Arkadaşlar merhaba,
Benim CC+ lar 55k km yi geçti. Durumları, tutunması ve frenajı fena değil ancak bir kaç hafta içinde değişmeyi düşünüyorum, omuzlarda aşınma yüksek gibi gözüküyor.
Fiyatlar malum, baya yükseldi. CC+ lar 500 civarı, Goodyear Vector 2 ler 450 civarı. Falken in yeni model 4 mevsimleri ise 280-300 arasında alınabiliyor. Üretimi burada olduğundan Avrupalı markalara göre maliyet avantajı var sanırım.
Falken markasını eskiden bilirim, daha ağırlıklı olarak ta, yüksek performanslı modellerini hatırlıyordum. Böyle bir ara BMW nin üst serilerine lastik veriyordu.
Lastik yeni olduğu için testi ve incelemeleri oldukça sınırlı.
Sizce böyle bir geçiş yapmak mantıklı?
				
			Benim CC+ lar 55k km yi geçti. Durumları, tutunması ve frenajı fena değil ancak bir kaç hafta içinde değişmeyi düşünüyorum, omuzlarda aşınma yüksek gibi gözüküyor.
Fiyatlar malum, baya yükseldi. CC+ lar 500 civarı, Goodyear Vector 2 ler 450 civarı. Falken in yeni model 4 mevsimleri ise 280-300 arasında alınabiliyor. Üretimi burada olduğundan Avrupalı markalara göre maliyet avantajı var sanırım.
Falken markasını eskiden bilirim, daha ağırlıklı olarak ta, yüksek performanslı modellerini hatırlıyordum. Böyle bir ara BMW nin üst serilerine lastik veriyordu.
Lastik yeni olduğu için testi ve incelemeleri oldukça sınırlı.
Sizce böyle bir geçiş yapmak mantıklı?
 
	 
	 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 Halihazırda ona göre sürmeye alışkınsınız. Lastik hakkında hiçbir fikrim yoktu, şimdi internette bir ebatının EU etiketi değerlerini başarılı gördüm (ıslak B, tüketim C, 70db). Belli ki çok kötü bir lastik değil. 3PMSF sertifikası varsa bence denemeye değer, parasının hakkını verecektir.
 Halihazırda ona göre sürmeye alışkınsınız. Lastik hakkında hiçbir fikrim yoktu, şimdi internette bir ebatının EU etiketi değerlerini başarılı gördüm (ıslak B, tüketim C, 70db). Belli ki çok kötü bir lastik değil. 3PMSF sertifikası varsa bence denemeye değer, parasının hakkını verecektir.

 
 
		