Falken markası ve AS210 4 Mevsim lastikleri

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan atoprak
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

atoprak

Aydın
Panpa
1,589
Marka
Yok
Arkadaşlar merhaba,

Benim CC+ lar 55k km yi geçti. Durumları, tutunması ve frenajı fena değil ancak bir kaç hafta içinde değişmeyi düşünüyorum, omuzlarda aşınma yüksek gibi gözüküyor.

Fiyatlar malum, baya yükseldi. CC+ lar 500 civarı, Goodyear Vector 2 ler 450 civarı. Falken in yeni model 4 mevsimleri ise 280-300 arasında alınabiliyor. Üretimi burada olduğundan Avrupalı markalara göre maliyet avantajı var sanırım.

Falken markasını eskiden bilirim, daha ağırlıklı olarak ta, yüksek performanslı modellerini hatırlıyordum. Böyle bir ara BMW nin üst serilerine lastik veriyordu.

Lastik yeni olduğu için testi ve incelemeleri oldukça sınırlı.

Sizce böyle bir geçiş yapmak mantıklı?
 
Kumho TA31 bakabilirsiniz. ıslak ve kuru zemin performansı güzel. Ses biraz fazla ama. (225/45R17 ebatlı kullanıyorum)
 
Falken'i genel olarak orta seviye bir marka olarak bilirim. Alacağınız lastik de 4 mevsim lastiği, her konuda ortalama bir şey sunacak zaten. :) Halihazırda ona göre sürmeye alışkınsınız. Lastik hakkında hiçbir fikrim yoktu, şimdi internette bir ebatının EU etiketi değerlerini başarılı gördüm (ıslak B, tüketim C, 70db). Belli ki çok kötü bir lastik değil. 3PMSF sertifikası varsa bence denemeye değer, parasının hakkını verecektir.
Hatta siz deneyin ki fikirlerinize göre ben de benim lastikler bitmeye yakınken gündemime alayım :D

Edit: Benim şu anki Vector4seasonsGen2 etiketi B-E-68db, aynı ebat AS210 C-E-69db. Fena değil diyebiliriz:)
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: atoprak
Falken'i genel olarak orta seviye bir marka olarak bilirim. Alacağınız lastik de 4 mevsim lastiği, her konuda ortalama bir şey sunacak zaten. :) Halihazırda ona göre sürmeye alışkınsınız. Lastik hakkında hiçbir fikrim yoktu, şimdi internette bir ebatının EU etiketi değerlerini başarılı gördüm (ıslak B, tüketim C, 70db). Belli ki çok kötü bir lastik değil. 3PMSF sertifikası varsa bence denemeye değer, parasının hakkını verecektir.
Hatta siz deneyin ki fikirlerinize göre ben de benim lastikler bitmeye yakınken gündemime alayım :D

Edit: Benim şu anki Vector4seasonsGen2 etiketi B-E-68db, aynı ebat AS210 C-E-69db. Fena değil diyebiliriz:)

Kendi sayfasında M+S ve lastik üzerinde de kar işareti var. Sanırım kış kabiliyeti için yeterli ..

Benim ebatımda bir “H” hız endeksli olan bir de “V” endeksli olan XL yük kapasiteli versiyon var. Benim arbanın gücüyle de alakalı olarak ben heralde H takarım, onu değerleri de C/B ve 69dB gözüküyor... bu arada şu db değerleri aracın dışarı verdiği sesmiş. Çevreye olan rahatsızlık ile ilgili diyorlar .. yani lastiğin kabine verdiği ses değil pek diye anladım...

Bir gaza gelip alabilirim.. yoksa işim olmaz direk GY veya Michelin den yürürüm.. bakıcaz artık
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
https://www.hepsiburada.com/pirelli...1t2Vmwa7ERom3PPwXykqO3vPquz4JujQaAvRcEALw_wcB
Pirelli Cinturato 4seasonlara da bakabilirsiniz. CC ve Pirelli arasında kalmıştık. Çivi vb batmalarda kendini onarabildiği için Pirelli seçtik tabi lastik başına 20 kağıt daha ucuz olduğu için de denemek istedik.Çok memnunuz.Daha ayrıntılı bilgiyi şöyle vereyim.Kuruda 25.000 km oldu hala çok net tutuyor.Islak zeminde handling kaybı var ama tutuş çok iyi , hissiyat kaybı var.Yazın 40 derece bodrum dağ yollarında hala çok iyiydi.-5 derecelerde de kullandım orada da hala iyiydi.Gürültü konusunu anlamlandıramıyorum.Corolla zaten gürültü aldığı için.Yakıt tüketimini düşürüyor bitik lastiğe göre ekonomisi kötü değil diyebilirim.Uzun süreli kullanımda tek eksisi 160 km/h hızlarda direksiyonu hissizleşiyor.
 
HB de 280tl arkadaşlar. Zaten bunu almassam direk 400-450tl bandına çıkıyor ve o zamanda gidip GY vector almak gerek, 450 ye çıkınca, acık daha koyarımyine CC+ veya Conti alırım derim ve fiyat daha da kabarabilir ...fiyat farkı ciddi olmasa zaten düşünmem ...

Bu ay şu volan ı yaptırayım, önümüzdeki ay bunu alırım gibi görünüyor. CC+
 
Falken ın yurt dışı üretimleri çok iyi de yerli olan çorumda üretilenlerden uzak durmak lazım, çok kalitesiz. Tavsiye etmem.
 
  • Beğeni
Tepkiler: ecodriver
2018 üretimli v tabanlı falken as210 ları 1 ay falan önce 4 tanesini 1060 tl ye aldım. arka lastik eskisine göre taban olarak attı yanak olarak azaldı. önceden 185 60 15 vardı 195 50 15 oldu. ilk hissiyatım arabanın lastikleri dışarda biraz benim v tabanla beraber çok güzel duruyor. apaçiliği bırakırsak taktırdıgım gün taunusla ilk yağmurlu deneyimimi yaşamış olabilirim. eski lastiklere göre frenleme çok iyiydi. tutuş hakkında ve karda nasıldır bilmiyorum zorlamadım, denemedim, zaten binmemeye çalışıyorum arabaya da :D