Hafif ticarinin kralı sizce kim?

Hafif ticarinin kralı sizce kim?

  • Peugeot partner tepee

    Kullanılan: 2 4.0%
  • Volkswagen caddy

    Kullanılan: 7 14.0%
  • Ford tourneo connect

    Kullanılan: 19 38.0%
  • Fiat doblo

    Kullanılan: 8 16.0%
  • Fiat fiorino

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Renault kangoo

    Kullanılan: 1 2.0%
  • Ford tourneo courier

    Kullanılan: 11 22.0%
  • Dacia dokker

    Kullanılan: 2 4.0%

  • Kullanılan toplam oy
    50

muhammed37

Panpa
2,897
Marka
Volkswagen
Rifter daha piyasada olmadığına göre sizce hafif ticarinin kralı kim binek araç olarak söylüyorum.
Fiyatlarini önemsemeyin. hepsinin dizel full paket olduğunu varsayin (Ha boş ve orta pakette işler değişir derseniz onuda belirtebilirsiniz)
Berlingo Partner le kardeş diye koymadım
 
Son düzenleme:
Rifter > Connect > Diğerleri... İlk ikisi objektif olarak bence herkesin en iyisidir. Sonrasında gelenler subjektif.. Benim kanaatim bu..Donanım, ekonomi, fiyat bandı olarak tüm yanlarıyla düşündüğümde..
 
  • Beğeni
Tepkiler: muhammed37
Arkadaşlar düzelttim dediğim gibi fiyatlara takılmayın ve marka fanligi yapmayalım lütfen.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Rifter > Connect > Diğerleri... İlk ikisi objektif olarak bence herkesin en iyisidir. Sonrasında gelenler subjektif.. Benim kanaatim bu..Donanım, ekonomi, fiyat bandı olarak tüm yanlarıyla düşündüğümde..
Fiyatları önemli değil bencede rifter 1. Ama piyasaya çıkmadığı için koymadım zaten koysam ankete gerek yok direk 1.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Atilgan
Eğer hususi ve aile kullanımını binek araç seviyesine taşımak istiyorsanız kesinlikle bu segmentte seçilecek tek araç, Peugeot Partner ve Citröen Berlingo olurdu.(Rifter olsa daha iyi tabii)
Fransızların başarılı olduğu bir kaç şey var, B ve C segmenti Hothatchler/Warmhatchler, MPV'ler, ve Hafif ticariler.Eski nesillerinde lüks segment konusunda da başarılılardı, şimdilerde o zafer günlerinden bir hayli uzaklar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: muhammed37
Eğer hususi ve aile kullanımını binek araç seviyesine taşımak istiyorsanız kesinlikle bu segmentte seçilecek tek araç, Peugeot Partner ve Citröen Berlingo olurdu.(Rifter olsa daha iyi tabii)
Fransızların başarılı olduğu bir kaç şey var, B ve C segmenti Hothatchler/Warmhatchler, MPV'ler, ve Hafif ticariler.Eski nesillerinde lüks segment konusunda da başarılılardı, şimdilerde o zafer günlerinden bir hayli uzaklar.
Lcv sınıfının kurucuları Berlingo partner kardeşler oldu rifter olsa anket yapmazdım :Dlüks segmentte pejo 508 3008 5008 ds7 crossback reno talisman ile yine başarılı olmaya basladilar
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
Eğer hususi ve aile kullanımını binek araç seviyesine taşımak istiyorsanız kesinlikle bu segmentte seçilecek tek araç, Peugeot Partner ve Citröen Berlingo olurdu.(Rifter olsa daha iyi tabii)
Fransızların başarılı olduğu bir kaç şey var, B ve C segmenti Hothatchler/Warmhatchler, MPV'ler, ve Hafif ticariler.Eski nesillerinde lüks segment konusunda da başarılılardı, şimdilerde o zafer günlerinden bir hayli uzaklar.
Pejo Fransizlarin bayrağını tekrar havalandırma hazir
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
Aile için vergiden kurtulmak vb nedenler ile alınıyor Yani Binek olarak kullanılacak ise bu sınıfın hiç tartışmaya bile gerek olmadan Lideri Tourneo Connectdir. Bir kere partner cadde gibi makaslılar zıplatır konforlu değildirler Dovlo bağımsız lakin o kadar kaliteli bir süspansiyon değil ama Tourneo Connect Otopark testi ile de sabit sınıfının en iyisi olduğu gibi C Suvların çoğundan da daha konforlu donanım zaten en fazla Connect de var şerit takibine kadar alınabiliyor. Rifter ise güzel duruyor daha testte görmedik eğer Connect gibi konforlu İse o da bu sınıfta ciddi rakip olup Connect ile beraber liderliğe oturur
 
  • Beğeni
Tepkiler: muhammed37
Çevremde esnafından tut da aileye kadar ticari alanların hepsi connect sahibi(arada courier de var taksici tanıdıklarımda) Kamyoneti olanlar ise transit. Zaten aile akraba da hep fordcu. Rifteri bilemiyorum ama connect hafif ticarilerin lideri benim gözümde .