HABER Ford Mustang GT 5.0 California Special | TEST

Mustanglerin virajı eskiden beri iyi değil, çoğu Amerikanın iyi değildi. NFS'de hiç almıyordum, viraj bolsa direkt Japon. :D

Şaka bir yana iyi günlerde kazasız belasız kullanın, çok güzel duruyor. 5.0 atmosferik motordan 7.3 ortalama çok iyi duruyor. 10 litre bile çok iyi, 1.6 peugeot'yla o kadar yakıyordum. :) Şehiriçi yorar ve yakıt olarak üzer ama uzun yolda çok keyifli oluyordur.
 
  • Motor: 5.0-litre atmosferik V8
  • Güç: 420HP @ 6500d/d
  • Tork: 530Nm @ 4250d/d
  • Şanzıman: 6-ileri otomatik
  • 0-100 km/s: 4.3sn
  • Test tüketimi: Ortalama 15 litre/100 km
  • Ağırlık: 1641kg
  • Bagaj hacmi: 380 litre
Read the whole post here.
4.3 sn 0-100 kmh, duz vitesli versiyona ait, otomatik testte de bahsettigim gibi 4.7 sn
Ayrica bahsettigim ortalama 15 lt tuketim sehir ici, karisik tuketim 12 lt.
Agirlikta otomatiklerde 1670 kg, sen duz vites verilerini yazmissin :D
 
4.3 sn 0-100 kmh, duz vitesli versiyona ait, otomatik testte de bahsettigim gibi 4.7 sn
Ayrica bahsettigim ortalama 15 lt tuketim sehir ici, karisik tuketim 12 lt.
Agirlikta otomatiklerde 1670 kg, sen duz vites verilerini yazmissin :D
Hocam 0-100 değeri, iyi bir performans lastiğiyle 4.7'ye kadar inebilir mi bilmem ama 5'in altına kesin iner. Aynı şekilde tüketimin de 0,5lt kadar aşağı çekilebileceğini düşünüyorum. Petlas, genel olarak çok ağır lastik üretiyor. Elime aldığımda şok olmuştum.

Ağır yanladığınız yerde aklıma geldi, direksiyon tek tarafa kaç tur dönüyor? Bir de arabanın dönüş çapı ne kadar bir bilgin var mı?

Kazasız belasız kullanmanı dilerim.
 
Hocam 0-100 değeri, iyi bir performans lastiğiyle 4.7'ye kadar inebilir mi bilmem ama 5'in altına kesin iner. Aynı şekilde tüketimin de 0,5lt kadar aşağı çekilebileceğini düşünüyorum. Petlas, genel olarak çok ağır lastik üretiyor. Elime aldığımda şok olmuştum.

Ağır yanladığınız yerde aklıma geldi, direksiyon tek tarafa kaç tur dönüyor? Bir de arabanın dönüş çapı ne kadar bir bilgin var mı?

Kazasız belasız kullanmanı dilerim.
Eywallah, dogrusu kac tur olduguna bakmadim :D donus capini da arastirdim ama bulamadim maalesef, ama cok genis oldugunu soyleyebilirim, sutunlu otoparklardan tek manevrada cikamadigim oluyor :D
Bu arada es gectigim birsey var onu da eklemek istedim
Bendeki lastik Mustang in onerdigi caplardan biri ama, orjinaline gor %2,3 daha genis, aslinda 0-100 degil, 0-102.3 yapti @sinan :D.
Demek ki bir sonraki lastikleri orjinal 255/40/19 iyi bir marka alirsam dedigin gibi 4.7 olmasa da baya yaklasiriz. Hem capi orjinal olmus olur hemde taban 255 oldugu icin yere daha iyi yapisir.
upload_2017-7-28_20-54-9.png
 
Sonunda saracer'in atını Sinan abi test etti. Güzel bir test olmuş. Araba zaten efsane ona diyecek laf yok. Böyle arabalarda 0-100 falan önemli değil önemli olan Amerikan motorunun kükremesini duymaktır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve saracer