Favori 90'lar Japon Spor Otomobiliniz Vol.1

Favori 90'lar Japon Spor Otomobiliniz

  • EVO VI

    Kullanılan: 5 10.9%
  • A80-Supra

    Kullanılan: 5 10.9%
  • RX-7 FD

    Kullanılan: 6 13.0%
  • 3000 GT

    Kullanılan: 0 0.0%
  • 300 ZX

    Kullanılan: 1 2.2%
  • 22B STI

    Kullanılan: 6 13.0%
  • R32

    Kullanılan: 2 4.3%
  • R33

    Kullanılan: 1 2.2%
  • R34

    Kullanılan: 12 26.1%
  • NSX

    Kullanılan: 8 17.4%

  • Kullanılan toplam oy
    46

Mt.Akina

Bunta Fujiwara
Panpa
Katılım
18 Ocak 2017
Mesajlar
2,850
Beğeni Puanı
10,770
Marka
Ford
Evet arkadaşlar bugün değişik bir sohbet konusu açayım istedim eğer bu konu sizlerce tutulursa buna benzer tercihlerinizi merak edeceğim diğer konularla da aranızda olacağım ilk olarak her ''Petrolhead'' gibi benim de hayallerimi süsleyen, rüyalarımıza giren 90'lar Japon spor seçeneklerden sizin birincil olarak istediğiniz hangisi forumca hangisini tutuyoruz bilmek istedim.

Bu arada pazarda aynı ihtiyaca hizmet eden o dönemin Avrupalı Süpersporları kadar hızlı olan araçları ankete koymak istedim sonuçta R33 GT-R'ın karşısına MX-5 ya da CRX'i koyamazdık sanırsam onu ilerleyen serilerde yaparız tutulması durumunda. ;)

Buyrun seçenekler, bu arada EV0 VI içlerinden tek 4 kapılı sedan seçeneği 22B'yi koyduğum için onu da koymayı gerekli buldum her ne kadar listede bulunması tartışılır olsa da.

10 Seçenekli Ankete kadar çıkarabiliyorum maksimum fazlasına sistem izin vermiyor.

Mitsubishi 3000 GT


Nissan 300 ZX(Z32)



Mazda RX-7(FD)

Honda NSX


Toyota Supra(A80)

Nissan Skyline GT-R R34

Nissan Skyline GT-R R33

Nissan Skyline GT-R R32

Subaru Impreza 22B

Mitsubishi EVO VI T.M.E


Neden o seçeneği seçtiğinizi ya da neden onun sizin için özel olduğunu belirtirseniz sevinirim.

Benim için RX-7 FD çünkü bu seçenekler içerisinde 50/50 ağırlık dağılımını, 1260 kg lık hafif şasisi ile sunan bir başka dengeli bir makine yok ayrıca gerektiğinde 9 bin devirlere kadar çeviren ve devir çevirdikçe kendine gelen nesli tükenmiş 13B Rotary'leri saymıyorum bile.

Keyifli Forumlar...
 
Son düzenleme:

Mt.Akina

Bunta Fujiwara
Panpa
Katılım
18 Ocak 2017
Mesajlar
2,850
Beğeni Puanı
10,770
Marka
Ford
Hiç birini diğerinden ayırt edemem aslında ama cevabım sebebiyle ektedir...

Teknik olarak içlerinden en fazla yatırım ve ARGE yapılan seçenek NSX F1 odaklı bir gelişim hikayesi var.Ben de RX-7 seçmesem ikinci olarak kesin bu olurdu.Şu sempatiye bak ya adama oy değiştirir.
 

Ugur

Panpa
Stage 1
Katılım
10 Eyl 2016
Mesajlar
1,854
Beğeni Puanı
4,148
Yaş
22
Konum
Elazığ
Marka
Skoda
Japon dediğinde benim için evo, hele TME ise of offff.
 

Mt.Akina

Bunta Fujiwara
Panpa
Katılım
18 Ocak 2017
Mesajlar
2,850
Beğeni Puanı
10,770
Marka
Ford
Evo'cularla İmpreza'cılar kavga etmeden çabuk... 😁 😁
 

Mt.Akina

Bunta Fujiwara
Panpa
Katılım
18 Ocak 2017
Mesajlar
2,850
Beğeni Puanı
10,770
Marka
Ford
Supra çok garip hee, millet Supra’dan bıkmış herhalde.:)
 

muhammed37

Profesör
Katılım
17 Haz 2018
Mesajlar
696
Beğeni Puanı
641
Konum
İstanbul
Hocam arabayı sadece hayalimize göre mi tasarlıyoruz yoksa gerçekleride içine katarak mi tasarlıyoruz
 
Üst