İkizler - Citroen C2 1.4HDI SX Pack (KOTA DÜŞMANI)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cemdogu
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

cemdogu

Profesör
164
Marka
Citroen
Merhabalar Otopark.Com üyeleri..


Cem Doğu. Ankara'da ikamet ediyorum. Atılım Üniversitesinde Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümünde okuyorum.Aracımın markasının Türkiye forumunda moderasyondayım ve Ankara ekip sorumlusuyum.Peşinen uyarıyorum, konu uzun ve çok fotoğraflı olacağı için dilerseniz direk olarak aşşağı geçebilirsiniz. Ben açıklama yapmayı ve hikayeyi anlatmayı sevdiğim için uzatacağım :)


Üniversiteyi kazanınca ilk yıl, hazırlık okuduğumuz yıl okula servisle gittik. Hem Atılımda servislerin ücretli olması, hem servislerin mantıksız saatlerde hareket etmesi, güncel hayatta da araba ihtiyacımızın doğması yüzünden düşük bütçeli araçlara bakmaya karar verdik. Maksimum bütçe 18.000TL idi, o zamanlar banka o kadar kredi vermişti :) Alternatifler arasında Ford Fiesta, Pug206 gibi çok bilinen araçlar olsa da, biraz daha farklı bir araç arıyorduk hep.İkiz kardeşim ilk bakışta pek beğenmese de, ilanlardaki uygun fiyatları ve aracın tek kapı oluşunu zamanla beğendi ve kararımızı verdik ve C2 bakmaya başladık.

Baktığımız C2'lerin hepsi çok masraflıydı. Kaporta masrafının altından bir nebze kalkabilirdik ancak direğinde tuğla düşmesinden kaynaklı göçük olan aracı da almak istemiyorduk. KM çok önemli değildi, zira dizel araçta pek dikkat etmeyeceğimizi daha evvel kullandığımız Peugeot 2.0HDI'lardan biliyorduk. İlana koyulduğu gün, Ankara'da bir barmenden bulduk aracımızı ve ertesi gün noterde satışı aldık.


Araç bize ilk geldiğinde aşşağıdaki gibiydi.

24d62a8557b8366085045c7ac8d5b46c.jpg

1b761d4b7e715a7951651f88170f047f.jpg


Bu fotoğraf aracın ilk yıkamasındandı. Yıkamadan sonra aklımıza küfür ettik. Zira tamponlar boyanmalıydı, lastikler bitikti. Birkaç parça özen istiyordu. Sis farları su doluydu, içi çooook kirliydi. Klasik, 169.000KM'de bir araçtı işte.

Derhal bakıma aldık. Önceki sahibi yeni yaptırdığını söylese de, kendi bakım takvimimizi oluşturmak ve kafanın rahat olması açısından bütün sıvılar, filtreler değiştirildi. Ayrıca patlak olan arka amortisörler de yenileriyle değişti.

8d936bc07fcec7555b8b6f35e582c8c9.jpg



Farlar eski sahibi tarafından korkunç bir şekilde karartılmıştı. Hem cam, hem iç reflektörün tamamı karartılmış. Kapatırken de içeride bez izleri vesaire kalmış. Biz maddi imkan el verince değiştirecektik zaten, o vakte kadar sapsarı durmasın diyerek polisaj işlemine tabii tuttuk.

9f636c32da2a354aaabb420e66388a8c.jpg


Aşağıdaki fotoğraf yarı yarıya olsun.Sağ far temizlendi.

eae31a781c57534af51351903e87dccb.jpg

e77aa9919a59684e9610868a5c4c7662.jpg


Lastikler bitmişti. Üzerinde yanlış ölçülerde lastik vardı ve davlumbazlar acı çekiyordu. Bu yüzden düşük bütçeli de olsa kore malı yaz lastiği aldık. Yakın zamanda değiştireceğiz. Kışlıklar için de o zaman 15 inç sac jant ve Nexen marka kışlıklar sipariş edildi.1 sezon kullandım, fazla sert olması ve gürültülü olması dışında Ankara-İncek mesafesinde hiçbir problem çıkarmadı.

