Kararsızım......Yardım.....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

OnurBOZKURT

Asfalt Kurutucu
14
2. el almamaya yemin ettim. Az kazıklanmadım. Mazda 3 sıfırı boş olanı 75 gibi alsam mı? Evliyim çocuk yok henüz :) . Fikri olan ya da başka öneri de bulunacak olan var mı? Şu an YETİ 2011 kullanıyorum. 90 binde. Memnunum hatta sıfırını alayım tekrar dedim Skoda YETİ yi 2017 aralığında getirecekmiş. Bekleyemem o kadar. Bunu verip Mazda3 Dizel otomatik PowerSense donanım 116 bin alayım diyiyorum. Ne dersiniz.
 
2. el almamaya yemin ettim. Az kazıklanmadım. Mazda 3 sıfırı boş olanı 75 gibi alsam mı? Evliyim çocuk yok henüz :) . Fikri olan ya da başka öneri de bulunacak olan var mı? Şu an YETİ 2011 kullanıyorum. 90 binde. Memnunum hatta sıfırını alayım tekrar dedim Skoda YETİ yi 2017 aralığında getirecekmiş. Bekleyemem o kadar. Bunu verip Mazda3 Dizel otomatik PowerSense donanım 116 bin alayım diyiyorum. Ne dersiniz.
mazda 3 2011 e sahıbım param olsa gıder power sense alırdım net.
 
  • Beğeni
Tepkiler: OnurBOZKURT
Çok sağolun. Mazda beni benden alıyor. YETİ ise çok keyifli bir araç. Her ortamda kullandım banamısın demedi. TSI ve DSG çok uyumlu . Mazda kullanan otomatik vitesinden memnun mu (performans anlamında)? Çünkü DSG harici (bmw ve mercedes hariç) şanzımanları sıkıcı buluyorum ve bu yüzden manuel tercih edeceğim herhalde.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Çok sağolun. Mazda beni benden alıyor. YETİ ise çok keyifli bir araç. Her ortamda kullandım banamısın demedi. TSI ve DSG çok uyumlu . Mazda kullanan otomatik vitesinden memnun mu (performans anlamında)? Çünkü DSG harici (bmw ve mercedes hariç) şanzımanları sıkıcı buluyorum ve bu yüzden manuel tercih edeceğim herhalde.
yanı yenı kasası benden farklı bır alt yapıya sahıp ben bır suphecı yaklastım ama uzun donem testı dıyebılecegım kadar bındım oturdum surdum. manuel olarak kullanmadım ama mazda forumundada bulunmamdan kaynaklı fıkrım var. daha hıc kotu yorum duymadım. otomatık ıcın ıse gercekten keyıflı. performans anlamında mazda 3 cok guclu degıldır . ama hıc bır zamanda kagnı arabası gıbı degıldır. dsg kadar tabıkı hızlı degıl ama en azından sorunsuzdur.yanı dakıkalarca dusunen bır vıtes gecısı yok. dsg gıbı hazır tutmasa bıle ya hadı artık dedıgımı hıc hatırlamıyorum. uzun soluklu dusunuyorsanız eger alınır derım. eksı yanlarıda var arabanın tabıkı her araba gıbı ama genelde servıs agı sıkıntısı ve ıkıncı elı dusuk denır. ben paraya sıkısırım hemen alıp satarım kafasında ısenız baska marka tercıh edın derım mazda volvo gıbıdır cunku.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: OnurBOZKURT
yanı yenı kasası benden farklı bır alt yapıya sahıp ben bır suphecı yaklastım ama uzun donem testı dıyebılecegım kadar bındım oturdum surdum. manuel olarak kullanmadım ama mazda forumundada bulunmamdan kaynaklı fıkrım var. daha hıc kotu yorum duymadım. otomatık ıcın ıse gercekten keyıflı. performans anlamında mazda 3 cok guclu degıldır . ama hıc bır zamanda kagnı arabası gıbı degıldır. dsg kadar tabıkı hızlı degıl ama en azından sorunsuzdur. uzun soluklu dusunuyorsanız eger alınır derım. eksı yanlarıda var arabanın tabıkı ama onuda zamanla anlatabılırım
Teşekkür ederim. Bu saatte bile cevap yazıyorsunuz ya çok naziksiniz. Mazda alıyorum sanırsam. Aldığımda buradan yazarım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Teşekkür ederim. Bu saatte bile cevap yazıyorsunuz ya çok naziksiniz. Mazda alıyorum sanırsam. Aldığımda buradan yazarım.
eger ıstanbulda ısenız merser den alın. ındırım konusunda bısıler yapmaya calısabılırım hatta. orada calısmıyorum hatta gram pay almıyorum , markanın sempatızanı bıle degılım ama sevıyorum su markanın degerı daha fazla anlasılsın arada bır yolda goreyım ıstıyorum.
 
