HABER Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium | TEST

sordukların genelde internetten edinilebilecek bilgiler; vites oranlarını bulup çarpıp bölüp görülebilecek şeyler. arabanın yolda nasıl olduğunu ya da ekranın iyi mi kötü mü olduğunu arabayı bizzat deneyimlemeden, markanın sitesine bakıp öğrenmek imkansız. yoksa ses sisteminin kaç hoparlörü olduğundan, 3. viteste 4 bin devirle giderken kaç yaptığından, lastik ölçüsünden, hatta görüyorum ve arttırıyorum, motor gücünden bize ne? onlar ford.com.tr'de ya da auto-data.net'te yazıyor.

not: son viteste 2 bin devirde 105-110'umsu bişey yapıyodu :)

Tamam hocam haklısın. Saygılar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Alper45
Harika bir anlatım, harika bir test yazısı. Bana buranın efsanelerinden birini hatırlattı. Bu test yazısını yazan testlere de çıkmalı. Tebrik ederim
 
Geçen haftasonu test aracını inceledim. Sıra vardı ve test saati gelmemişti ama aracı açtırdım, içini falan güzelce inceledim. E öncekinin aynısı bu, hatta daha küçük. Hatta ön taraf ekrandan dolayı daha da küçük hissettiriyor. Öncekinin arkasına oturduğumda kafam tavana değmiyordu mesela. Cam tavandandır diyeceksiniz de yine çok dik bir oturma pozisyonu vardı. Yani ekran hariç hiç değişmemiş. Baz pakette Courierdeki gibi tablet veya telefon yerleştirebileceğiniz bir bölme var.

Benim düşüncem bir öncekilerden 1.6 Powershift Titanium donanımlısını 76.000 liraya alın geçin. Yenisi o kadar para etmez, ki test aracı 100.000 bandına dayanmıştı.

Bu arada Egea konusu geçmiş. İki araca da binin aralarında dağlar kadar fark var. Egea kesinlikle B sınıfı gibi hissettirmiyor. Fiesta yerine düşünmeden tercih ederdim.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Geçen haftasonu test aracını inceledim. Sıra vardı ve test saati gelmemişti ama aracı açtırdım, içini falan güzelce inceledim. E öncekinin aynısı bu, hatta daha küçük. Hatta ön taraf ekrandan dolayı daha da küçük hissettiriyor. Öncekinin arkasına oturduğumda kafam tavana değmiyordu mesela. Cam tavandandır diyeceksiniz de yine çok dik bir oturma pozisyonu vardı. Yani ekran hariç hiç değişmemiş. Baz pakette Courierdeki gibi tablet veya telefon yerleştirebileceğiniz bir bölme var.

Benim düşüncem bir öncekilerden 1.6 Powershift Titanium donanımlısını 76.000 liraya alın geçin. Yenisi o kadar para etmez, ki test aracı 100.000 bandına dayanmıştı.

Bu arada Egea konusu geçmiş. İki araca da binin aralarında dağlar kadar fark var. Egea kesinlikle B sınıfı gibi hissettirmiyor. Fiesta yerine düşünmeden tercih ederdim.
İç mekanın darlığı konusunda %100 haklısınız hocam. Sürüş olarak da aşırı bir devrim yok. Dokunmatik ekranlı B&O ses sistemi ve sunroof alınmayacaksa eski kasası hala tercih edilebilir. Yalnız motor ve donanım olarak birbirine denk araçlar arasında fiyat farkı çok az. Eski kasayla yeni kasa arasında 2-3 bin lira kadar fark var. 90k e yakın fiyat etiketiyle eski kasa Fiesta gördüm bayide :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
İç mekanın darlığı konusunda %100 haklısınız hocam. Sürüş olarak da aşırı bir devrim yok. Dokunmatik ekranlı B&O ses sistemi ve sunroof alınmayacaksa eski kasası hala tercih edilebilir. Yalnız motor ve donanım olarak birbirine denk araçlar arasında fiyat farkı çok az. Eski kasayla yeni kasa arasında 2-3 bin lira kadar fark var. 90k e yakın fiyat etiketiyle eski kasa Fiesta gördüm bayide :)
Kırmızı st line 1.0 ecoboost olan fiesta :) Satamadılar onu hala