec
ferrari f355;
3.5 lt 380hp v8
Honda nsx;
3.0 lt 274 hp v6 vtec
ferrari f355;
3.5 lt 380hp v8
Hocam nsx ilk japon supercar'ıdır.ortadan motorlu olması ve zamanına göre 280 hp güç üretmesi süpercar olması için yeterlidir.NSX süper spor otomobil değil, o yüzden iki aracı kıyaslamak yanlış olur...
Hocam şöyle söyliyim, birincisi saydığınız arabaların nsx den dengeli olduğunu tartışırım.ikincisi daha güçlü diyorsunuz ancak ozamanki japon kurallarına göre zaten en fazla 280 hp güç ile piyasaya sunulabiliyordu.bu arada ferrariyle kıyaslanamaz denmiş ancak type-r versiyonu nürburgringde neredeyse f360 challange stradale la aynı dönmüştür bu araç.üstelik aradaki kocaman beygir farkına rağmen.geçtiği araçlar:bmw m2,porshe 911 carrera s,audi r8 v8. hele gtr r33 ve supra gibi ağır rakiplerden çok daha iyi bir süre verebilir.üçünüsü o araçlar turbodur o şekilde 280 hp güç alınıyor,nsx atmosferiktir.Yani ferrari, lamborghini mclaren tarzı bir araç değil...
Her zaman, toyota supra, nissan z32, nissan r32, nissan r33, mitsubishi gto (3000gt), mazda rx-7 vs. tarzı araçlar ile rakip olup mukayese edilmiştir...
Spor araç olarak geçer fakat süper spor araç olarak anılacak kapasitede bir araç değildir...
Yukarıda saydığım araçların bir çoğu NSX'den daha dengeli, daha güçlü, daha hızlı ve kabiliyetli araçlardır...
Zamanında 280HP hafife alınmaya çoktan başlamıştı, Japon akrabaları 4 çeker çift turbo makineleri NSX'den çok önce üretmeye başladılar çünkü...
Bu da benim efsanem NSX'i de döver
hocam birincisi Saydığınız araçlar içinde daha iyi süspansiyon sistemi olan araçlar olabilir ancak ben NSX in dengesini açık ara rx7 den de r33 den de fazla beğeniyorum.sonuçta videolardan izlediğimiz kadarı ile konuşabiliyoruz ikimizde.ikincisi ben daha önce 280 hp üstü japon spor aracı görmedim.belirli bir tarihten sonra bu kural kalktı diye biliyorum ve supraların gtr lerin ve bisürü aracın 280 hp olmasını buna bağlıyorum.ayrıca duyduğum bir şey bu uydurmadım.üçüncüsü bağzı hot hatchlar daha iyi süreler yapıyor olabilir ancak daha iyi süre yapan hot hachlerin çıkış tarihlerine bakmanızı öneririm.bahsettiğimiz araç 1990 ile 2005 arasında üretilmiş bir araç.birde nsx in ferrariden üstün olduğu için değil sadece kıyaslanılabilir olduğunu göstermek için yazdım.yoksa dragda bir zahmet geçsin ferrari arada 100 hp fark var.ayrıca düzgünce tartışıyoruz burda hemen honda fanboyu deyip geçiyorsunuz.kendi aracımız bir polo ve bu paraya gayette bir honda alınırdı.dördüncüsü 911 le m2 yle süre yapan adamlarda sıradan adamlar değil elbette.hepsinin bir yarışçılık geçmişi var illaki.saygılar...Hocam şöyle söyliyim, birincisi saydığınız arabaların nsx den dengeli olduğunu tartışırım.
Tartışamazsın, ortadan motorlu olması çok büyük avantaj olsada dengeli olduğu anlamına gelmiyor, saydığım araçların içinde çok iyi süspansiyon sistemine sahip araçlar var... Toyota mr2'nin turbolu versiyonu da 250hp üstü ve NSX'den başarılı...
ikincisi daha güçlü diyorsunuz ancak ozamanki japon kurallarına göre zaten en fazla 280 hp güç ile piyasaya sunulabiliyordu.
Hayır çok daha güçlü Japon araçları mevcut o zamanlarda ve daha öncesinde.
bu arada ferrariyle kıyaslanamaz denmiş ancak type-r versiyonu nürburgringde neredeyse f360 challange stradale la aynı dönmüştür
106 gti, clio rs gibi araçlar da bir çok süper spor otomobillerden iyi tur zamanları yapmıştır, honda fan boyluğu yapmana gerek yok. Bu type-r'ın ferrariden daha üstün bir araç olduğunu göstermez... Ben de drag da ve arazide type-r ve NSX'i alırım
bu araç.üstelik aradaki kocaman beygir farkına rağmen.geçtiği araçlar:bmw m2,porshe 911 carrera s,audi r8 v8. hele gtr r33 ve supra gibi ağır rakiplerden çok daha iyi bir süre verebilir.
