KAPALI GOLF 6

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

omercanyumusakk

Elit Apaçi
104
Öncelikle iyi akşamlar bayaa bir zamandır otamatik benzinli bir araç arıyorduk.Bir tanıdığımızda Golf 6 1.4 tsi dsg bir araç varmış 102.000de 2010 model aracın hangi donanım olduğunu vs bilmiyorum bildiklerim otamatik klima ve 6 lı cd changer,dokunmatik ekranı varmış büyük ihtimal highline gibi duruyor fakat araç hakkında yeterli bir bilgiye sahip değilim internette gerekli araştırmaları yaptım ama korkum aracın servis bakımlı olmaması ve dsg eğer servis bakımlı değilse dsg de bir sorun çıkarsa vw iyi niyet garantisi altında değerlendiriyor mu yada bir mektranik arızası verirse maliyeti ne kadar olur golf 6 hakkındaki düşüncelerinizide belirtebilirmisiniz büyük ihtimalle 50 bin civarına alacağız ön tampon ve sol far değişmiş bildiklerim bukadar yorumlarınızı bekliyorum
 
Son düzenleme:
DSG 2. elde zaten 2 kere değil, 3-5 kere düşünülmesi gereken bir konu. Bir de servis bakımlı değilse büyük kumar olur. Araca yetkili servis dışında el değmişse iyi niyet garantisi uçar diye biliyorum.
Doğru mudur @Porsche ?

Alacaksanız da peşinen bir şanzıman tamir bedeli kadar fiyat düşürün öyle alın derim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
DSG 2. elde zaten 2 kere değil, 3-5 kere düşünülmesi gereken bir konu. Bir de servis bakımlı değilse büyük kumar olur. Araca yetkili servis dışında el değmişse iyi niyet garantisi uçar diye biliyorum.
Doğru mudur @Porsche ?

Alacaksanız da peşinen bir şanzıman tamir bedeli kadar fiyat düşürün öyle alın derim.
Evet servis dışında bakım yapıldıysa iyi niyet garantisi kapsamına girmiyor.
 
O kadar zaman serviste bakım yaptırsa dışarda yaptığı bakıma göre bi DSG mekatroniği parası parası fazladan harcamış olurdu zaten. Alırsanız kenara bi o kadar para koyun derim :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: yaso
Bir arkadaşım bir kaç ay önce 125k da ki 2011 model Passatı iyi niyetten mekakronik değişimine sokturdu .. araç sanırım kısmen servis bakımlıydı.... bağlayıcılığı yok tabi..

O dönemki kuru kavramalarda risk yüksek.. aracın servis bakımı da olup olmadığı, iyi niyete girip girmeyeceği de muallak ... zor karar
 
O kadar zaman serviste bakım yaptırsa dışarda yaptığı bakıma göre bi DSG mekatroniği parası parası fazladan harcamış olurdu zaten. Alırsanız kenara bi o kadar para koyun derim :)
Yapmayin etmeyin 8 milyar civarina ulasmasi zor o paranin :) hem sadece dsg icin degil aracin geri kalani icinde biraz fazla vermeye deger (0 km alindiysa)
 
Yapmayin etmeyin 8 milyar civarina ulasmasi zor o paranin :) hem sadece dsg icin degil aracin geri kalani icinde biraz fazla vermeye deger (0 km alindiysa)
Kur farkı vs. gibi konuları hesaba katmazsak ben 2010 model bir Golf'ün sırf yağ bakımlarını dışarda yaptırarak 2000 TL civarı tasarruf edeceğini tahmin ediyorum. 1.4 TSI motorun yağ bakımı 600 liradan aşağı değildir. dışarda da 300 TL civarına yaparsınız. Ağır bakımları, fren bakımlarını vs de eklerseniz liste kabarır.

Ama tabi iş sadece mekatronikle kalmayacağı için tıpış tıpış yetkili servise gitmek şart :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Bir arkadaşım bir kaç ay önce 125k da ki 2011 model Passatı iyi niyetten mekakronik değişimine sokturdu .. araç sanırım kısmen servis bakımlıydı.... bağlayıcılığı yok tabi..

