Focus Mk2.5 1.6TDCi Titanium ST Facelift

merhaba,
maşallah diyeyim öncelikle nazar değmesin :) sis farının etrafında krom çerçeve mi var yoksa beni mi aldatıyor resim tam çözemedim. bende aynı parçadan arıyorum bulamadım yardımcı olur musunuz eğer o parçaysa. sis farının etrafındaki tam yuvarlak olan değil de. dış cephesindeki yerde.
 
Gerçekten güzel olmuş. Keyifle binin. Bu gibi başlıkları görüp, heves edecek arkadaşlar için alınan parçaların ve işçiliğin maliyetlerini de yazsanız daha da doyurucu olur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: At
Gerçekten güzel olmuş. Keyifle binin. Bu gibi başlıkları görüp, heves edecek arkadaşlar için alınan parçaların ve işçiliğin maliyetlerini de yazsanız daha da doyurucu olur.
çok sağolun, aslında yapılanlar farklı farklı zamanlarda olduğu için maliyetleri net vermek zor. Çünkü günden güne fiyatlar artıyor, kimi yerde dost işi tanıdık rakamları oluyor, kimi yer sabit. O yüzden ilgilenen arkadaşlar özellikle bir parçayı sorarsa seve seve yönlendirmeye çalşırım bilgim dahilinde
 
  • Beğeni
Tepkiler: g.c.
Konuya bir güncelleme yapalım.
Epey zaman oldu ama muayene zamanının gelmesi, artık şirket aracı kullandığım sebebiyle babamın kullandığı zamanlarda sorun yaşamaması ve fazla dikkat çekmemesi adına şeritleri söktük, dpf temizlendi geri takıldı, susturucuda oem'e döndük. dpf vs takılınca yazılım çok keyifli olmuyor ve kısa zamanda dolabiliyor diye yazılımda da stock'a döndük, zaten babamın işi yok güçle. stock halde yeterli.

Geçtiğimiz hafta da 90 bin bakımı yapıldı.
Motul 5-40 yağ 4lt
yağ, hava, yakıt, polen filtreleri
sağ ön amartisörde ufak bi yağ kaçağı vardı, ön çift amartisör değişti,
amartisörlerle birlikte üst takozlar, bilyaları ve toz lastikleri de değişti,
arka salıncak rot kolları ufak ses yapıyordu, bunla birlikte burçlar da yıpranmıştı, kısa rot kolları, burçlar ve arka 2 amartisör de sıfırlandı.
triger, devirdaim, v kayışı, antifriz vs alındı değişti.

park halinde birinin tıklaması sonucu ön alt panjurumda ufak bir hasar var ve çizikler mevcut, arkada da difüzörüm birleşme noktasından yine park noktasında vurması sebebiyle ayrılma var ve çokça yaslanma, sürtme çizikleri var. en yakın zamanda ön arka tamponu komple boyatıcam.
 
Bixenon mercek yuvasına, h7 ampül tutturarak muayeneyi halletmiş olduk. Merceksiz xenonlar trafikte geçsin fink atsın, oem mercek içine oem ekipmanlarla far ayarı düzgün bixenon mercek montajı yapıyoruz ama otomatik eğim sensörü ve far yıkama yok diye geçmiyor :D neyse 2 sene daha kafamız rahat.

Not : lastik derinliği 2.7 olarak nasıl okudu teknisyen ona da hayret ediyorum. lastikler 20 bin km yapmamıştır bile, ayrıca bir yerde kendim derinlik ölçeceğim en kısa zamanda bakalım. Bu da muayenenin ne kadar dikkatli yapıldığının kanıtı :D

1606723019636.png
 
Bixenon mercek yuvasına, h7 ampül tutturarak muayeneyi halletmiş olduk. Merceksiz xenonlar trafikte geçsin fink atsın, oem mercek içine oem ekipmanlarla far ayarı düzgün bixenon mercek montajı yapıyoruz ama otomatik eğim sensörü ve far yıkama yok diye geçmiyor :D neyse 2 sene daha kafamız rahat.

Not : lastik derinliği 2.7 olarak nasıl okudu teknisyen ona da hayret ediyorum. lastikler 20 bin km yapmamıştır bile, ayrıca bir yerde kendim derinlik ölçeceğim en kısa zamanda bakalım. Bu da muayenenin ne kadar dikkatli yapıldığının kanıtı :D

Ekli dosyayı görüntüle 31696
O kadar şey yaptırmışsın, eğim sensörüyle far yıkamayı da yaptır, şanın yürüsün :D
 
Bixenon mercek yuvasına, h7 ampül tutturarak muayeneyi halletmiş olduk. Merceksiz xenonlar trafikte geçsin fink atsın, oem mercek içine oem ekipmanlarla far ayarı düzgün bixenon mercek montajı yapıyoruz ama otomatik eğim sensörü ve far yıkama yok diye geçmiyor :D neyse 2 sene daha kafamız rahat.

Not : lastik derinliği 2.7 olarak nasıl okudu teknisyen ona da hayret ediyorum. lastikler 20 bin km yapmamıştır bile, ayrıca bir yerde kendim derinlik ölçeceğim en kısa zamanda bakalım. Bu da muayenenin ne kadar dikkatli yapıldığının kanıtı :D

Ekli dosyayı görüntüle 31696
Orjinale sadık kalmak istiyorsun hocam belli ki ama senin merceklere xenon ampul yerine led ampul takamıyor musun ? Performans, ömür ve muayene üçlüsü olarak daha avantajlı çıkabilirsin. Üstelik sensör falan işleriyle de uğraşmak zorunda kalmazsın.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Reddington
Orjinale sadık kalmak istiyorsun hocam belli ki ama senin merceklere xenon ampul yerine led ampul takamıyor musun ? Performans, ömür ve muayene üçlüsü olarak daha avantajlı çıkabilirsin. Üstelik sensör falan işleriyle de uğraşmak zorunda kalmazsın.

sensör olarak sorun olmuyor aslında, bir dönem bixenon balastlarında bir problem var gibi sanıp, niyetlenmiştim led'e ancak sonra problem ampülde çıkınca sadece onu değiştirip devam ettim. xenon balastlarına kadar oem sistem olunca, o far gücünü kaybetmek istemedim açıkçası. ama beyinlerde sorun olursa sanırım led'e geçerim. Hazır kaliteli sistem varken led'e geçmek farın lümen gücünden kısar. muayene anlamında avantajı var tabii ki ama 2 senede bir olunca pek niyetlenmedim.

Bir de geçen seneye kadar ortak kullandığımız bir tane far yedeği vardı arkadaşla, arkadaş arabayı satınca bu sene ihtiyaç oldu buna :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
O kadar şey yaptırmışsın, eğim sensörüyle far yıkamayı da yaptır, şanın yürüsün :D

abi far yıkama da yaptırılır da, eğim sensörüne de girersem, o kadar girmişken esp de takarım :D

zamanında bunun uygulanabilirliğini @YaMaN teyitlemişti. o zamanın fiyatları ile takribi 2 bin tl'ye orjinal esp aktivasyonu bile sağlıyorduk da focus'un pek ihtiyacı yok diye girmemiştik :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
abi far yıkama da yaptırılır da, eğim sensörüne de girersem, o kadar girmişken esp de takarım :D

zamanında bunun uygulanabilirliğini @YaMaN teyitlemişti. o zamanın fiyatları ile takribi 2 bin tl'ye orjinal esp aktivasyonu bile sağlıyorduk da focus'un pek ihtiyacı yok diye girmemiştik :D
Haberim var ya. Olmayacak şey demiyoruz :D
 
  • Haha
Tepkiler: Reddington