a4547bf4cbbe2290dc26109998b547b4.jpg



Anahtar önemliydi. Pejo ve Citroen grubunun pandik tipi anahtarını bilmeyen yoktur. Cebe batar, rahatsız eder ve pek te hoş bir anahtar değil. 1000 kere anahtar değiştirdik gerçi ama, bunu da koyayım madem buraya hikayeye dahil edelim :)

7a53d32ac920efb83edf5092c1b2b820.jpg


Sis farlarını da ilk fırsatta değiştirdik.Zamanında çiftini 100 TL'ye almıştık sanırım.

YlY94l.jpg


İlk fotoğraflarda gördüğünüz egzos ucu ıslık çalıyordu. Nasıl bir zevk anlamadım. İdareten, minik birşey kaynattık.

222cc04eee1391148da34abbeb91470a.jpg


Ön panjuru piyano siyahına boyadık. Elimiz bu işlere yatkındır. Önce 800 Zımpara yapıldı ve yüzeydeki ince çizikler pürüzsüzleştirildi. Ardından Berner'in siyah sprey boyasıyla 3 kat boyadık. Astar atmamıştık ama haala simsiyah durur. Benim tavsiyem plastik astar + boya + vernik şeklinde yapılması ama Berner beni pek memnun etti.

0444ad068b5c1ad83d24e3577199e5cc.jpg



Aynı zamanda krom ayna kapaklarını vesaire de o zamanlar siyaha boyamıştık.

9392232905e6a0e16bf42a6d94273b29.jpg




İstanbul'dan bir arkadaşım geldi yanıma o sıralar. Sağolsun bana APP Plaka hediye etti, mühürlü. Tech'çiler Serkan abi'yi iyi bilirler. Sağolsun onun da yardımıyla hediyelerimi hemen taktım.

63a010759841b640ddee0428fca2360c.jpg
 
Sıra geldi içler acısı farları halletmeye. Parçacıdan 2 hafta bekleyerek sıfır farları indirdik depoyaaa... Ustalar en kolay işe bile astronomik rakamlar istiyordu, daha doğrusu bizim bütçemiz öğrenci bütçesiydi. bu yüzden belki de ilk teferruatlı işimize giriştik... Farları kendimiz taktık. Fotoğrafı çeken, o koca kafalı dümbük benim. Arkada sarı yelekli ise ikiz kardeşim. Surat ifademden duyduğum hazzı anlayabilirsiniz..

af7a0d768d39b97b10a117e74ddbf4a4.jpg



Şöyle özetleyebiliriz buraya kadarını.

e7b239631205c5f28f8955e148b15be5.jpg



Silecek demirlerine kadar detaya indim. Onları da boyadım. En sevmediğim şey güneş yanıkları....

990a722a8e716d77795468a4ad666944.jpg




Her araca yakıştırdığım ufak bir detay var. O da ayak aydınlatma, ya da içeri yapılan güzel ambiyans aydınlatmalar. Tavan lambasından hat aldığımız için kısılarak sönüyor, yavaş yavaş açılıyor. Güzel bir ekleme oldu. Daha sonraları bunlarla da iyice oynadık tabii..

Nq7PPa.jpg



Bu esnada araç genel anlamda böyleydi. İçinde korkunç kamasonic bir teyp, anormal çirkin paspaslar.Korkunç bir kolçak...
8c4f0da5c41f484a814d2c2d6ef21645.jpg



Ufak tefek şeylere para harcadık o zamanlar. Mesela internetten tanıştığım bir satıcıya paspas yaptırdım. Bunun için de aracımdan kartonla kalıp aldım. İnce detaylar önemli.

