Biraz önce arkadaşla konuştuk, 118i sine bir dahaki ay içinde yazılıma girişeceğiz, bu işlemlerin hepsini video kaydına alıp N13 yazılım rehberi tarzında bir şey yapacağız, umarım güzel bir şey çıkar ortaya.
Oh ne güzel heycanla bekliyorum,bende bütçeyi toparlıyım wagnerli downpipelı superchips stage 2 ye geçeceğim büyük ihtimal.Biraz önce arkadaşla konuştuk, 118i sine bir dahaki ay içinde yazılıma girişeceğiz, bu işlemlerin hepsini video kaydına alıp N13 yazılım rehberi tarzında bir şey yapacağız, umarım güzel bir şey çıkar ortaya.
Bi sonuç varmıdır yağ soğutucu işini uygulayan bilen birisi,resimden bakınca basit gibi ama.
Ekli dosyayı görüntüle 12012
Bu arada başka bi konuda sizin arabanız 1.0-1.1 peak di yanlış hatırlamıyorsam,benimkide o değerdediye bilgi almıştım,elm 327 alamadığım için denemedim,ozaman bizim arabalar şuan 190 beygir 285-290 nm civarımıdır.Valla inşallah bir uygular diye ben de bekliyorum
Buarada başka forumdan aldığım bilgiler doğrultusunda,yağ seçimi olarak benzinli yazılımlı araç için mobil 1 0-40 kullanılacaksa,esp yerine
"Mobil1NewLife 0w40" Motul X-max 0w40 veya Motul Xcess8100 5w40 önerililiyor,fullsaps olduğu için,sizde yağ seçiminizi yeniden gözden geçirebilirsiniz isterseniz,benim aklıma baya yattı sonuçta arabamız dizel değil dpf olmadığına göre .
Motulda x-max 0-40 sanki mobile daha yakın olan,ama tbn mobilden düşük gene.Ben 3 defadır 5w40 kullanıyordum, memnun değildim.
Bende galiba bobinleri değişicem,bujileri ngk platinumla değiştik,bobin sinyalini aldım335 bobinlerindenmi taksam nasıl artıları var.
Yeni konular bekliyoruz o zaman foruma haci . Birseyleri gene patlatirsan buyuk buyuk yaz ama bu sefer
@Renard ın taktığından al işte
Ozaman 335 bobin yanına 335 intercooler set yapsak uyarmı nediyorsun.
Sorunsuz gözüken ngk iridyum bobinden sonra bosh 335i bobini almaya ne itti sizi merak ettim,bende bobin alma arifesinde olduğum için cevabı merak ediyorum.tabi tabi zaten sönecek.ama 10 gün yakmayıp 10 gün sonunda yakması ilginç oldu. makinaların da ruhu var cidden abimin aracında ngk buji ve ngk iridium bobin kullanıyoruz. sorunsuz gidiyor. araba o kombini sevdi. bende şuan yazılım yok ancak buji beru, bobin ise bosch (335i) yaptık. ilk olarak bununla deneceğiz. sorun olursa elbette başka kombinler deneyeceğiz.. stage 2 düşündüğüm için yazılım RSA olacak. çok fazla log almamız gerekecek. superchips maalesef yaptıramıyorum. her seferinde log al ingiltere'ye gönder tekrar al vs uğraşılacak iş değil. geçen seneki aklım olsa RSA Türki'yedeki en iyi firmalardan biri ama aracımı emanet etmem derdim. Lakin Türkiye'de custom olarak Raşit Abi'den başka güvenebileceğim isim yok. Dr.Ecu Özgün de çok iyidir ancka ben RSA ile çalışmak istiyorum kendisiyle de uzun uzun konuştuk görüştük zaten. Üstünde baya uğraşacağız gibi duruyor, Uygun bir setup yapacağız inşallah.
aldığımdan bu yana 1.5 ay içinde çok ciddi para harcadım. 1 senede yapılacakları bir anda yaptım o yüzden şuan durgunluk doğal. ama yakında bir şeyler beklenebilir
tamamıyla tavsiye üzerine. halihazırda abimin 316 aracın ngk buji bobin kullanıyoruz bir eksiğini görmedik.Sorunsuz gözüken ngk iridyum bobinden sonra bosh 335i bobini almaya ne itti sizi merak ettim,bende bobin alma arifesinde olduğum için cevabı merak ediyorum.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.