Guilietta için Giulia QV bodykit

Sizce de efsane değil mi?

  • Beğendim

  • Olmamış, alın bunu burdan


Sonuçlar yalnızca oylamadan sonra görülebilir.

planco

Elit Apaçi
138
Marka
Volkswagen
UNUTULMUŞ GIULIETTA...

Model 8 yaşına gelmiş olmasına rağmen hala yenileme planı yok ve Alfa Romeo bu modeli 2022'de makyajlacağını söylüyor. Bakın yenileme yok, 4 sene sonra "makyaj" gelecekmiş. E bu can sıkıcı sorun için Paris5Garage* bir çözüm üretmiş.

9Nnam8.jpg


Pek bilinmeyen, hatta neredeyse hiç bilinmeyen bi bodykit oluyor kendileri. Gördüğüm kadarıyla şu ana kadar sadece 1 araca uygulanmış.

Paris5Garage, bu bodykit için kargo hariç 1800 Euro talep ediyor. Egzoz çıkışları (sanırım orta susturucudan sonrası) fiyata dahil ancak kumandalı sistem isterseniz +200 euro isteniyor. Jantlar dahil değil, yanılmıyorsam 4'ü 2400 euro gibi bi rakama denk geliyor ve yine yanılmıyorsam Giulia QV'nin stok jantları oluyor bu arkadaşlar. (çok tatlılar)

Alfa Romeo'nun unuttuğu Giulietta modeli için aşırı klas bi bodykit olmamış mı? Yalnız ben mi hayran kaldım buna? Giulia QV'nin hava girişlerinden marşpiyeline, marşpiyelinden difüzörüne bütün temel hatlarını barındırıyor.

*İmalatı Paris5Garage'e mi ait bilmiyorum, uzun uzun araştırdım ve sadece oraya ulaşabildim. Facebook üzerinden fiyatları hakkında konuşurken imalatı sormayı unutmuşum :confused:

PDy1O8.jpg
g67r9N.jpg
7Dlayl.jpg


Sen muhteşem bir detaysın.
 
UNUTULMUŞ GIULIETTA...

Model 8 yaşına gelmiş olmasına rağmen hala yenileme planı yok ve Alfa Romeo bu modeli 2022'de makyajlacağını söylüyor. Bakın yenileme yok, 4 sene sonra "makyaj" gelecekmiş. E bu can sıkıcı sorun için Paris5Garage* bir çözüm üretmiş.

9Nnam8.jpg


Pek bilinmeyen, hatta neredeyse hiç bilinmeyen bi bodykit oluyor kendileri. Gördüğüm kadarıyla şu ana kadar sadece 1 araca uygulanmış.

Paris5Garage, bu bodykit için kargo hariç 1800 Euro talep ediyor. Egzoz çıkışları (sanırım orta susturucudan sonrası) fiyata dahil ancak kumandalı sistem isterseniz +200 euro isteniyor. Jantlar dahil değil, yanılmıyorsam 4'ü 2400 euro gibi bi rakama denk geliyor ve yine yanılmıyorsam Giulia QV'nin stok jantları oluyor bu arkadaşlar. (çok tatlılar)

Alfa Romeo'nun unuttuğu Giulietta modeli için aşırı klas bi bodykit olmamış mı? Yalnız ben mi hayran kaldım buna? Giulia QV'nin hava girişlerinden marşpiyeline, marşpiyelinden difüzörüne bütün temel hatlarını barındırıyor.

*İmalatı Paris5Garage'e mi ait bilmiyorum, uzun uzun araştırdım ve sadece oraya ulaşabildim. Facebook üzerinden fiyatları hakkında konuşurken imalatı sormayı unutmuşum :confused:

PDy1O8.jpg
g67r9N.jpg
7Dlayl.jpg


Sen muhteşem bir detaysın.
Arka güzel de kafadan niye o kadar basmışlar
 
  • Beğeni
Tepkiler: planco
Bu ön tampon, büyük ve parlak renkli bir intercooler ile çok seksi duruyor.
 
İyi hoş da, küçük bir sıkıntı olur. Stock halinde bile tampon, tasarımı nedeniyle temel işlevini çok iyi yerine getiremiyor. Bu tarz bolca sivri köşeye sahip bir tamponda en hafif darbe bile kalıcı hasar verir. Arka tamponda da benzer bir durum var. Difüzör biraz içte kalsa daha iyi olurdu. Fuarda teşhir aracı olur ama günlük kullanımı büyük risk. :)
Edit: Ön tamponda dış taraftaki açıklıkların disk soğutma konusunda pratikte bir faydası varsa tamponu her şeye rağmen beğenirim :)
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: by
Adamlar 2005 yılından bu yana kasa değiştirmeden ufak tefek makyajlarla millete Punto satmaya çalışıyor. Giulietta'nın aynı kasa ile 8 yıldır üretimde olup 4 yıl sonra sadece makyajlanacak olmasına şaşırmadım..
Büyük İtalyan sever Aras Dinçer'e selam olsun :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Akın
Adamlar 2005 yılından bu yana kasa değiştirmeden ufak tefek makyajlarla millete Punto satmaya çalışıyor. Giulietta'nın aynı kasa ile 8 yıldır üretimde olup 4 yıl sonra sadece makyajlanacak olmasına şaşırmadım..
Büyük İtalyan sever Aras Dinçer'e selam olsun :D
Bu mentaliteye rağmen MiTo öldürüyor bu abiler.