5f5585a939cf3a84b013573d7d2da7b9.jpg


Sonucu da tatmin ediciydi. Fitiller siyah, dikişler mavi. Epey kalın bir paspas ve hala sağlamlar.1 yıl oldu :)

57caa050ba185dd4ef892297cc13be60.jpg



Tepyten yıldık. Zira korkunç ses kalitesi vardı ve bluetooth çok cazip gelmişti. Şu sıralar yine değiştirmeyi düşündüğüm double-din'imizi taktık.

2dd31f197eb60ec09805647eae79e732.jpg


poYpvL.jpg



Deri direksiyon yaptırdık. Deri vites körüğü de yanında..

07a77a885ec78e9e939f7357e3185958.jpg


f275098408854a0a577e82ce50116219.jpg




Daha sonraları ayna kapakları ve kapı çıtaları gri renge döndü. Çok ta iyi oldu..

53975cb12b6fecd6273dc8fb9f28f5b7.jpg



1ceac298189ae4f48a4dfcbcba013b30.jpg
 
Araç aylarca şu halde gezdi, kapı iç çıtaları eksikti.

20150811_171625_zpskirpshdz.jpg



Tanesi 150TL'cik olunca, bir süre beklettik ama sonradan elimize geçtiler.

20150917_235056_zpsjlvxy0nj.jpg



Ufak tefek şeyleri de hallediyorduk. Araba zaten küçük. Up uzun anten olunca iyice oyuncak arabaya dönüyordu. Bu fotoğrafta tavandaki göçükleri de görebilirsiniz.

f825e08efcc5089babd1ccda42bb472f.jpg



Sağdan soldan orjinal parçaları da toplamayı ihmal etmiyoruz.2005 öncesi makyajsız kasalarda motor üst plastik kapağı yoktur ancak takılabilir. Biz de temin edip taktık.

Önce :
YJ33j2.jpg


Sonra:
8Qmm9n.jpg



Derken fantaziye girdik ve ayna altı aydınlatma yaptık. Mevcut aynanın üzerindeki sıvı çıkış deliklerini az genişleterek aliexpress'ten aldığım balık gözü mercekli beyaz ledleri tavan lambasına entegre şekilde bağladım. Bir zaman sonra bu ledlere yine aliexpress'ten aldığım modülleri bağladım, epey kısık yanıyorlar. Bu fotoğrafta ise tamamen parlaklar ama asla sizi yanıltmasın, artık böyle değiller.

cb8bb262bc28aad0db36b08be816523a.jpg


Ön camda çatlak vardı, değiştirildi. Kışlıklara geçince VTR jantları evde sakladım boyayana kadar.

9Eg2JN.jpg


Görüntü de korkunçtu...

d08kyD.jpg



İdareten jant kapakları aldık ve beyaz photon h4 ampul taktık. Xenon Değil...

kJ95M9.jpg
 
Derken iç aydınlatmadan sıkıldık. Turuncu çok bayık bir renkti. Gösterge tek renkti. Ayrıca aldığımız double din'in tuşları da mavi idi. Dayanamadık, daldık, giriştik. Hallettik....

8bc2b34487bc0d8abcd764ed66c41239.jpg


d86e1f4a2e6bbecbd231348e81e9d0a2.jpg


9f97387a16d33dc6f0df3482d78464b4.jpg




Ayarlı amerikan park modülü takıldı. Buna dair video da aşağıda.



Sonra arka yaylardan gelen sesi çözmeye karar verdik ve ne idüğü belirsiz arka yayları orjinale çevirdik. Şu aralar iyice alçaltacaz ama.... :)

58f082d85884bf4e120eca19a06c6317.jpg



Orta vites konsolu japon yapıştırıcısı izi olmuş. Eski sahibi deri körüğü japon yapıştırıcısıyla tutturmaya çalışınca...... Biz de C3 orta vites konsolu bulduk ve aldık.

b46757419402cc55cb2360ed1c9b1782.jpg


İçeride de renklendirmeye gittik. Aracın rengini seviyoruz.