Veremeyedebilir... Garantisi yok, pilotaj ayrı bir şey, araç kabiliyeti ayrı bir şey... Altında nsx olsun And Mehmet ve Sinan seni beni şahin ile geçer
üçünüsü o araçlar turbodur o şekilde 280 hp güç alınıyor,nsx atmosferiktir.
Ben turbolu turbosuz veya silindir hacmine göre verdiği güçten bahsetmedim... O kıyaslamaya girersek, binlerce araç sayarım...
Hocam gtr lar rx 7 ler daha iyi diyen ilk sizsiniz burada ben üstün göstermeye çalışmıyorumki.evet 90 larda 280 hp ve üstü araçlar varmış bu konuda haklısınız.bunuda otoseyirin bir videosundan duymuştum.ben nsx type r yazmıştım hocam yani hot hatch olan type r dan bahsetmemiştimhani normalde nsx-r denir ama type r yazınca hot hatch type r ı çağrıştırmış olabilir.bu arada kırılmadım abi büyüğümsün sonuçtahocam birincisi Saydığınız araçlar içinde daha iyi süspansiyon sistemi olan araçlar olabilir ancak ben NSX in dengesini açık ara rx7 den de r33 den de fazla beğeniyorum.sonuçta videolardan izlediğimiz kadarı ile konuşabiliyoruz ikimizde.
O halde konuşmaya birbirinden üstün görmeye/göstermeye gerek yok...
ikincisi ben daha önce 280 hp üstü japon spor aracı görmedim.belirli bir tarihten sonra bu kural kalktı diye biliyorum ve supraların gtr lerin ve bisürü aracın 280 hp olmasını buna bağlıyorum.ayrıca duyduğum bir şey bu uydurmadım.
300zx, supra ve 3000GT'yi araştır 90'lı yılların, 280hp ve üzeri çok araç bulacaksın...
üçüncüsü bağzı hot hatchlar daha iyi süreler yapıyor olabilir ancak daha iyi süre yapan hot hachlerin çıkış tarihlerine bakmanızı öneririm.bahsettiğimiz araç 1990 ile 2005 arasında üretilmiş bir araç.
Hothach'leri işin içine type-r ile karıştıran sensin... 1990-2005 arası efsane sayılabilecek hothachler var...
birde nsx in ferrariden üstün olduğu için değil sadece kıyaslanılabilir olduğunu göstermek için yazdım.yoksa dragda bir zahmet geçsin ferrari arada 100 hp fark var.
Şahin ile NSX'de kıyaslanabilir, tabi ki nsx üstün olacaktır... Biri de çıkar ''şahinin parçası daha ucuz, daha az yakıyor'' der, şahini üstün tutar...
Ben sadece geçme geçilmeden değil, sınıf, kalite ve performans kıyaslaması yaptım ve yan yana koyulamayacak 2 araç olduğuna kanaat getirdim...
ayrıca düzgünce tartışıyoruz burda hemen honda fanboyu deyip geçiyorsunuz.kendi aracımız bir polo ve bu paraya gayette bir honda alınırdı.
Düzgünce tartışamayacaksak forumda işimiz ne? Ben kalp kırıcı, rencide edici bir kelime kullandığımı sanmıyorum...
Alındıysan özür dilerim Atacan, kusuruma bakma...
dördüncüsü 911 le m2 yle süre yapan adamlarda sıradan adamlar değil elbette.hepsinin bir yarışçılık geçmişi var illaki.saygılar...
İşte diyorum ya, clio rsi bile zamanının hatta şimdi ki zamanın spor otomobillerinden bile iyi dereceler yaptı... Araçların birbirlerine üstünlük gösterebileceği farklı yollar ve koşullar vardır... Hiç biri diğerinden üstün değildir... type-r iyi zamanlama yaptı diye 911 turbodan iyi değildir... Veya bir başkasından...
Kesinlikle haklısınız hocam,kaza videoları izlerken bazen neden spin attığını çözemiyorum buyüzden çok teknik bir pist olduğunu düşünüyorum.hocam bide type r derken nsx type r demeye çalışmıştımda yanlış anlaşılıyor heraldebana göre nurburgring özellikle ferrari porsche gibi arkadan itişli çok güçlü markalar için tam bir karşılaştırma ortamı değil. dengesi daha kolay bozulabilecek aşırı güçlü arkadan itişli araç var altımızda ve nurburgring in de neredeyse her engebesi irili ufaklı tutuşu düşürüp spin atmaya çalıştıran bir tuzak gibi. öyle olunca bu tarz arabalar anormal zorlanıyor orada. önden çeker type r gibi arabalar daha avantajlı o yüzden. bu tarz araçlarda daha düzgün zeminli f1 pisti değerlendirme için uygun olur diye düşünüyorum. başlığa gelirsek ben ferrari diyorum. nsx güzel bir araba. ama ferrari her şeyiyle çok aşar onu bence.