O dönemki kuru kavramalarda risk yüksek.. aracın servis bakımı da olup olmadığı, iyi niyete girip girmeyeceği de muallak ... zor karar
Aracta sorun olmasa bile servise goturup ogrenebiliyormuyuz iyi niyet garantisine girip girmedigini
 
Kur farkı vs. gibi konuları hesaba katmazsak ben 2010 model bir Golf'ün sırf yağ bakımlarını dışarda yaptırarak 2000 TL civarı tasarruf edeceğini tahmin ediyorum. 1.4 TSI motorun yağ bakımı 600 liradan aşağı değildir. dışarda da 300 TL civarına yaparsınız. Ağır bakımları, fren bakımlarını vs de eklerseniz liste kabarır.

Ama tabi iş sadece mekatronikle kalmayacağı için tıpış tıpış yetkili servise gitmek şart :D
Alinca ilk isim servise goturup kontrol ettirmek olacak
 
dsg kavrama ve volan değişimi sanayide 3500 tl civarı tutuyor. mekatroniği bilmiyorum ama tamir edilebiliyormuş galiba.
bir de çoğu bakımı serviste yapıldıysa, son 1-2 tanesi dışarda yapıldı ise belki iyi niyet garantisine girebilir (tamamen şans)
 
Alinca ilk isim servise goturup kontrol ettirmek olacak
Genellikle olumlu sonuçlanan ama sanki biraz şansa kalmış bir konu.. garantisi yok tabiki...ona çok güvenmeyin.. araç full servis bakımlı olsa çok büyük ihitmalle sorun olmaz ama işte...

Bür arkadaşımız sanayide kuru kavrama ve volan değişiminden bahsetmiş..bende sanayide bu konuların çözüldüğünü (tamamen şanzıman değişmiyorsa tabi) biliyorum .. az buz bir para değil tabi ..
 
Bugüne kadar kavrama değişmişse iyi ama değişmemişse muhtemelen yakın km'lerde sorun çıkartır. Servis bakımlı değilse iyi niyet garantisine dahil edilmeyeceğini düşünüyorum. Bildiğim kadarıyla kavrama değişimi çift kavrama olduğundan dolayı 2000-2500 TL gibi bir rakam tutuyor. Ama başka masraflar da çıkabilir. Arabayı servise kontrol ettirmekte fayda var.
 
Genellikle olumlu sonuçlanan ama sanki biraz şansa kalmış bir konu.. garantisi yok tabiki...ona çok güvenmeyin.. araç full servis bakımlı olsa çok büyük ihitmalle sorun olmaz ama işte...

Bür arkadaşımız sanayide kuru kavrama ve volan değişiminden bahsetmiş..bende sanayide bu konuların çözüldüğünü (tamamen şanzıman değişmiyorsa tabi) biliyorum .. az buz bir para değil tabi ..
Araci ay basi gibi gorecem gittigimde direk servise goturecegim
 
Bugüne kadar kavrama değişmişse iyi ama değişmemişse muhtemelen yakın km'lerde sorun çıkartır. Servis bakımlı değilse iyi niyet garantisine dahil edilmeyeceğini düşünüyorum. Bildiğim kadarıyla kavrama değişimi çift kavrama olduğundan dolayı 2000-2500 TL gibi bir rakam tutuyor. Ama başka masraflar da çıkabilir. Arabayı servise kontrol ettirmekte fayda var.
Tesekkur ediyorum cevabiniz icin
 
  • Beğeni
Tepkiler: furkankaya585597
Öncelikle cevaplariniz icin cok tesekkur ederim araç highline oldugunu ve hasar kaydinin 2300 lira oldugunu ogrendim sizce ne kadara alinmali satan kisininde fiyat hakkinda bilgisi yok iki taraf icinde normal duzeyde fiyat ne olmali sizce
 
Öncelikle cevaplariniz icin cok tesekkur ederim araç highline oldugunu ve hasar kaydinin 2300 lira oldugunu ogrendim sizce ne kadara alinmali satan kisininde fiyat hakkinda bilgisi yok iki taraf icinde normal duzeyde fiyat ne olmali sizce

o yaşta bir araç için 2300 lira hasar kaydı hiç birşey değil .. takılmayın ...
Exper raporu alın.. eğer bu tutarı doğrular bir rapor çıkarsa (2-3 parça boya gibi) piyasa ederinin üst eviyelerine yakın satılır o araç ..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...