Peehhhhh!!!
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Bu mentaliteye rağmen MiTo öldürüyor bu abiler.

Peehhhhh!!!

Kendi segmentinde premium olan ender otomobillerden birinin üretimini sonlandırması değişik bir kafa..
Giulietta'ya nazaran Mito daha başarılı olacak bir otomobil halbuki...Güçlü rakiplerle başa çıkmak yerine üretimi sonlandırmayı tercih ettiler..
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: stan
Kendi segmentinde premium olan ender otomobillerden birinin üretimini sonlandırması değişik bir kafa..
Giulietta'ya nazaran Mito daha başarılı olacak bir otomobil halbuki...Güçlü rakiplerle başa çıkmak yerine üretimi sonlandırmayı tercih ettiler..
en azından özgün bir arabaydı MiTo.

1.8 motoru mitoya koysalardı, çok çok canlar yakardı, GTA ismiyle de salarlardı piyasaya.

Neyse, 1.4 Tjet'le idare ediyoruz :D
 
en azından özgün bir arabaydı MiTo.

1.8 motoru mitoya koysalardı, çok çok canlar yakardı, GTA ismiyle de salarlardı piyasaya.

Neyse, 1.4 Tjet'le idare ediyoruz :D

Abi Mito güzel arabaydı ancak satış, pazarlama her şey yanlış İtalyanlarda.. Mesela şimdi söyleyeceğim de doğru bir yaklaşım değil ancak örnek olarak Renault'u göstereceğim. Adamlar D segmentte yıllardır dikiş tutturamıyor ama model öldürüp yerine yeni modellerle nabız yoklamaya ve denemeye devam ediyor. Laguna çıktı olmadı, Latitude çıktı olmadı şimdi Talisman var..
Yahu senin elinde motor olarak zaten yüksek peformanslı 10 numara bir makine var. E şanzıman ve yürüyen olayında da zaten baya iyi bir seviyedesin. Sen bu modele yatırım yapacağına onun üretimini durduruyorsun olacak iş mi ? Zaten bu model ortak platform, senin için ekstra bir maliyeti söz konusu değil ki ? sözüm ona tek kapılı modellere talep azaldığından sonlandırılmış (en azından öyle açıklıyorlar). E yap onu A1 gibi 5 kapılı bu kadar mı zor yani ?
 
  • Beğeni
Tepkiler: stan
İyi hoş da, küçük bir sıkıntı olur. Stock halinde bile tampon, tasarımı nedeniyle temel işlevini çok iyi yerine getiremiyor. Bu tarz bolca sivri köşeye sahip bir tamponda en hafif darbe bile kalıcı hasar verir. Arka tamponda da benzer bir durum var. Difüzör biraz içte kalsa daha iyi olurdu. Fuarda teşhir aracı olur ama günlük kullanımı büyük risk. :)
Edit: Ön tamponda dış taraftaki açıklıkların disk soğutma konusunda pratikte bir faydası varsa tamponu her şeye rağmen beğenirim :)

1.8 TBI alıp pistlerde kullanacaklar için mantıklı herhalde sadece, dediğin gibi günlük kullanım için çok da uygun olmadığı aşikar.

O tampondaki açıklıklar sadece giulia qv'nin hatlarına benzetmek için yapılmış olsa gerek, işlevsel olduğunu sanmıyorum.

Ben de tam çok güzel bodykit de 3.5 cm yay olmadan bir tuka benzemez yazmaya gelmiştim. He bana sorarsan oluşacak konfor kaybına değer.

Bana kalırsa "kafadan basmak" kadar çirkin bi modifikasyon daha yok. Coilover veya yay atıp hem ön hem arkadan 2-3 cm indirenlere lafım yok, tutuşa olumlu etkileri var ama kafadan basmanın mantığını ben hala çözemedim..
 
1.8 TBI alıp pistlerde kullanacaklar için mantıklı herhalde sadece, dediğin gibi günlük kullanım için çok da uygun olmadığı aşikar.

O tampondaki açıklıklar sadece giulia qv'nin hatlarına benzetmek için yapılmış olsa gerek, işlevsel olduğunu sanmıyorum.



Bana kalırsa "kafadan basmak" kadar çirkin bi modifikasyon daha yok. Coilover veya yay atıp hem ön hem arkadan 2-3 cm indirenlere lafım yok, tutuşa olumlu etkileri var ama kafadan basmanın mantığını ben hala çözemedim..
Kafadan basık arkadan kalkık bir kültür. Adını madını unuttum ama Angaralı Gardaslarimiz in ürettiği bir şey değil. He bana sorarsan mantıksız çünkü arka çok oynak olur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: FurkanKarka
Kafadan basık arkadan kalkık bir kültür. Adını madını unuttum ama Angaralı Gardaslarimiz in ürettiği bir şey değil. He bana sorarsan mantıksız çünkü arka çok oynak olur.

E yani sonuçta motor da önde bu arabada, ağırlık merkezi öndeyken kalkıp da önü bu denli indirmek bana çok mantıksız geliyor. Varsa bi nedeni bilen birisi aydınlatsın bari bizi