641c2bfd8b7e84554de03c437c1208ed.jpg


Genel bir temizlik sonrası :

8d3e12743a67599dc3a247387d270c16.jpg



Sık sık kardeşleriyle görüştürdük keratayı...

a2c5ebb04e4cad73e85159b0f586c5e9.jpg



Plaka lambaları her fırsatta patlar. Hele de beyaz LED ise. Uzun zamandır kullandığım, mutfağımı aydınlatan şerit ledlerden plaka lambası yaptım. Hala kullanıyorum...

7b5eb281c57f3ef96ca22b855cc48753.jpg



Kapı kolu ambiyans aydınlatması yaptım. Mavi yanıyorlar, çok ta sönükler. :)

e98e17ec71120100f6594649ef7dbe9f.jpg


57623ba73a8ca0b31eb92919a317ec43.jpg


98641b227aac0b2980c8c58d443518e8.jpg



Ve yazlık VTR'ları boyadık. Uygulama ve yer konusunda DBY'den destek aldık. Kendisi epey yardımcı oldu sağolsun. Çok çizikli jantlar önce macunlandı. Ardından detaylıca zımparalandıktan sonra astarlandı ve boyandı. Üzerine boya katından daha fazla vernik attık ancak, kullandığımız vernik Anti-scratch tipi olduğu için biraz da olsa mat kalıyor. Beelki bu kış yine boyarız.

36b862074ed8800a1dabd40bea0ad394.jpg


712af2ffe3b0f77903279eafe2972d59.jpg


3d9388ed3f9ceb2e1cd1615c5e1470f5.jpg


b5b325fa76e8ef45913c0ab388b77a89.jpg
 
Genel durumu biraz daha toparlamıştık :

c1206d943e6092ac8bbf60a189e9f6c2.jpg


435a9c54ab111482d5627d5f19009dbb.jpg



Daha sonradan başımıza çok iş açacak, görüntüsü harika olan çakmaklık montajını da yaptık.

WhatsApp-Image-20160503_zpshu9xvyw6.jpg

WhatsApp-Image-20160503%202_zpshlgqvsl2.jpg


Derkennn; arıza lambası.Kronik turbo hortumu cortlaması. Parça 30 TL. Mutluyuz, huzurluyuz. Kendimiz değiştirdik.

19c5b13245aea34ca78e8cc1257715b1.jpg




Sonraaaa, Otopark.Com'un çooook sevdiği Karcher'dan edindik :) Bizimki K2 Basic. Garaj da var. Foam Lance te almışız. Demeyin keyfimize.

8a41e1559980e81f173c8e2ad67e5c2f.jpg




GERİDÖNÜŞÜM'E İNANIYORUZ. Küçük bir kaza geçiren abimiz, VTR-VTS ön Flap'lerini çıkarıyor ve sıfırlarını alıyor. Bunları da satışa çıkarıyor. Tek sıkıntısı biraz kırık, ve işlem istiyor. Plastik kaynak olduktan sonra, tamm da bizim halledebileceğimiz bir parça oluyor dolayısıyla. Aldık, macunladık, boyadık.Vernikledik. Daha da takamadık ammma.Neyse.

8531c49adddad2762d1101bf3e7c143a.jpg

5b421e34d2230ddfbbe8cd882a047719.jpg



Vee bu da yine bir yıkama gününden.

EJ43QB.jpg



Derken aydınlatmadan çok sıkıldık. Aracın farları resmen aydınlatmıyordu. Ayrıca far ayar motorlarından biri her nedense arızalanmıştı. Canımızı sıkan hususlar olduğu için bi-xenon'a geçmeye karar verdik. Aklımda hep retrofit tarzı mercekler vardı ve Aliexpress'te tam ihtiyacıma göre ürünü buldum, sipariş ettim. Önce farın içini siyah yapıp uyguladık.

file27082016145021.jpeg



Daha sonra bu mercekleri sevmeyince, başka bir çin işi merceği sipariş ettim ve tekrar krom taban fara dönüş yaptık. Çok daha güzel olduğuna inanıyoruz.

9DF13FB4-D352-4714-89DB-97E6B8696DA5_zpsarf5dzux.jpg


0C900932-6FAF-450F-8874-F15DBA33234D_zpsmo5pjvz7.jpg

106EDD3E-9B00-4880-BBA3-AFD8D5E7F795_zpsdj4uws7r.jpg



Teyp için geri görüş kamerası eklemiştik, onu koymadım çünkü 1 yıl sonra arıza vermişti. Bu sebeple plaka lambası yerine takılanlardan aldık. Güzel oldu.

WhatsApp%20Image%202016-08-28%20at%2020.34.25_zpsjogaxroa.jpeg




Orjinal aksesuarlardan devam. Citroen C3 2005 öncesi makyajsız kasa için iç trim alüminyum seti. 3 adet vardı, C2 ekibinden 3 arkadaş indirdik.

1d342248da9b51b6354616b2b13f3fb5.jpg


3380278c2a9442a1799400900957517e.jpg


e32dc46f9cf9ccb580bf72886c137881.jpg


d8a2eaf0fa1f345125223758486eece0.jpg





Sıradaki işlem en sonunda artık tamponlar ve flap'ler olacak. Bal peteği ızgarayı görmüşsünüzdür, kusmak üzereyim artık. Bir fiberci önce tamponu tamir edecek, sonra da boyaya gidecek. Araç için alçaltılmış yaylar da bayram sonrası takılacak. Diğer yaz sezonuna lastikleri yenileyeceğiz. Kışlıkların sac jantları ise araç rengine boyanacak ve orta göbeği siyah kapak yapılacak. Sayarsam liste en az yaptıklarımız kadar uzun olur. Daha yaptığımız onlarca işlem vardır ancak bu kadarını arşivde saklamışım, mazur görün.


C2 Yorumlarım : Araç kesinlikle konforlu değil. Böbrek taşı olanlar için birebir. Özellikle 16 inçlik VTR jantlarıyla tam anlamıyla kalas. Ama normal yollarda kullanımı keyifli, yol tutuşu güzel. Maksimum görülen hızımız 190 KM civarı.Yakıt tüketimi kışın 15'lik kışlıklarla beraber 5.5. Yazın 16lık VTR'larla 5 civarına düşebiliyor. Yakın zamanda beyin arızası verdiği için güzel bir meblağ bana kaçsa da, büyük bir şikayetimiz hiç olmadı.

Özetle : Tek ya da iki kişi kullanımlarda C2 tavsiyedir. Parçası ucuzdur. Bakımı ucuzdur. Ancak aile için uygun olmadığını size kapılar söyler sanırım. Benim aldığım zamanlarda piyasası ucuzdu ancak şu an her araç gibi, temizleri birazcık tuzlu. Temiz bir C2 22.000TL civarına alınabiliyor. Düşük KM beklentiniz bu motordayken olmamalı.


Vesileyle, tanıştığıma memnun oldum :) Okuduğunuz için teşekkürler.
 
Bu da aracımın güncel fotoğrafı. Güyya bu yaz garajımla da ilgilenecektim, yıkama ve ufak tefek oynama işlemlerine uygun hale getirecektik ancak kaldı. Darısı kışa artık :)

Photo 6.09.2016 14 59 29.jpg
Photo 6.09.2016 14 59 34.jpg
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R ve emre16
Aracımla alakalı bir kısım detayı da ekleyeyim madem. İlk mesajımı düzenleyemiyorum.

