Herkese merhabalar,
Mini'yi sattıktan sonra, o dönem fiyatların uzaya çıktığı, aksiyonun bol olduğu ve arabanın bulunamadığı dönemde, arabasız ve TL'de kalmamak adına, bir abimden Peugeot 2008 almıştım. Aracı o kadar benimseyememiştim ki zaten, burada konusunu da açmamıştım. 1.2 PureTech Active EAT8'e sahip araç, active pakette standart donanımı ile fena olmasa da, dolu arabanın keyfi yoktu. Standart bir araba dahi alacak olsam, sürüş hissiyatı ve zevki benim için araç tercihinde hep önde oldu. Bu sebeple yıllarda Ford kullandık ailece. Evet diğerleri kadar süslü, donanımlı değildi ama sürücüsünü mutlu ediyordu. 2008 konforlu ve yüksek oluşu ile ayrı bir keyfe sahip olsa da bana hitap etmedi.
Kendisi ile yaklaşık 3 ay birlikte kaldıktan sonra, hep aklımda olan, F20'lere bakmaya başlamıştım ki, bu karakediyi gördüm. Aracımı ilana koydum, bu süreçte araç sahibi ile hep görüştük. Piyasanın durgun olması sebebiyle, en ucuz ilan olmasına rağmen benim de aracım satılmadı, o da alıcı bulamadı. Yurtdışına gideceği için süremiz de kısıtlıydı. Gitmesi için son hazırlıkları yapacağı son günün bir gün öncesi benim aracım satıldı, ertesi gün gidip bu aracı aldım.
Aracın detayları :
2015 Model
BMW 118i One Edition F20 LCI (Makyajlı)
N13B16 - 4 Silindirli Motorlardan. 2015 in Ağustos'u sonrası BMW'nin B38 3 silindirli motorları çıkıyor, onlar daha kırılgan ve kronikleri olan araçlar.
Recaro - Baldır Destekli ve Yan Destek Şişirmeli Deri Koltuklar
One Edition'lar genelde deri koltuklu ama recaro olanlar nadir.
One Edition pakette arka camlar karartmalı, 17" fotoğraftaki jantlar geliyor.
53.500 km'de aldım. 54.000 oldu.
Aracın önceki sahibi ön diskleri ATE Spor Diskler ile değiştirip, tüm balataları Ate tercih etmiş.
5 seneden fazla kendisinde olduğu için, bakımları, bujileri zamanında orjinal parçalarla değişmiş. Titiz ve bilinçli biriydi.
Araçta detaycıyı da mutlu edecek uygulamalar var. Araca Maltepe Detail.ist'de uygulama yapılmış.
Bu görseller aracı aldığım ilk günden.
Aracın arka camları orjinal karartmalıydı. Ön 2 yan camı aynı tonda olacak şekilde, %25 görünürlüğe sahip, WinPlus CR Seramik Seri cam filmi
Aracın siyah olması sebebiyle olabildiğinde ısıyı da kesebilmek adına, ön cama ise %70 XPEL Prime XR Blue mavi renkte film yaptık. Bu filmin özelliği içeriden neredeyse sıfır film etkisi, dışarıdan tatlı bir mavilik ve %88 net ısı reddi vaad etmesi. Ömür boyu da garantisi mevcut. Çekmeköy'deki Winplus merkezinde uyguladık. XPel'in de TR distribütörü kendileri.
Normalde halı paspas severim ancak, bu kauçuk paspasların şeklini de çok sevdiğim, ve temizliği de kolay olması adına, orjinal kauçuk paspas setini letgo'dan birinden bularak aldım. Hiç kullanılmamış, paketi içerisindeydi.
Bu da temiz bir final fotoğrafı olsun
Araçta tek gözüme batan kötü app plakalardı, yıpranma da vardı. Yeni standart APP plaka bastırıp, borusan plakalık ile taçlandırdık. Müsait zamanda yine fotoğraf çekip atarım.
