Frenleri iyileştirmek istiyorum

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Creedozz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Creedozz

Asfalt Kurutucu
38
37
Marka
Mercedes
Slmlar herkese yeni baslik varken baslik acmayayim dedim.
2016 40000 kmde 18 inch jantli 3.20 ied aracim arada bos virajli yollara gidip performansli surmeyi seviyorum ancak fren sistemimi iyilestirmeyi dusunuyorum.
ilk once direk tam set orjinal m performance sistemlerine baktim ama piste cikmayacagim icin 20k tl den baslayan fiyatlar gereksiz geldi.
Nereden baslasam bilemedim fren hidroligi de yeni degismis onceki yazilanlari okudum, 40k kmdeki adabaya celik hortum farkeder mi? Orjinal balatalar duruyor yenilemek fayda saglar mi? Vs vs...
Tecrubeleriniz varsa paylasirsaniz cok sevinirim saygilar
 
  • Beğeni
Tepkiler: avcun98
Slmlar herkese yeni baslik varken baslik acmayayim dedim.
2016 40000 kmde 18 inch jantli 3.20 ied aracim arada bos virajli yollara gidip performansli surmeyi seviyorum ancak fren sistemimi iyilestirmeyi dusunuyorum.
ilk once direk tam set orjinal m performance sistemlerine baktim ama piste cikmayacagim icin 20k tl den baslayan fiyatlar gereksiz geldi.
Nereden baslasam bilemedim fren hidroligi de yeni degismis onceki yazilanlari okudum, 40k kmdeki adabaya celik hortum farkeder mi? Orjinal balatalar duruyor yenilemek fayda saglar mi? Vs vs...
Tecrubeleriniz varsa paylasirsaniz cok sevinirim saygilar

Daha performanslı bir hidrolik , daha iyi balatalar , ve yıpranmışsa disk değişimi frenlerinizi elbette etkiler , ama etkili frenleme yapabilmekte bunların başında gelir , freni dozlamayı nerede ne zaman frenleme yapılacağını ön sezgisel algılama ile fark ediyorsanız , basit bir fren bakımı işinizi görecektir ki bmw gibi bir araçtasınız :)
 
Tam tersi keşke yeni konu açsaydınız :)

Ben açıp mesajları taşıdım. İyi günler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Creedozz
Slmlar herkese yeni baslik varken baslik acmayayim dedim.
2016 40000 kmde 18 inch jantli 3.20 ied aracim arada bos virajli yollara gidip performansli surmeyi seviyorum ancak fren sistemimi iyilestirmeyi dusunuyorum.
ilk once direk tam set orjinal m performance sistemlerine baktim ama piste cikmayacagim icin 20k tl den baslayan fiyatlar gereksiz geldi.
Nereden baslasam bilemedim fren hidroligi de yeni degismis onceki yazilanlari okudum, 40k kmdeki adabaya celik hortum farkeder mi? Orjinal balatalar duruyor yenilemek fayda saglar mi? Vs vs...
Tecrubeleriniz varsa paylasirsaniz cok sevinirim saygilar
aynı sorundan bende muzdaripim aracımın önleri disk arkaları kampana acaba kampanalarıda diskle değiştirmek mümkün mü eğer yapılabilirse fren performansı iyileşir mi bu konu hakkında fikriniz var mı acaba
 
aynı sorundan bende muzdaripim aracımın önleri disk arkaları kampana acaba kampanalarıda diskle değiştirmek mümkün mü eğer yapılabilirse fren performansı iyileşir mi bu konu hakkında fikriniz var mı acaba
Disk frenli olan versiyonları ile arasındaki farkları bulup(porya, disk, kaliper, fren merkezi, hortumlar, vb vb olabilir), eksik parçaları monte etmeniz gerekir.Sonradan çevirmek maliyetli bir iştir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara
En iyisi once iyi bir yorayim frenleri bakalim nereye kadar dayaniyorlar.
begenmezsem once balatalarla baslamayi dusunuyorum cunku diskler daha 20k km gider simdi degistirmek yazik olur, ikincisi hidroligi degistirmek ama son bakimda degismis ben almadan hemen once, bu hidrolik kaynama olayini nasil anliyoruz? Frenlerin bildiginiz tutmamasi mi lazim?
 
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara ve Kagan