1.4 Dizel DV4TD, HDI Motor
68beygir güç, aracı alırken 65beygir çıkmıştı.
Standart özellikler :
4 Airbag : 1 Sürücü, 1 Yolcu, 2 Adet koltuk yanlarında Airbag.
Follow me Home
100 kilo taşıyabilen kamyonet tipi aşşağı açılır bagaj kapağı
Tek tuşla tamamen açılan ve sıkışma koruması mevcut yan camlar
6 Hoparlör
Sırtı ve öne yakınlığı ayarlanabilen arka koltukar
Arka koltuklar tamamen katlanabilir.Ön kısımları sabit, arka kısımları katlı vaziyette kaldırılabilir ve bagaj hacmi arttırılabilir.
Soğutmalı torpido gözü
Parlaklığı ayarlanabilir iç aydınlatma
Yol bilgisayarı, ortalama yakıt tüketimi, KM sayacı, ortalama menzil göstergeleri
VAN hattına sahip, arıza tespit sistemi.CANBUS'ın ilk versiyonudur. Motorla ilgili arızaları gösterir ancak ampul patlak diye çığlık atmaz :)
ABS fren sistemi, ön frenler disk, arka frenler kampana tipi
 
Aracımla alakalı bir kısım detayı da ekleyeyim madem. İlk mesajımı düzenleyemiyorum.

1.4 Dizel DV4TD, HDI Motor
68beygir güç, aracı alırken 65beygir çıkmıştı.
Standart özellikler :
4 Airbag : 1 Sürücü, 1 Yolcu, 2 Adet koltuk yanlarında Airbag.
Follow me Home
100 kilo taşıyabilen kamyonet tipi aşşağı açılır bagaj kapağı
Tek tuşla tamamen açılan ve sıkışma koruması mevcut yan camlar
6 Hoparlör
Sırtı ve öne yakınlığı ayarlanabilen arka koltukar
Arka koltuklar tamamen katlanabilir.Ön kısımları sabit, arka kısımları katlı vaziyette kaldırılabilir ve bagaj hacmi arttırılabilir.
Soğutmalı torpido gözü
Parlaklığı ayarlanabilir iç aydınlatma
Yol bilgisayarı, ortalama yakıt tüketimi, KM sayacı, ortalama menzil göstergeleri
VAN hattına sahip, arıza tespit sistemi.CANBUS'ın ilk versiyonudur. Motorla ilgili arızaları gösterir ancak ampul patlak diye çığlık atmaz :)
ABS fren sistemi, ön frenler disk, arka frenler kampana tipi

Emeksiz yemek olmaz... Cok emek harcamıssın eline koluna saglık. Yaptıgın iş önce kendi içine sinmesi lazım. Aracın açık renkmiş. Tavana piano black folyo güzel durur gibime geliyor. Pek bi maliyeti yok zaten. İçine sinerse bi dene derim
 
Emeksiz yemek olmaz... Cok emek harcamıssın eline koluna saglık. Yaptıgın iş önce kendi içine sinmesi lazım. Aracın açık renkmiş. Tavana piano black folyo güzel durur gibime geliyor. Pek bi maliyeti yok zaten. İçine sinerse bi dene derim

Şu zamana kadar ıvır zıvırla uğraştık görüldüğü gibi.Hepsi de içimize sindi ama artık dış kusurları halletmek gerekiyor. Bayram sonrası, ayın 16sında fiberciye gidip ön tamponu tamir ettirmem gerekiyor. Ardından ilk fırsatta da ön-arka tampon boyanıp aracın görüntüsü VTS-VTR paketlerdeki tampon ekleriyle süslenecek. Evde bekleyen orjinal alt ızgara, orjinal lip ve flapler takılacak. Sonrasında da parça parça kusurlu parçalarımızı boyatacağız. Sanırım sizin dediğiniz süslemelere ancak 4-5 ay sonra bakabileceğiz :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R ve MAERKEK
Araç tamam ama böyle bir garajın böylesine bakımsız kalmasına çok üzüldüm.

Sonuna kadar haklısınız.Önce garajın su alma problemini gidermemiz gerekti.Çünkü garajın gideri garaj içerisinde değil, kapının 5 metre kadar uzağında.Böyle olunca kışın garajı su basıyordu.Garajın kapısından gidere kadar çatı uzatıldı ve su alma problemi halledildi. Duvar ya da zemin açısından hiç bir girişim düşünmüyorum ama, bir dolap ve oturacak sandalye, tezgah gibi güzel eklemeler yapmayı düşünüyorum. Aydınlatmasını daha yeni hallettik :)

Tek seferde okudum yazınızı :) Emeğinize sağlık , çok güzel olmuş arabanız :)

Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.Bu daha başlangıç. :)

Cem&Cenk kardeşlerim her zaman buluyorum sizi forumlarda araca kocam bir maşallah diyorum tekrardan :)

Sinan abi heryerde gönüllerimiz bir :)

Uzun uğraşlar ve mükemmel sonuçlar elinize sağlık.