Mini'yi sattıktan sonra, o dönem fiyatların uzaya çıktığı, aksiyonun bol olduğu ve arabanın bulunamadığı dönemde, arabasız ve TL'de kalmamak adına, bir abimden Peugeot 2008 almıştım. Aracı o kadar benimseyememiştim ki zaten, burada konusunu da açmamıştım. 1.2 PureTech Active EAT8'e sahip araç, active pakette standart donanımı ile fena olmasa da, dolu arabanın keyfi yoktu. Standart bir araba dahi alacak olsam, sürüş hissiyatı ve zevki benim için araç tercihinde hep önde oldu. Bu sebeple yıllarda Ford kullandık ailece. Evet diğerleri kadar süslü, donanımlı değildi ama sürücüsünü mutlu ediyordu. 2008 konforlu ve yüksek oluşu ile ayrı bir keyfe sahip olsa da bana hitap etmedi.
Kendisi ile yaklaşık 3 ay birlikte kaldıktan sonra, hep aklımda olan, F20'lere bakmaya başlamıştım ki, bu karakediyi gördüm. Aracımı ilana koydum, bu süreçte araç sahibi ile hep görüştük. Piyasanın durgun olması sebebiyle, en ucuz ilan olmasına rağmen benim de aracım satılmadı, o da alıcı bulamadı. Yurtdışına gideceği için süremiz de kısıtlıydı. Gitmesi için son hazırlıkları yapacağı son günün bir gün öncesi benim aracım satıldı, ertesi gün gidip bu aracı aldım.
Aracın detayları :
2015 Model
BMW 118i One Edition F20 LCI (Makyajlı)
N13B16 - 4 Silindirli Motorlardan. 2015 in Ağustos'u sonrası BMW'nin B38 3 silindirli motorları çıkıyor, onlar daha kırılgan ve kronikleri olan araçlar.
Recaro - Baldır Destekli ve Yan Destek Şişirmeli Deri Koltuklar
One Edition'lar genelde deri koltuklu ama recaro olanlar nadir.
One Edition pakette arka camlar karartmalı, 17" fotoğraftaki jantlar geliyor.
53.500 km'de aldım. 54.000 oldu.
Aracın önceki sahibi ön diskleri ATE Spor Diskler ile değiştirip, tüm balataları Ate tercih etmiş.
5 seneden fazla kendisinde olduğu için, bakımları, bujileri zamanında orjinal parçalarla değişmiş. Titiz ve bilinçli biriydi.
Araçta detaycıyı da mutlu edecek uygulamalar var. Araca Maltepe Detail.ist'de uygulama yapılmış.
- GTechniq Crystal Serum Black
- Exo4
- Camlarda GTechniq G5
- Koltuklarda Leather Star uygulanmış.
Bu görseller aracı aldığım ilk günden.
Aracın arka camları orjinal karartmalıydı. Ön 2 yan camı aynı tonda olacak şekilde, %25 görünürlüğe sahip, WinPlus CR Seramik Seri cam filmi
Aracın siyah olması sebebiyle olabildiğinde ısıyı da kesebilmek adına, ön cama ise %70 XPEL Prime XR Blue mavi renkte film yaptık. Bu filmin özelliği içeriden neredeyse sıfır film etkisi, dışarıdan tatlı bir mavilik ve %88 net ısı reddi vaad etmesi. Ömür boyu da garantisi mevcut. Çekmeköy'deki Winplus merkezinde uyguladık. XPel'in de TR distribütörü kendileri.
Normalde halı paspas severim ancak, bu kauçuk paspasların şeklini de çok sevdiğim, ve temizliği de kolay olması adına, orjinal kauçuk paspas setini letgo'dan birinden bularak aldım. Hiç kullanılmamış, paketi içerisindeydi.
Bu da temiz bir final fotoğrafı olsun
Araçta tek gözüme batan kötü app plakalardı, yıpranma da vardı. Yeni standart APP plaka bastırıp, borusan plakalık ile taçlandırdık. Müsait zamanda yine fotoğraf çekip atarım.