1. Foruma kayıt olmak için tıklayın !

Ferrari'den yeni canavar: 488 Pista

Konu, 'Haberler' kısmında aliserdar tarafından paylaşıldı.

  1. aliserdar

    aliserdar Yönetim Editör

    Kayıt:
    8 Eylül 2016
    Mesajlar:
    143
    Beğenilen Mesajlar:
    102
    Ferrari’nin bu sene heyecanla beklenen otomobili, yakın zamanda sızan fotoğrafların hemen ardından 488 Pista online olarak tanıtıldı.

    İtalyanların isminde GTO takısını kullanacağı söylentileri de dolaşan otomobil, 360 Challenge Stradale, 430 Scuderia ve 458 Speciale’nin mirasını devam ettiriyor. Marka Pista ile 488’in halihazırda sahip olduğu muhteşem performansı daha da ileri taşıyarak sınıfının en performanslı otomobilini üretmeyi hedefliyor.

    488 Pista sınıfının en iyisi olmayı hedefliyor

    Yeni aygırın kalbi, 3.9 litrelik çift turbolu V8’in modifiye edilmiş bir versiyonu. Motor 711 HP güç ve 770 Nm tork üretiyor ve bu değerler motoru markanın tarihindeki “en güçlü V8” ünvanına kavuşturuyor.

    [​IMG]

    Bu iki veri oldukça heyecan verici değerlere yol açıyor: Otomobilin 0’dan 100’e hızlanması 2.85 saniye, 200’e hızlanması ise sadece 7.6 saniye sürüyor. Pista’nın 0-200 hızlanma değeri, McLaren 720S’inkinden tam olarak 0.2 saniye daha kısa sürüyor. Pista’nın son sürati 340 km/h’yi aşıyor ve otomobilin kuru ağırlığı 1280 kilogram. Bu da normal 488’den 90 kilo daha hafif olduğu anlamına geliyor.

    Pistlerden edinilen tecrübe ile geliştirilmiş

    Ferrari, otomobilin gelişiminde FIA Dünya Dayanıklılık Şampiyonası ve Ferrari Challenge serilerinden edindikleri “paha biçilmez tecrübeyi” kullandıklarını belirtiyor. Otomobilde yapılan aerodinamik değişiklikler, 488’in ürettiği bastırma gücünü yüzde 20 oranında arttırıyor. Arka spoyler, F1’den ilham alan hava girişleri, modifiye edilmiş ön hava girişleri ve göze çarpan arka spoyler otomobilin gövdesindeki ana değişiklikler. Bu eklentiler aynı zamanda Pista’nın “şeytani” bir havaya bürünmesini sağlıyor.

    Ferrari’nin en yeni teknolojilerini barındırıyor

    488 Pista, gövdesinin altında markanın son dönemlerde geliştirdiği tüm sürüş teknolojilerini de barındırıyor. E-Diff3, magneto-rhelogic süspansiyonlar, Side-Slip Angle Control ve Ferrari Dynamic Enhancer yeni otomobilde standart. Ferrari Dynamic Enhancer ise ilk kez bu otomobilde kullanılan bir sistem ve fren kaliperleri üzerindeki fren basıncını otomatik olarak ayarlıyor.

    Otomobil 6 Mart’ta Cenevre Otomobil Fuarı‘nda canlı olarak görülebilecek.

    1 arasında 8
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Read the whole post here.
     

Sayfayı Paylaş