Yalnız hocam his olarak Mazda 3 kadar doyurabilen araba olarak sınıfında ben sadece kısmen Focus'u görebildim. Fransızları kafadan eliyorum, Alman rakiplerde de Opel ve VAG destur desin azıcık BMW-Mercedes-Audi-Volvo premium dörtlüsünü karşılaştırmaya katmıyorum. Siz Asyalı olarak Corolla veya eski i30 filan kast ettiyseniz onu bilemem.Sık araç değiştiren biriyseniz jetta daki piyasa hızını mazda 3 de bulamazsınız ama mazdalar da genelde hep donanımlı gelir rekabet edebilmek için. Avrupa aracları ne koyarsa bir fazlasını koymaya çalışır ama işte biyerde hisler devreye giriyor herhangi bir avrupa arabasına binip sonrasında asyalılara geçerseniz his olarak bile avrupalılar doyuruyor.Donanım bakımından üzeceğini sanmam ama satıs sonrası destek de ve piyasa da biraz ağırlık yaşarsınız
Sürekli mazda 3 alıp satıyorsunuz sanırım piyasası hakkında baya bilgilisiniz. Yedek parça konusundaki parça 2-3 ayda geliyor araban serviste yatar diyenlerle piyasası olmadığını iddaa edenler aynı kişiler sanırım. Malum sitede jettanın ilan sayısı 6000 ken mazda 3 ilan sayısı 340. Yaklaşık olarak jetta almak isteyenlerin %5 i kadar mazda 3 almak isteyen insan olsa ülkede talep oranı aynı oluyor. Şuana kadar yolda durup abi arabayı satmayı düşünüyor musun diyen numarasını veren bir kaç kişi oldu satmayı düşünmediğimiz halde.Sık araç değiştiren biriyseniz jetta daki piyasa hızını mazda 3 de bulamazsınız ama mazdalar da genelde hep donanımlı gelir rekabet edebilmek için. Avrupa aracları ne koyarsa bir fazlasını koymaya çalışır ama işte biyerde hisler devreye giriyor herhangi bir avrupa arabasına binip sonrasında asyalılara geçerseniz his olarak bile avrupalılar doyuruyor.Donanım bakımından üzeceğini sanmam ama satıs sonrası destek de ve piyasa da biraz ağırlık yaşarsınız
Sık araç değiştiren biriyseniz jetta daki piyasa hızını mazda 3 de bulamazsınız
Sürekli mazda 3 alıp satıyorsunuz sanırım piyasası hakkında baya bilgilisiniz. Yedek parça konusundaki parça 2-3 ayda geliyor araban serviste yatar diyenlerle piyasası olmadığını iddaa edenler aynı kişiler sanırım. Malum sitede jettanın ilan sayısı 6000 ken mazda 3 ilan sayısı 340. Yaklaşık olarak jetta almak isteyenlerin %5 i kadar mazda 3 almak isteyen insan olsa ülkede talep oranı aynı oluyor. Şuana kadar yolda durup abi arabayı satmayı düşünüyor musun diyen numarasını veren bir kaç kişi oldu satmayı düşünmediğimiz halde.
Jetta o duruma gelmez çünkü almanya hariç çoğu ülkede çok satıyo özzellikle amerika için jetta yeni kasayı biran önce piyasaya sürmesi gerek ve yeni jetta çıkarsa yine ona yönelecek çok insan varJetta diye bir araba avrupa da kalmadı. Şimdi ne kadar Volkswagen olsa da insanlar piyasadan çekilmiş bir arabaya yönelimi zamanla azalacaktır. Şuan da Aile aracı almak isteyen birine Touran öneren kaldı mı.2009 yılında vardı ama şuan pek sanmıyorum. İleride Jetta da o duruma gelecek.
