Herkese selamlar, bir yeni garaj konusu ile karşınızdayım.
Çift rakamlı enflasyon, sürekli artan fiyatlar ama satılmayan araçlar, yeni araç arayışı ancak ne istediğini bilmemek gibi kafamızı kurcalayan kelimelerden sonra, E60 iyidir candır eskidir ama geniştir avuntularıyla tam da bu arayıştan vazgeçmişken, bir tanıdığımızdan piyasa abartılarına nazaran uygun bir fiyattan 2012 320i sahibi olduk.
Galerici tanıdıklarımız sayesinde E60'ı piyasanın az da olsa altına zorlanmadan sattık ve kredimizi çekerek f serisine geçtik. Geçmişini pek bilmediğimiz ve herhangi bir bakımı hakkında fikir sahibi olunmayan Bmw nasıl alınır onu anlatayım, evet sürpriz yumurta ancak başka türlü yeni bir araç sahibi olamayacaktım. Ben de bildiğim bütün ustaları kullanarak her şeyine baktırarak bu sürprizleri en aza indirmeye çalıştım.
Araç hatasız boyasız sadece 2012 yılında Borusan'da sağ arka kapısı değişmiş ve bu kayıtlı tek detayımız. Borusan'dan ruhsat ve ruhsat sahibi ile sorguladık, herhangi bir sorun bulamadık. 80 bin'e kadar da orada bakımları yapılmış daha sonrasının kaydı maalesef yok. Bizde motor, şanzıman, tüm keçeler ve contalar, turbo ve su hortumlarının kontrollerini yaptırdık. Yıpranan ve değişmesi gereken bir parça olmadığını gördükten sonra da almaya karar verdik.
Alırken fark ettiğimiz en can sıkıcı konu aracın ön yaylarının ısıtılmış, arka yaylarının da kesilmiş olmasıydı. İlk işimiz ısıtılan ve kesilen bu yayların değiştirilmesi oldu. Tabi sonrasında leylek olmamak için Vogtland marka spor yayları tercih ettik. Yağ bakımı sonrası da kullanmaya başladık, eksiklerini gördükçe de yaptırıp burada paylaşırız inşallah. Kozmetik olarak da aklımda çok şey var bu haliyle bırakmayı düşünmüyorum, fikir ve eleştirilere açığım.
Eski yaylar ile ön yüksek arka alçak kalıyordu, güvensizliğinden bahsetmiyorum dahi.
Spor yay sonrası bu şekli aldık.
Diğer görseller.
Çift rakamlı enflasyon, sürekli artan fiyatlar ama satılmayan araçlar, yeni araç arayışı ancak ne istediğini bilmemek gibi kafamızı kurcalayan kelimelerden sonra, E60 iyidir candır eskidir ama geniştir avuntularıyla tam da bu arayıştan vazgeçmişken, bir tanıdığımızdan piyasa abartılarına nazaran uygun bir fiyattan 2012 320i sahibi olduk.
Galerici tanıdıklarımız sayesinde E60'ı piyasanın az da olsa altına zorlanmadan sattık ve kredimizi çekerek f serisine geçtik. Geçmişini pek bilmediğimiz ve herhangi bir bakımı hakkında fikir sahibi olunmayan Bmw nasıl alınır onu anlatayım, evet sürpriz yumurta ancak başka türlü yeni bir araç sahibi olamayacaktım. Ben de bildiğim bütün ustaları kullanarak her şeyine baktırarak bu sürprizleri en aza indirmeye çalıştım.
Araç hatasız boyasız sadece 2012 yılında Borusan'da sağ arka kapısı değişmiş ve bu kayıtlı tek detayımız. Borusan'dan ruhsat ve ruhsat sahibi ile sorguladık, herhangi bir sorun bulamadık. 80 bin'e kadar da orada bakımları yapılmış daha sonrasının kaydı maalesef yok. Bizde motor, şanzıman, tüm keçeler ve contalar, turbo ve su hortumlarının kontrollerini yaptırdık. Yıpranan ve değişmesi gereken bir parça olmadığını gördükten sonra da almaya karar verdik.
Alırken fark ettiğimiz en can sıkıcı konu aracın ön yaylarının ısıtılmış, arka yaylarının da kesilmiş olmasıydı. İlk işimiz ısıtılan ve kesilen bu yayların değiştirilmesi oldu. Tabi sonrasında leylek olmamak için Vogtland marka spor yayları tercih ettik. Yağ bakımı sonrası da kullanmaya başladık, eksiklerini gördükçe de yaptırıp burada paylaşırız inşallah. Kozmetik olarak da aklımda çok şey var bu haliyle bırakmayı düşünmüyorum, fikir ve eleştirilere açığım.
Eski yaylar ile ön yüksek arka alçak kalıyordu, güvensizliğinden bahsetmiyorum dahi.
Spor yay sonrası bu şekli aldık.
Diğer görseller.