hyundai'nin yeni 7otm. leri saymazsak otomatik şanzımanına veya gövde ağırlığına sallayana hiç bir şey diyemem, hatta ben de çok sallıyorum ama motorlar eski değil ve gayet verimli. sadece atmosferik-turbo tercihini genelde atmosferikten yana kullanıyordu hyundai. 1.0 turbo benzinlisini de ürün gamına yakın zamanda ekledi. benzinde atmosferiği turboya tercih edecek benim de içinde bulunduğum geniş bir kullanıcı kitlesi var ve maliyeti daha ucuz.
mevzu bahis 1.2 atmosferik motorun verilerine bakarsanız o hacimdeki bir motor için gayet verimli olduğunu göreceksiniz. yakıt tüketimini ben de tecrübe ettim, arkadaşımda da 1.2 style var; gayet ekonomik. ilk 3 viteste şehir içi seriliği konusunda da sıkıntı yok.
iki araç arasında benim tercihim bayağı kalıplı biri olduğum için i20 olurdu. bunun yanında TSI motor hyundai'de de kullanılıyor olsa tercihim aynı araçta atmosferik motor olurdu. çünkü nadiren de olsa, motoru yeri geldiğinde devir kesicilerde kullanan biriyim ve aman turbo patladı mı acaba diye tetikte olmak istemem.