Herkes saçma demiş de nesi saçma yahu? Adam ülkesinde küçük araba satamıyor, diğer markalarda satamıyor, adamlar küçük arabaya binmiyor, mantıklı bir hamle olmuş Ford'un yaptığı.
2017
Hyundai: 664.943
Kia: 589.668
Genesis: 20.612
Toyota: 2.129.177
Honda: 1.486.827
Nissan: 1.440.049
Lexus: 305.229
Acura: 154.602
Infiniti: 153.415
Mazda: 289.470
Mitsubishi: 103. 686
Subaru: 647.956
Alfa: 12.031
Jeep: 828.522
Chrysler: 188.545
Cadillac: 156.440
Chevrolet: 2.065.879
Ford: 2.464.041
Buick: 219.231
Dodge: 446.994
Lincoln: 111.159
GMC: 560.687
Audi: 226.511
Volkswagen: 339.676
Mercedes: 372.240
BMW: 305.685
Listelere baktım da özellikle Korelilerde şaşırdım, daha çok sattıklarını zannediyordum.
Fiyatlara baktığında burada driver car diye geçen modeller yerine gayet de alınabilir fiyatlarda hem Ford çatısı altında hem diğer markalarda Focus'un tutunabileceği bir piyasa yok aslında.Doğru tespitAmerikalı ne yapsın Fiesta'yı, Focus'u
Bugüne kadar ABD'de ürün gamında tuttuğu hata
Fiyatlara baktığında burada driver car diye geçen modeller yerine gayet de alınabilir fiyatlarda hem Ford çatısı altında hem diğer markalarda Focus'un tutunabileceği bir piyasa yok aslında.Doğru tespit
Pick uptan ziyade Gt kültürüyle rekabet edemeyen bineklerini çekmişAdamlar 2,3 litrenin altındaki hacimleri motordan saymıyor..Bir de pickup kültürü var o ayrı bir olay zaten
Pick uptan ziyade Gt kültürüyle rekabet edemeyen bineklerini çekmiş