Ya aabi peki civic eski 4 ileri kullansa her videoda cvt ama laflari gecermiydi ? En fazla biraz yavas denirdi hani video aciyorum ilk laf ay cvt var tamam kotu ama sonucta yakit ekonomisi vs isin icine girince mantiksiz degil kagit uzerinde guzel ama kullanici icin bana gore eziyet.yada manuel secenegi sunulsa daha iyi olurduYeni nesil bir tam otomatik şanzıman üretmek de oldukça maliyetli. Üretmeyip satın alsan o da maliyetli. Fakat burada volvo'nun premium bir marka olduğu mevzusunu başka yere koyarsak, mazda'nın pazarlama ve satış adına dünya pazarına bakışı ile Honda'nın ki aynı değil. Araç başına satış ve maliyet endişesine diğer markalar kadar mazda'da düşmüş olsaydı bugün en fazla honda kıvamında otomobil üretiyor olurdu. Mazda'nın üretim ve satış prensibi diğer markalara oranlar oldukça niş kalıyor. Zaten bu sebeple üretim kalitesi aşağıya inmiyor. Yarın öbür gün mazda turbo motora geçse, daha fazla maliyete sahip bir otomatik şanzımana geçse üretim kalitesi yine düşmez. Çünkü mazda yöneticilerinin de dediği gibi onlar niş marka olmayı tercih ediyor. Daha kısıtlı pazarda, daha kısıtlı müşteri adetiyle daha kaliteli ve zengin içerikli otomobil üretme anlayışındalar.
Volvo c segmentinde bana gore diger premiumlardan cok daha ulasilir bir yerde en azindan gozumle gordugum defalarca fazla satilmadigi icin yapilan indirimlerden sonra .
Yani seat vag sayesinde kurtuldu. Opel pejo ile birlesti. Mazda zamaninda ford ortakligi kurdu. Merso ile reno motor konusunda vs. Honda bence en buyuk yanlisi tamamen bilmedikleri alanda hemen ortaya sudan cikmis balik gibi davranarak yapti.keza bugun nasil forumda kimse corolla onermiyorsa (ki bunun en buyuk sebebi gercekten eskide kalmis olmalari)simdi naptilar hibrit yonelmesi mazda ortakligi vs geri geliyorlar. Honda cok buyuk kumar oynadi bence ve sanirim en buyuk hatayida turkiye pazarini kucumsemekle yaptilar. Simdi ben cevreme asla honda falan aldirmam kusura bakmasinlar hata yapilir ama telafi edilirse goz ardi edilir. Bunlarin yaptiklari yuzsuzluk.
Son düzenleme: