Ford GT teknik verileri açıklanmış

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Arkadaki yuvarlak stop lambasının içindeki boşluk, şanzıman havalandırmasına ve motor yağı soğutucusuna gidiyormuş. Stop lambası nere, motor ve şanzıman nere. Böyle ilginç fikirler duydukça insan hayret ediyor. Aracın ön camında da telefonların panellerinde olan corning gorilla glass kullanılmış.
 
Son düzenleme:
Arkadaki yuvarlak stop lambasının içindeki boşluk, şanzıman havalandırmasına ve motor yağı soğutucusuna gidiyormuş. Stop lambası nere, motor ve şanzıman nere. Böyle ilginç fikirler duydukça insan hayret ediyor.
488 GTB 'den çakma demiyim de biraz afilisi olmuş. :)

Aerosmithing-inline1-626x326.jpg
 
Arkadaki yuvarlak stop lambasının içindeki boşluk, şanzıman havalandırmasına ve motor yağı soğutucusuna gidiyormuş. Stop lambası nere, motor ve şanzıman nere. Böyle ilginç fikirler duydukça insan hayret ediyor. Aracın ön camında da telefonların panellerinde olan corning gorilla glass kullanılmış.
Hocam telefondakiler kotu ya insallah araba cami kalinliginda daha iyi olmustur gerci kim test eder bilemedim ama
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Cenk
ılk basta tesekkur ettım hocam artıları bır obje gelırse kolay kırılmaması kı benım telefonumda gorılla glass 4 var bu daha katmanlı tabı daha farklı olmus. bırde sanırım benım aklıma gelır bu sadece ama klasık bezle sılındıgınde olusan ınce hareler olmayacaktır bence gayet ınce dusunulmus bunu takdır ettım
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Cenk
ılk basta tesekkur ettım hocam artıları bır obje gelırse kolay kırılmaması kı benım telefonumda gorılla glass 4 var bu daha katmanlı tabı daha farklı olmus. bırde sanırım benım aklıma gelır bu sadece ama klasık bezle sılındıgınde olusan ınce hareler olmayacaktır bence gayet ınce dusunulmus bunu takdır ettım
Telefonlarda kullanılan ile direkt ne kadar benzer tabii bilemiyorum. Belki cam ile karışık şekilde kullanılmıştır, belki de camın yüzeyinin üzerine koyulmuştur. İlginç bilgiler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Sailor
Vay arkadaş ne kafar paramız olursa olsun alamıyoruz demek. Bana garip geldi açıkcası ama mantıklıda malum Ferrari'ye tüp taktırmaya çalışanların olduğu veya insaat borusu taşıdıgı bir dünyadayız.
 
Ferrari ile kafayı bozmuş birisi olarak şöyle bir bilgi vermek istiyorum,Türkiye için Ferrari prosedürleri pek geçerli değil çünkü alanların birçoğu galerilerden alıyorlar.Fermasdan sipariş edince bu ilkeler geçerli olabiliyor mesela Ferrarinin sitesinden arac konfigüratöre girip aracın opsiyonlarını seçip satın alma talebine tıklayınca şu anda kullandığınız aracınız,ve sonraki aracınızı ne kadar sonra almayı düşündüğünüz gibi şeyleri soruyor :D
Ekran Alıntısı.JPG
 
Amerikalılar kocaman kamyon motorlu spor otomobil alışkanlığını bırakıp düşük hacim ve yüksek performans + verimlilik sunan turbo motor ve çift kavrama şanzıman kombinasyonuna sonunda geçebildiler..Çok radikal bir karar vermişler, geleneklerinden vazgeçmişler. Nissan GT-R Amerikalıların içine çok oturmuştu bir nevi misilleme olmuş bu hamle
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: ibougur ve Porsche
Bu arada Ferrari'nin, özel ve sınırlı üretilen modelleri dışında çok ağır satın alma şartları yok. Fermas özelinde durum nedir bilmiyorum ancak Grey Market Ferrari'ler galerilerde satılıyor..Parayı basıp Ferrari de alamıyorsan zaten yemişim öyle zenginliği
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...