KAPALI F10 520D

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan atkkaan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

atkkaan

Senkromeççi
4
Merhabalar F10 2011 520D almayı düşünüyorum km 160bin civarı kullanan bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. Dikkat etmem gerekenler nelerdir , kronik sıkıntısı varmıdır?
 
Motoru konusunda daha deneyimli arkadaşlar yardımcı olacaktır ama F10 kasanın çukur, tümsek ve bozuk yol performansından şikayet etme ihtimaliniz olduğunu söyleyebilirim. Süspansiyonların ciddi derecede pat küt ettiği yerler çok. Sıklıkla 5.20i kullanıyorum ve çoğu çukurda yüzümü ekşitiyorum diyebilirim. Bu konudan dolayı şikayetçi başka kullanıcı arkadaşlarım da var. Bildiğim kadarıyla bunu da makyajlı F10 kasada düzeltmişler. Yine de almadan evvel bir kullanmaya çalışın. Çünkü beni bu araca karşı ciddi hayalkırıklığına uğratan bir konudur bu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: by ve Iskender™
N47 2.0 d motorlar genelde 250 300 bin arasında bitiyor ve sandık motor istiyor euroda 8 lira oldu
Genelleme yapmak doğru değil. 400-500 bin kilometreye çıkan çok örnek var avrupada. Nasıl bakıldığı çok önemli.

Motora gelirsek; N47B20 dizel ünite. 177'liklerinde bu ''timing belt'' yani zincir problemi var. Yine de her motorda olacak diye bir şey yok. 184'lüklerde de ara sıra görülüyor ama çok çok az. (BMW 184'lüklerde bu sorunun tamamen çözüldüğünü söyledi.)

İyi bakılmışsa, yağına suyuna dikkat edilmişse, çok yük altında kullanılmamışsa, yorulmamışsa, kısacası sağlıklı bir motorsa problem yaşayacağınızı düşünmüyorum. Zaten zincir seti bir kere değişmiş, bir daha öyle bir problem çıkarmaz diye düşünüyorum.

Ciddi derecede az yakan bir motor, şehir içi 6 litreleri çok rahatlıkla görebilirsiniz. Şehir dışı da 5.5-6 arası oluyor. 520d torkuyla birlikle çok tatmin eden bir otomobil. Performans beklentinizi bilemiyorum fakat genel olarak gidişiyle üzmez diye düşünüyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: by ve Mustafak
Genelleme yapmak doğru değil. 400-500 bin kilometreye çıkan çok örnek var avrupada. Nasıl bakıldığı çok önemli.

Motora gelirsek; N47B20 dizel ünite. 177'liklerinde bu ''timing belt'' yani zincir problemi var. Yine de her motorda olacak diye bir şey yok. 184'lüklerde de ara sıra görülüyor ama çok çok az. (BMW 184'lüklerde bu sorunun tamamen çözüldüğünü söyledi.)

İyi bakılmışsa, yağına suyuna dikkat edilmişse, çok yük altında kullanılmamışsa, yorulmamışsa, kısacası sağlıklı bir motorsa problem yaşayacağınızı düşünmüyorum. Zaten zincir seti bir kere değişmiş, bir daha öyle bir problem çıkarmaz diye düşünüyorum.

Ciddi derecede az yakan bir motor, şehir içi 6 litreleri çok rahatlıkla görebilirsiniz. Şehir dışı da 5.5-6 arası oluyor. 520d torkuyla birlikle çok tatmin eden bir otomobil. Performans beklentinizi bilemiyorum fakat genel olarak gidişiyle üzmez diye düşünüyorum.
Doğrudur hocam ama araç Türkiye'den ikinci el alınacağı için böyle bir risk faktörü var belirtmek istedim. Cidden verimli ve güçlü bir motor güzelin kusurlarıda var malesef
 
Genelleme yapmak doğru değil. 400-500 bin kilometreye çıkan çok örnek var avrupada. Nasıl bakıldığı çok önemli.

Motora gelirsek; N47B20 dizel ünite. 177'liklerinde bu ''timing belt'' yani zincir problemi var. Yine de her motorda olacak diye bir şey yok. 184'lüklerde de ara sıra görülüyor ama çok çok az. (BMW 184'lüklerde bu sorunun tamamen çözüldüğünü söyledi.)

İyi bakılmışsa, yağına suyuna dikkat edilmişse, çok yük altında kullanılmamışsa, yorulmamışsa, kısacası sağlıklı bir motorsa problem yaşayacağınızı düşünmüyorum. Zaten zincir seti bir kere değişmiş, bir daha öyle bir problem çıkarmaz diye düşünüyorum.

Ciddi derecede az yakan bir motor, şehir içi 6 litreleri çok rahatlıkla görebilirsiniz. Şehir dışı da 5.5-6 arası oluyor. 520d torkuyla birlikle çok tatmin eden bir otomobil. Performans beklentinizi bilemiyorum fakat genel olarak gidişiyle üzmez diye düşünüyorum.

Benim motor sağlığından şüphem yok da TR'de kullanılan F10'ların büyük bir kısmının hışırı çıkmıştır..
Hele bakım olayına hiç girmiyorum..160k'ya kadar full servis bakımlı F10 bir elin parmaklarını geçmez
 
Şöyle abes abes 250.000 - 300.000 km arası motor bitiriyor diye yazıyorsunuz, bunu Google Indexliyor, sonra bu konuyu aratanlar motor bitiriyor diye sağa sola araştırmadan malca yazıyorlar!

N47 dediğin 2.0 184 - 190 bg'lik dizel motorlar BMW'nin en olgun motorları. 184'lükte revize edilmiş zincir değişimi yapıldığında bir daha sıkıntı çıkartmadığı gibi her ışıktan kalkarken, her kalkışta mal mal dip gaz kalkmazsan hiçbir şey olmaz. 2011 model 520d var zincir seti 310.000km'de değişmiş ve şu anda 470.000 km'de olan. Sahibi bir sanayici!

Bilgi sahibiyseniz yorum yazın. Genel geçer bilgileri okuyunca acayip irrite oluyorum!
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...