Evde mecburi kalınca yedeklere el atayım dedim.
Eski SFI kutumun yazıları yaklaşık 25 sene boyunca motorun sıcağına yinede iyi dayanmış.
Kızlarımın oyun hamurlarından biraz arakladıkdan sonra çevrelerini kapattım ve maket bıçağı ile detaylıca düzelttim.
Motip ısıya dayanıklı kırmızı boyanın tonu tamda istediğim gibi.. ayrıca mat ve solmuyor. kat kat işlemi tekrarladım.
İşlemi bitirip 1 gün bekledikten sonra mat vernikle boyayı dahada kalıcı hale getirmeye çalıştım.. aksi halde zamanla silindikçe beze çıkıyor boyası.
Tinerli kulak pamuğu ile yazıların kenarlarındaki nispeten taşmaları aldıkdan ve kutuyu silikon sprey ile görselini düzelttikden sonra sene 1993 e geri dönmüş oldu.
Aracımın fabrika montaj amortisörlerini 7 sene önce çıkartmış ve kenara koymuştum, ancak önlerin durumu iyi olmasına karşın arkalarda pas ve kabarmalar vardı. 4 gün karantina geçermi ? geçmedi tabi...
Sıfır zımpara sonrası 2 kat astar ve en sevdiğim Bilstein tonu sarıya boyadım.. balkonda bu güzel renklerden nasibini aldı.
Ön amortisörler de bir problem yoktu ancak, milde kılcal paslar olduğunu fark ettim.. tamamen tesadüfen elimin altında olan silikon sprey ile sildiğimde eski haline geldiler.
....ve sonuç... bir sonraki yedek parçalarda görüşmek üzere
Eski SFI kutumun yazıları yaklaşık 25 sene boyunca motorun sıcağına yinede iyi dayanmış.
Kızlarımın oyun hamurlarından biraz arakladıkdan sonra çevrelerini kapattım ve maket bıçağı ile detaylıca düzelttim.

Motip ısıya dayanıklı kırmızı boyanın tonu tamda istediğim gibi.. ayrıca mat ve solmuyor. kat kat işlemi tekrarladım.

İşlemi bitirip 1 gün bekledikten sonra mat vernikle boyayı dahada kalıcı hale getirmeye çalıştım.. aksi halde zamanla silindikçe beze çıkıyor boyası.

Tinerli kulak pamuğu ile yazıların kenarlarındaki nispeten taşmaları aldıkdan ve kutuyu silikon sprey ile görselini düzelttikden sonra sene 1993 e geri dönmüş oldu.


Aracımın fabrika montaj amortisörlerini 7 sene önce çıkartmış ve kenara koymuştum, ancak önlerin durumu iyi olmasına karşın arkalarda pas ve kabarmalar vardı. 4 gün karantina geçermi ? geçmedi tabi...

Sıfır zımpara sonrası 2 kat astar ve en sevdiğim Bilstein tonu sarıya boyadım.. balkonda bu güzel renklerden nasibini aldı.


Ön amortisörler de bir problem yoktu ancak, milde kılcal paslar olduğunu fark ettim.. tamamen tesadüfen elimin altında olan silikon sprey ile sildiğimde eski haline geldiler.

....ve sonuç... bir sonraki yedek parçalarda görüşmek üzere

