Selamlar. Araç 152 binde biz aldığımızdan beri mobil 1 kullanıyoruz önce 5w30 şimdi de 5w40 tam sentetik yağ kullanıyoruz 10 binde değişiriz aracın ısınma ve kapatmadan önce beklenmesi gibi durumlara hakimiz. Araç turbonun torkunun geldiği devirlerde ıslık çalıyor. Çekişten düşmüyor. Hortum kaçağı ihtimalleri dışında en kötü senaryo olan turbodan kaynaklı diye düşünürsek nasıl bir yol izlemeliyiz? Fırsattan istifade hibrit turbo gibi işlemler yapılabilir mi? Mersin/Tarsus'tayım önerdiğiniz ustalar vs. yardımlarınıza açığım İzmirde Ege turbo vardı sanırım bir tek onu biliyorum hibrit yapma seçeneği için. Uzun ömürlü ve ekonomik çözüm olması sağlıklı olur, diğer modifiye fikirlerine de açığım tabiki desteklerinizi bekliyorum dostlar.