Çok teşekkür ederiz :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: zsinankarabulut
Araç üzerinde çok güzel emekler harcanmış. İç ve dış aydınlatmalar harika, devamını bekliyoruz inşallah dostum
 
Araç üzerinde çok güzel emekler harcanmış. İç ve dış aydınlatmalar harika, devamını bekliyoruz inşallah dostum

Teşekkürler, güncellemeler geldikçe devam edeceğim :)

Maşallalh kusursuz ...

Kusursuz olması için çoook yolu var daha hocam malesef.Teşekkür ederiz :)


Vesile ile yapılacaklar listesini açıklama vakti geldi :

- Araç alçaltılacak.
-Ön 2 davlumbaz değiştirilerek, karter koruma takılacak. Böylece araç altını sürttüğümüzde korkmaya gerek kalmayacak.
-Ön-Arka tampon boyanacak. Elimizde tuttuğumuz VTR-VTS tampon ekleri takılacak. Orjinal ön alt lipi takılacak. Ayrıca orjinal ızgarası fibercide tampon tamirinden sonra oturtulacak.
- İçeriye yaptığımız elektronik eklemeler düzenlenecek. Double-din arkası tesisat tadilat görecek.Kablolamalar elden geçirilip düzenli bir şekilde derlenecek.
-Detaylı temizlik yapılacak. Bu temizlik yapılırken de trip sesleri için yalıtımlar eklenecek.

Hepsi önümüzdeki 1 hafta içerisinde gerçekleşmek durumunda. Aksi takdirde okul açılacak ve zaman kalmayacak. Ev-okul arası 20 KM civarı olduğu için araç mecburen lazım. Hayırlısıyla eli çabuk ustalara denk gelir isek 7 gün sonrasına aracım hazır :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: TheAMG56
Merhabalar tekrardan Otopark üyeleri.

Aracımızı alçaltmadan önce koruma amaçlı yapmamız gereken bir kısım işler vardı. Çok şükür dün güzel ilerleme kaydettik.

Evvela, eski sahibinin bizde hatıra bıraktığı ve 1 yıldır katlanmak zorunda kaldığımız tampon ızgarasını orjinaliyle değiştirebildik. Eski sahibi orjinal tırnakları kesip yerlerine peteği sabitlemek için tahta koyunca, mecburen plastik kaynağı ile oturtmak zorunda kaldık. Ancak görüntü açısından çok iyi oldu.

c0a6f44c83bbb986e98e387d963c97cb.jpg


f14b1e1a8681e3db91ead58d0918fb9a.jpg



c1ab2a96aafa8d58f1fc93ef13b5f0c7.jpg



Araç alçalacak malum. Ancak arabanın alt kısmı tamamen açıkta. Şaka yapmıyorum, komple açıkta. Bu yükseklikte olmasına rağmen aracın altı daha evvel vurulmuş. Bu yüzden karter korumayla beraber ön davlumbazlar değiştirildi. Eski davlumbazlar resmen yokmuş...

4f0598f9b9864f948bbabc3082f857d0.jpg


e0d4924721fd0b29c0add8f021963ceb.jpg


0bf83f073e02d65bfbef3eccede597ae.jpg
 
Takipteyim hocam.Baya ilerleme kat etmişssiniz.Klima aydınlatmaları turuncu kalmış.Onları da mavi yaparsanız tam olur.
 
Baya uğraşmışsınız şuana kadar ama güzel olmuş. Elinize sağlık ne kadar masraf ettiniz şuana kadar?