İnsignia 1.6 T 180 manuel VS Jetta 1.4 TSİ 122 manuel

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mustafaerol

Asfalt Kurutucu
8
Arkadaşın 1.4 122 lik manuel jettasıyla benim 1.6 t 180 lik insigniamla dostça bi deneme yapacağızda sizce ne olur sonuş tecrübelerinizi ve bilgilerinizi bekliyorum :)
 
Araçlardaki lastik faktörünü de göz ardı etmeyelim zira 0-100'e ve 100'den sonraki hızlanmaya ciddi etki eder. Patiye düşen bir lastik kaybettirir, yuvarlanma direnci yüksek bir lastikte bir kaç hp gücünüzü elinizden alır. Lastiklerin özellikleri ve kondisyonu bu tip durumlarda belirleyici etkenlerden biri.
 
şöyle diyeyim bende 180 lik otomatik astra varken 122 lik vw gurubu benim için dalga konusu oluyordu ki senin denemen çok gaddarca olur arkadaşın için :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Cevaplarınız için teşekkürler peki iyi performans için ideal lastık basıncı olduğundan yüksekmi olmalı yoksa patiye düşmemesi için ideal basınçtamı olmalı 245-45-18
 
Lastik basıncı 33 olursa yola tam tutunur ,kalkış tavsiyem klima kapalı TC kapalı ve araç 2500 devirde tutulup launch control yaptırarak kalk 180 ilklerin tork başlangıcı 2200 dd
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mustafaerol
6200 dd nin üstünde gücü kesip devir kesiciye gider 6000-6200 devri tutturunca at vitesi zaten 3. vitesten sonra bye bye demiş olacaksın :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...