Yeni kasa jetta çoktan satışta hatta 1.4 tsi ile 8 ileri tam otomatik kombinasyonu ile satışta. Tercihleri zaman gösterecektir. Ayrıca jetta direk avrupa pazarından çekilde touran ise Türkiye den.Jetta o duruma gelmez çünkü almanya hariç çoğu ülkede çok satıyo özzellikle amerika için jetta yeni kasayı biran önce piyasaya sürmesi gerek ve yeni jetta çıkarsa yine ona yönelecek çok insan var
Objektif yaklasmıyorsunuz illa birini yüceltme derdindesiniz.Ben ikisininde pozitif yanlarını belirttim.Birinin en boşu diğerinin en dolusu olabilir birinin servis ağı diğerinden 2 kat fazla olabilir birini 3 gunde diğerini 1 haftada satabilirsiniz vs. bunlar muhtemel şeyler.Bir japonu 100 liraya gırtlak dolu alırsın aynı aracı alman da alsan 150 lirayı bulur değermi değmezmi tartışılır ama işte arz talep meselesi bir marka değeri var ıphone gibi isim var.Mazda Vw de böyle mazda daha uygun fiyata daha fazla özellik satabilir size ama Vw de bim gibi her köşebasında servisini parçasını bulursun çeyrek altın muamelesi görür.Bu kıyaslamada sık arac değiştiren biri Vw tercih ederse daha rahat eder binici adam ise daha uyguna daha cok donanımlı mazdayı alsın öyle kar etsin genel bakın olaya ikisininde birbirinden üstün yanları var işte
mazdanin 11.6 jettanin 9.8 . Biri atmosferik biri turbolu. Mazda son hizlara dogru yakalayacaktir muhtemelen. ( Jettanin dsg si sicaklik uyari vermezse eger)eğer benzinli tercih edilecekse mazda 3ün performansı jettaya göre çağ dışı bir tork değerinde kalacaktır. bunu göz önünde bulundurmanız gerekir diye düşünüyorum
mazdanin 11.6 jettanin 9.8 . Biri atmosferik biri turbolu. Mazda son hizlara dogru yakalayacaktir muhtemelen. ( Jettanin dsg si sicaklik uyari vermezse eger)
Gecen senelerde son kasa pasatta bindigimde biraz zorladim iki trafige girdim sicaklik uyarisi vermisti. Sahibi 2. Defa gormus normalde bu kadar cabuk olmazdi cok zorladin demisti bilemiyorum belki ben abarttim oda olabilirTork 0-100 ve son hız etkilemez ki. Ara hızlanma da işe yarar. Ya da devir çevirip arabayı bağırmayı önler. Sen yokuşu 4000 devirde çıkarken torklu araba 2000 devirde rahatça çıkar. Turbonun olayı bu.
Son hızda beygir konuşur ki mazda 120 bg jetta 105 bg her türlü yakalar zaten.
Bide hızlanma da Dsg sıcaklık uyarısını ilk kez duydum var mı öyle bir şey.
son hızlara doğru yakalayıp yakalamamasını önemli bulmuyorum. a1 başlığında da yazdığım üzere dsgnin ciddi anlamda abartıldığını düşünüyorum. motor konusunda günlük kullanımda, otoban sürüşlerinde, rampalarda jetta esnek torkunu hissedilir düzeyde gösterecektir. zaten mazdanın en büyük handikaplarından birisi motor-şanzımanın performans yönümazdanin 11.6 jettanin 9.8 . Biri atmosferik biri turbolu. Mazda son hizlara dogru yakalayacaktir muhtemelen. ( Jettanin dsg si sicaklik uyari vermezse eger)
Mazdanin fabrika veri son hizlari turkiyede yanlistir neden bilmiyorum . 2011 kasanin kadrani 240 gordugu 210. Yeni kasanininda benzer oldugundan bahsedilyor videolarida var nette.6 ileri otomatik HB Mazda 3 ün son hızı 185km, Seda'nın ki 189...
Hangi Jetta dan bahesdiyorsunuz çözmedim ama 1.2 tsi 196, 1.4 tsi ise 206kmh son hıza sahip..Mazda 3 ün pek şansı yok manuel olmadıktan sonra.. teknik değerlere göre son hız ve genel hızlanmalarda şanzıman Mazda 3 ü biraz kısıtlıyor gibi .. Dizel olanlarda da son hızlar hep düşük.. yine şanzıman odaklı sanırım
Teknik verilerde sahtekarlıkla ün salmış markanın verilerini referans almak ne kadar doğru bilemedim. Bunu kağıt üstündeki verilerle övünen arkadaşımın arabasıyla denediğimiz için söylüyorum. Teknik veri olarak clio4 1.5dci edc den polo 1.4tdi dsg fersah fersah önde fakat pratikte denedik (0-180km) ve clio 100 km'nin üzerinde arkadan gelip gayette poloyu geçebiliyor. (clio son hız 176 - polo 184 teknik veri olarak)6 ileri otomatik HB Mazda 3 ün son hızı 185km, Seda'nın ki 189...
Hangi Jetta dan bahesdiyorsunuz çözmedim ama 1.2 tsi 196, 1.4 tsi ise 206kmh son hıza sahip..Mazda 3 ün pek şansı yok manuel olmadıktan sonra.. teknik değerlere göre son hız ve genel hızlanmalarda şanzıman Mazda 3 ü biraz kısıtlıyor gibi .. Dizel olanlarda da son hızlar hep düşük.. yine şanzıman odaklı sanırım
Mazdanin fabrika veri son hizlari turkiyede yanlistir neden bilmiyorum . 2011 kasanin kadrani 240 gordugu 210. Yeni kasanininda benzer oldugundan bahsedilyor videolarida var nette.