Farkli bi subap sistemi. Aciklayabilir misin ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
içini görsen küfür edersin
bir tane elektrik motoru üstünde redüksiyon dişliden kelebeğin dişlisine bağlı
gaza bastığında pedaldan gelen sinyal ile elektrik motoru devreye giriyor ve dişlileri çevirerek kelebeğin açılmasını sağlıyor ve bununla beraber kelebeğin orta göbekten çıkan ucu kamalı mil potansiyometreye bağlı oradan beyine sinyal gidiyor... fazla komplike işte :)
İçini hiç görmedim. Dediğim gibi alıp yıllarca kullanana kadar da hep soru işaretiydi. Ama Ford bu işi güzel kotarmış diyeyim. Opel'de de olaylar benim şansıma gelişmiş o zaman :) Ben 0,2lt tüketim için hidrolik direksiyondan elektrikliye geçişi hala desteklemeyen adamım. Tamamen sürüş tecrübem sekteye uğramadığı için destekledim bu güncel sistemi :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve TSIDSG
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...