Mazda3 sınıfı baz alındığında mükemmel araç.Ancak yıllık kaç km yapıyorsunuz bilmiyorum ama Benzinli almak daha mnatıklı gibi fiyatından ötürü..
aslında bunun benzınlısı 6.5 yakıyor . daha asagısını gordurebılen de var ama muhıp tarzı bır kullanım yoksa bıle goruluyor 6.5 . acıkcası dızel bakım masrafı vs falan benzınlı sankı daha mantıklı gıbı
 
Yılda 15.000 km yapıyorum rahatlıkla. Dizeli güçlü dediler benzinliye göre. Benimde aklımda bu nedenle dizel var (dı). Ama benzinli dizel arası fiyat farkı neredeyse 12.000 tl. Ben de Benzinli alacam sanırsam yarın arabayı test edeceğim her iki motor seçeneğini de. Hayırlısı artık.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Yılda 15.000 km yapıyorum rahatlıkla. Dizeli güçlü dediler benzinliye göre. Benimde aklımda bu nedenle dizel var (dı). Ama benzinli dizel arası fiyat farkı neredeyse 12.000 tl. Ben de Benzinli alacam sanırsam yarın arabayı test edeceğim her iki motor seçeneğini de. Hayırlısı artık.
derı koltuk dusunuyorsanız almayın. fabrıka cıkıslı derı koltuk gelmıyor servıste yapılıyormus bu arada.
 
  • Beğeni
Tepkiler: OnurBOZKURT
Mazda 3'e belki @pulusoglu kadar değilse de ben de biraz hakimim. Benzinli PowerSense versiyonunu farklı şehirlerin yollarında uzun uzun kullandım. Otomatik şanzıman geçiş hızı bakımından kesinlikle zevksiz değil, tork konvertörlüler arasında en iyilerden biri diyebilirim. Markanın söylediğine göre ilk 3vites yavaş geçiyor, diğer vitesler daha hızlı geçiyor. Ben de kullanırken bunu hissettim. Sebep olarak şehir içinde konfor, yüksek hızda da performans ve verim amaçladıkları içinmiş. Direksiyon arkası kulakçıklar kesinlikle gecikme yaşatmıyor. Şanzıman devir kesiciye girmenize izin veriyor. Tüm bunlar artıları. Bana göre şanzımanın tek eksiği, aktarma sırasında motorun gücünden çok fazla çalması. Düz vitesi bariz daha seri ve ekonomik. Buna rağmen arabanın gidişi standart 1.6 atmosferik benzinli rakipleriyle aynı. Hantallık hissettirmiyor. Düz vitesi İstanbul içerisinde 6,5 civarı yakarken otm. şanzıman 7,5 civarı yakıyor. Bu da B sınıfı 1.4 atmosferik değerlerine yakın :) O yüzden 12.000 TL civarındaki dizel fiyat farkını vermenize gerek olmadığını düşünüyorum.
Donanım olarak da Mazda gibi arabayı alırken En azından Reflex donanımına çıkmanızı öneririm. O kadar kaliteli arabayı şirket aracı donanımıyla alırsanız yazık edersiniz :) Bütçe elverirse tabii ki Bose müzik sistemli, head-up display'li Power ve ek sürüş destek sensörlerine sahip PowerSense donanımı çok iyi.
Aracın geri kalanı hakkında genel bilgiye sahip olduğunuzu varsaydığımdan diğer yönlerinden bahsetme gereği duymadım.
 
Mazda 3'e belki @pulusoglu kadar değilse de ben de biraz hakimim. Benzinli PowerSense versiyonunu farklı şehirlerin yollarında uzun uzun kullandım. Otomatik şanzıman geçiş hızı bakımından kesinlikle zevksiz değil, tork konvertörlüler arasında en iyilerden biri diyebilirim. Markanın söylediğine göre ilk 3vites yavaş geçiyor, diğer vitesler daha hızlı geçiyor. Ben de kullanırken bunu hissettim. Sebep olarak şehir içinde konfor, yüksek hızda da performans ve verim amaçladıkları içinmiş. Direksiyon arkası kulakçıklar kesinlikle gecikme yaşatmıyor. Şanzıman devir kesiciye girmenize izin veriyor. Tüm bunlar artıları. Bana göre şanzımanın tek eksiği, aktarma sırasında motorun gücünden çok fazla çalması. Düz vitesi bariz daha seri ve ekonomik. Buna rağmen arabanın gidişi standart 1.6 atmosferik benzinli rakipleriyle aynı. Hantallık hissettirmiyor. Düz vitesi İstanbul içerisinde 6,5 civarı yakarken otm. şanzıman 7,5 civarı yakıyor. Bu da B sınıfı 1.4 atmosferik değerlerine yakın :) O yüzden 12.000 TL civarındaki dizel fiyat farkını vermenize gerek olmadığını düşünüyorum.
Donanım olarak da Mazda gibi arabayı alırken En azından Reflex donanımına çıkmanızı öneririm. O kadar kaliteli arabayı şirket aracı donanımıyla alırsanız yazık edersiniz :) Bütçe elverirse tabii ki Bose müzik sistemli, head-up display'li Power ve ek sürüş destek sensörlerine sahip PowerSense donanımı çok iyi.
Aracın geri kalanı hakkında genel bilgiye sahip olduğunuzu varsaydığımdan diğer yönlerinden bahsetme gereği duymadım.
estafurullah hocam sızın bılgılerınız de farklı bır fıkır verecektır kı yazdıklarınızdan benıde gectıgınızı dusunuyorum :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: OnurBOZKURT ve bt
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...