@MertEren
Esp devreye girdiğinde limitlerdeyse o zaman limitleri insignianın gerisinde bunu söyleyebilirim ve limitlerden kastım da şu araba kaymaya başladığı zaman nasıl davrandığı arkası dengeli mi bırakıyor yoksa komple kopuyor mu bunu anlamak istiyorum ama maalesef nasıl bir ayar verilmişse esp 1 derece açı vermeye izin vermiyor
yakıt olarak benim kullanımda 0.5 fark vardı otoparkın testlerinde aynısı yazılmış olsun ki 1 lt fark var en azından araba basınca gidiyor ve daha önce de belirttiğim gibi lastikler burada önemli keşke iki arabada aynı lastikleri kullansaydı o zaman daha mantıklı değerlendirme yapılabilirdi
Yine lastikten gireceğim iki arabayı da kullandım özellikle ıslak yolda potenza bana daha kötü geldi ve çokta sert bir lastik p7 ler yanında pamuk gibi kalıyor konfor konusunda daha iyi olduklarını düşünüyorum ben konfor olarak insignia daha iyi buluyorum zaten otoparkın testinde de belirttiler insignia nın konfor ve yol tutuşu superbden daha iyi diye
rüzgar sesini ben dediğim seviyelerde duymuştum dışarıdaki rüzgar durumuna göre değişir o
Tasarıma değişmemiştim ben göreceli diye ama şimdi sizde yazınca ben de değineyim superbin de içi bana çok kötü geliyor o kadranlar,ekranlar,hele o vitesin üstündeki DSG yazısı berbat duruyor kendimi superb binince 20 yıl daha yaşlanmış hissediyorum.
Superb in bana rüzgar sürtünme direncini bulursanız sevinirim en son 0.28 diye görmüştüm çünkü o kaba insignia da bu değer 0.26
Arabanın içine şemsiye bırakarak ne kadar akılcı olduğu tartışılır benim arabanın kapı gözünde de bir tane var çünkü. insignia da da anahtarı kişiselleştirme fonksiyonu var 2 farklı kişiyi kaydedebiliyor ki bu muhteşem akılcı bir çözüm
En başından şunu diyorum hepsi tercih ve ihtiyaç meselesi bir şeyi kendi istekleriniz ve tercihlerinize göre beğenmeniz o arabayı sizin için en iyisi yapar başkası için değil
bu konuyu açan arkadaş konfor istemiyorum dedi ya da bende kullanışlılık çok istemiyorum 500 lt bagaj bana fazlasıyla yetiyor bu durum da superb ikimiz içinde gereksiz şeyler sunuyor