7.20de bahsedilen emme sisteminin nasıl çalıştığını anlatan video
Son düzenleme:
Kısaca anlatmak gerekirse, düşük devirde intakete havanın alacağı yolu uzatıyor, bu sayede türbülans oluşturuyor. Türbülans oluşturmasının iki artı yönü var; ilki hava daha yavaş silindire girecek, ikincisiyse çok kısıtlı bir devir aralığında da olsa, türbülans dolayısıyla orada biriken hava ufak çapta supercharge etkisi yaratıyor. Yüksek devirde de intake yolu kısaltılıyor, hava için daha az direnç sağlanıyor, türbülansa sokmadan daha çok hava yollanıyor silindire. Ara devirlerde de hesaplamalara göre en iyi sonuçları veren açıklıkların olması sağlanmış. Hem hava yakıt karışımı, hem de yanmalar en verimli düzeye getirilmiş. Kısaca akışkanlar dinamiğini sonuna kadar kullanmış hacı dayılarArabayı gerçekten rüzgar tünelinden hiç çıkarmamışlar
7.20de bahsedilen emme sisteminin nasıl çalıştığını anlatan video
Nasıl çalıştığını tam anlayamadım birisi türkçe olarak anlatabilirmi? @motorsinann yardımcı olabilirmi?
Tamamen pist arabası olmadığı için muhtemelen 50k kmde motor bitirmeyecektir. FF'i gündelik kullanan manyaklar var sonuçta mesela.Benim bu tip arabalardan beklentim, geçici bir heves değil, devamlı sürdürülebilir olması yani ben ferrarim ile yılda 20 bin km yapabilmeliyim. Yolu taş koyacak masraflar çıkarmadan beni pişman etmeden ömür boyu basit bakımlarla işimi görmeli. Bu araba 200 beygir eksik olsun ama randımanlı olsun. F1 arabası gibi 25 saat çalıştıktan sonra motor bitmesin. Bu motor çok fazla oynak şey barındırıyor. Gene arabada çok oynak parça var. Umarım dayanıklıdır.
Benim bu tip arabalardan beklentim, geçici bir heves değil, devamlı sürdürülebilir olması yani ben ferrarim ile yılda 20 bin km yapabilmeliyim. Yolu taş koyacak masraflar çıkarmadan beni pişman etmeden ömür boyu basit bakımlarla işimi görmeli. Bu araba 200 beygir eksik olsun ama randımanlı olsun. F1 arabası gibi 25 saat çalıştıktan sonra motor bitmesin. Bu motor çok fazla oynak şey barındırıyor. Gene arabada çok oynak parça var. Umarım dayanıklıdır.
Tamamen pist arabası olmadığı için muhtemelen 50k kmde motor bitirmeyecektir. FF'i gündelik kullanan manyaklar var sonuçta mesela.
458 ile başladılar biraz daha gündelik kullanıma uygun araçlar çıkaralım diye,biraz da olsa başardılar.Sonuçta 360 gibi her 2k kilometrede baskı balata,debriyaj değiştirmek gerekmiyor ancak yinede Ferrari alacak paran varsa 2.bir günlük makina almak da yarar var
İtalia california kadar olmasada günlük kullanılabilir ama Specialeyi günlük kullanmayı aklınızdan bile geçirmeyinGunluk kullanima uygun model California'dir
458 gunluk kullanima uygun bir model degil
California 2008'de üretimine başlanan ve zaten grandtourer sınıfında günlük kullanıma uygun olma amacı ile üretildi ancak Ferrari 360-430 un halefi olarak çıkardığı 458 aralarında günlük kullanıma en uygun olanıGunluk kullanima uygun model California'dir
458 gunluk kullanima uygun bir model degil
California 2008'de üretimine başlanan ve zaten grandtourer sınıfında günlük kullanıma uygun olma amacı ile üretildi ancak Ferrari 360-430 un halefi olarak çıkardığı 458 aralarında günlük kullanıma en uygun olanı
Bence de,dediğim gibi o rakamlara çıkılıyorsa ikinci bir gündelik araba alınmalıHic kullanmadigim icin farklari konusunda ne desem yalan olur
California, FF vb.. araclar ticari kaygilarla uretilmis ılık Ferrarilerdir. Safkan olanlar bahsettigin uzere 360,430,458,488,Enzo gibi modellerdir..
Gunluk kullanima en uygun olan model de olsa Ferrari genel olarak gundelik bir araba degil bence..Gundelik kullanacak bir delikanli da yoktur kanimca