Herkese merhaba, TypeR'ı sattıktan sonra uzun süre FK8 veya Porsche Cayman arasında kalmıştım. Cayman biraz masraf açısından gözümü korkuttu, FK8 ise çok fazla çakması olması ve fiyat saçma yerlere çıktığı için beni vazgeçirmişti. i20 N almadan önce 'hyundai yaaa ne olabilir ki' 'hyundai almam ben' 'asla almam' 'fena değil aslında' 'alınır sanki' sürecine girdim. Otomobil'in eski M departman müdürü tarafından geliştirilmesi bir BMW çalışanı ve tutkunu olarak beni kamçılayan taraf olmuştu açıkcası. Fiyat performans ve pist odaklı bir otomobil olması beni iyice teşvik etti. İyi ki almışım dediğim bir otomobil oldu, aldığımdan beri 13.000 km kullandım. 1 defa Yunanistan olmak kaydı ile bir çok defa uzun yola gittim, TypeR'dan sonra yumuşacık benim için hiç öyle bir sertliği yok. TypeR'ımı bilmeyenler için aşağıya fotoğrafını bırakırım. Otomobili aldığımdan beri çok şey yapıldı, fotoğraflayamadım ama bundan sonra yapılacak olanları fotoğraflamaya çalışırım. Şuana kadar yapılanlar: O.Z Racing Ultraleggera, OPF iptali, Forge Muffler delete, Forge dumpvalve, ITG intake, camber ayar kiti, AP Racing Pro 5000R fren sistemi, i30 N arka kaliper ve disk (denge bozulmaması için, AP çapa gibi çünkü. Orjinali yetmiyor muydu? Son derece yeterliydi.) Eibach pro kit yay.
Çok sevdiğim ve koluma dövme olarak yaptırdığım için bu fotoğraf ile sizlere TypeR'ı tanıtmak istedim.
Çok sevdiğim ve koluma dövme olarak yaptırdığım için bu fotoğraf ile sizlere TypeR'ı tanıtmak istedim.






Ekli dosyalar
-
419934374_7028158363947109_7852485058353136458_n.jpg120 KB · Görüntüleme: 0
-
419714559_7028158157280463_9031739966185794803_n.jpg210.9 KB · Görüntüleme: 0
-
419695800_7028158880613724_8069342822846549826_n.jpg283.3 KB · Görüntüleme: 0
-
419936917_7028158310613781_6740823474320421546_n.jpg430.6 KB · Görüntüleme: 0