Uzun zamandır aklımda olan bir proje idi.. Yoğun araştırmalarım deneylerim sonucu bugün hayırlısı ile son buldu..
Öncelikle, makyajlı kasanın (8m51) kodlu amortisör'ün çalışma aralığı tam kapandığında 3cm. Olduğundan araya koyduğum kalıp yaylarının en sertinden en yumuşağına boyuna kadar denedim sonuç alamadım.
Sonrasında makyajsız kasanın (4m51) kodlu bagaj kapağının amortisörü tam kapandığında 7cm gibi mesafede kaldığını görünce hemen ilk denediğim kırmızı renkli 16x56 kalıp yayını koyup denedim ufak bir ittirme kuvveti oluşunca bagajın yukarı atması için amortisör bağlantı yerlerini tahta takoz kullanıp biraz aşağı indirdim ve tam istediğim sonuca ulaştım. Birkaç denemelerimde bagaj kapağı otomatik açıldı fakat bagaj kapağı kastığından dolayı randumanlı olmamıştı. En son ki kullandığım ayar ve ekipmanlar ile hiç bir kasma olmadan orjinal bir şekilde ayarını tutturdum.
Öncelikle, makyajlı kasanın (8m51) kodlu amortisör'ün çalışma aralığı tam kapandığında 3cm. Olduğundan araya koyduğum kalıp yaylarının en sertinden en yumuşağına boyuna kadar denedim sonuç alamadım.
Sonrasında makyajsız kasanın (4m51) kodlu bagaj kapağının amortisörü tam kapandığında 7cm gibi mesafede kaldığını görünce hemen ilk denediğim kırmızı renkli 16x56 kalıp yayını koyup denedim ufak bir ittirme kuvveti oluşunca bagajın yukarı atması için amortisör bağlantı yerlerini tahta takoz kullanıp biraz aşağı indirdim ve tam istediğim sonuca ulaştım. Birkaç denemelerimde bagaj kapağı otomatik açıldı fakat bagaj kapağı kastığından dolayı randumanlı olmamıştı. En son ki kullandığım ayar ve ekipmanlar ile hiç bir kasma olmadan orjinal bir şekilde ayarını tutturdum.