HABER Ford S-MAX | TEST

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan volkan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

volkan

Profesör
Yayın Yönetmeni
113
  • Motor: 1997 cc, TDCi turboşarjlı dizel
  • Güç: 180 HP @ 3500 d/d
  • Tork: 400 Nm @ 2000-2500 d/d
  • Şanzıman: 6-ileri PowerShift çift debriyajlı otomatik
  • 0-100 km/s: 9,5 sn
  • Son hız: 208 km/s
  • Yakıt tüketimi: Ortalama 9,5 litre/100 km
  • Ağırlık: 1734 kg
+ Yaşam alanı
+ Sürüş dinamikleri
+ Teknoloji

Fiyat
Tüketim
3. sıra koltukların rakiplerinden küçük olması


1 arasında 6







Read the whole post here.
 
Ailem olsa, fiyatı da uygun olsa düşünmeden alacağım araçtır kendileri.. Bildiğim kadarıyla Grand Picasso bu aracın rakibi değil. Grand C max ile rakip o araç. Picasso'nun alt yapısı c4, Grand C max'in ise focus'tur. S max aldığınız vakit aslında d segment bir otomobil alıyorsunuz çünkü altyapısı mondeo temelli. Nitekim konforunun bu kadar iyi olmasındaki sebep de mondeo'da kullanılan integral link süspansiyonların mevcut olması. Seat Alhambra hakkında da pek bilgim yok açıkçası bilen arkadaşlar anlatır umarım. Avrupa tüketicisi güzel otomobillere biniyor. Bizde ailesi olanlar harıl harıl sedan otomobil arıyor veya c liginin 1.6 motorlu mpv'lerine muhtaç bırakılıyorlar. Avrupalı tüketici tadını çıkarıyor her şeyin.
 
Yine cok guzel bir test ve benim cok sevdigim bir segment. Zaten Ford da cok tecrubeli bu segmentte, fakat vergi magduriyeti bu araclarin alimini adeta imkansizlastiriyor !!!
Bu fiyatlara 1-2 yasinda BMW X3-X4 veya Range Rover Discovery-Evoque aliniyor. Neredeyse hic sansi yok !!!
 
Öyle bir fiyat verdinki o fiyata 7 kişilik cmax almak var. Yada 5 tane sıfır km baz versiyon arabada almak var. Toplam 25 koltuk kapasitesi demek..
 
Kalabalık ailelere veya kalabalık olmasa bile 3-4 kişi doluşup uzun yolculuk yapmayı seven aileler için bu sınıf çok uygun. S-max'te bildiğim kadarıyla bu sınıfın iyilerinden. Ancak bu fiyatla ölü doğum olur. Alırkenki vergi yükü ayrı, yıllık vergisi (2.878TL) ayrı dert.
 
Tamam fiyat çok ama bakınca 2.0tdci opsiyonlu Mondeo ile hemen hemen aynı. Böyle düşününce, eğer sürüşü de bu kadar dinamikse Mondeo yerine tercih edilebilir bir seçenek olur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Bence fiyatı gayet normal. Alınır mı? Belki. Tabii Vignale modeli bu fiyat bandında olsaydı direkt olarak alınırdı ve uzun yıllar binilirdi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler
Valla fiyata oha diyoruz da, D segmentinde 2.0 dizel otm. araçların hemen hepsi, opsiyonları da eklenince bu civarlara geliyor. Ülkede sıfır araç fiyatları maalesef bu seviyelere geldi. Ben, Sinan testin başında 2.0 dizel deyince 300.000 lirayı gözden çıkarmıştım, fiyatı beklediğimden az geldi.
 
Valla fiyata oha diyoruz da, D segmentinde 2.0 dizel otm. araçların hemen hepsi, opsiyonları da eklenince bu civarlara geliyor. Ülkede sıfır araç fiyatları maalesef bu seviyelere geldi. Ben, Sinan testin başında 2.0 dizel deyince 300.000 lirayı gözden çıkarmıştım, fiyatı beklediğimden az geldi.
+1
Full opsiyon filan diyince 310-320 filan demiştim fiyat 270 geldi bize fazla ama bu piyasa durumunda ehhh denilebilcek seviyede fiyatı.220 lerde gezinse çok iyi olurdu.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
O fiyat ney öyle... Arabayı çok beğendim arabayı.Ford'un tecrübeli olduğu segmentler bunlar.Böyle bir segmente - ihtiyacım olsa direk bunu alırım
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk