Kore Tankı K2 Black Panther - Sportage III 1.6 GDI Comfort (SLS)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan cerberra
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Featured

cerberra

Kutluhan
Profesör
185
Marka
Hyundai
Merhaba arkadaşlar Era'dan sonra 1 ay kadar araç aradım, bu sırada fiyatlar altınla dövizle birlikte bir miktar artış gösterdi, galeriler şahıslar derken gözüme kestirdiğim 113.500 km'de 2014 Comfort paket Sportage 1.6 GDI manuel sahibi olduk.

Araçla henüz 4.günümüzdeyiz, ama genel olarak ben bu koca oğlanı sevdim diyebilirim. Aradığım özellikler çok el değiştirmemiş olması, ağır kazası olmaması, yıpratılmamış kurcalanmamış bir araç olmasıydı, mümkünse lpg'de görmemiş olsun istedim, boya değişen aracına göre kabuldum. Şükür buna göre bir araç buldum gibi.

Aracım 9 senelik sahibinden galeriye konsinye satıştaydı. Sağ tarafta iki parça boya sağ ön çamurluk değişen. Bir kaç derin çiziği var, boyanan kapılarda vernik ve boya atmaları var ama aracı genel olarak değerlendirdiğimde motor tıkır tıkır çalışıyor, yağ kaçaklar su kaçakları yok, altı gayet düzgün, içi yaşına göre oldukça iyi durumda. Bunlarda hemen hemen herkesin şikayet ettiği vites topuzu derisi kavlamış, orta konsoldaki gri boyalı kısımda çizikler mevcut. Elimden geldiğince yavaş yavaş temizliğini yapacağım ayrıntılar var ama genel olarak bakımlı, üzülmemiş bir araç diyebilirim.

Araç en baz paket, bakarken concept plus en dolu paketlerde çok denk geldi ancak fiyat ile araçların gerçeklikleri arasında inanılmaz kopukluk vardı, birçok örnek çok kötü kullanılmıştı. Ankara dışına da iş güç nedeniyle çıkamadım.

Gelelim bu baz pakette neler var. Bazı comfortlarda mevcut olan koltuk ısıtma benim aracımda yok, otomatik katlanan aynalar, çift bölgeli otomatik dijital klima, yağmur sensörü, far sensörü, ledli gündüz farları, yokuş kalkış ve iniş desteği, bagajda bir adet içeride 1 adet olmak üzere toplam iki adet 12v çıkış, aux, usb bağlantı. Sesli arama, bluetooth özelliği olan (çok hılzı çalışıyor) bir multimedya, 6 hoparlör (ses kalitesi fena değil ama bu segment bir araçta daha iyisini beklerdim). ABS, ESP, follow me home aydınlatma, soğutmalı torpido, tek cam sadece tek tuşla inip kalkabiliyor, gözlüklük, ön ve arka kol dayama, 6 hava yastığı. 17 inç makyajlı kasada ortaya çıkan şık jantları var. tavan rayları standart.

Dolu paketlerde bunlara ek olarak, koltuk ısıtma, elektrikli koltuk, APA (kendi kendine park özelliği, iki parçalı (tek parçası açılır) tavan mevcut.

Araçla ilgili araştırdığım kadarıyla yağ yakma şikayeti olanlar var, iç mekandaki soyulmalar yine şikayet konusu, bunların dışında bir sorun göremedim. Genel olarak beklentim olan dirayetiyle ünlü bir suv gibi gözüküyor.

Öncelikle aracın kullanımını sevdim diyebilirim. Çok atak değil ancak anlatıldığı gibi bayık bir araç da değil, daha önce sahibi olduğu 1.6 dcvvt elantraya benzer şekilde kibar çalışan alt devirlerde atak, orta devirlerde durgun, üst devirlerde tekrar canlanan direk enjeksiyonlu 135 hp aliminyum bloklu (garip su kanalları olan) bir motoru var. Çok kibar çalışan oldukça sessiz bir motor. Sakin kullanımda anlatılanın tersine gayet makul bir tüketimi var, fotoları paylaşırım. Space star ve era ile aynı şartlarda 3-4 şehir içi ölçüm yaptım yakıt konusunda hiç de üzecek gibi gelmiyor. Dolayısıyla vsi 2 ya da 3 gibi oldukça pahalı sistemlerde sorun yaşanmadığı söylenen bu motora benzinle devam etmek istiyorum. Saç baş yolduran 1 saat 40 dk'lık bir şehir içi trafik sonunda 9,3 lt, sabah işe gelişte 7,3 lt gördüm. Ortalama 7,5- 8 arasında olacak gibi. 1400 kg üstünde bir araç için bana makul geldi.

Araç yüksekliğine rağmen virajlarda beklediğimden dirayetli, çok fazla yana yatmıyor. İlk bir kaç gün çok konforlu gelmişti, tabiri caizse puf pufdu :) ama bu süreçte lastik havaları 20-22'lere kadar düşmüş, muhtemelen konforun asıl sebebi buymuş :) Süspansiyonlar genel olarak sert, ancak sesli çalışmıyor, büyük lastiklerle şehir içi kasis engel vs rahatlıkla sessizce aşıyor. Yürüyen aksamını çok beğendim. Vites aralıkları kısa, 6 ileri şanzımanın geçişleri güzel. Genel olarak sürüşü konfor odaklı yapılmış bir makina, sensörlerin izin verdiği sürece 2 psi kadar lastikleri indirmek iyi olacak gibi, önerilen 35 psi biraz sert oldu açıkcası, önceki hali çok daha konforluydu.

Araçta kozmetik kusurlar yavaş yavaş sırasıyla giderilecek ama en kısa zamanda yağ ve filtreler değişecek (kaputta 5w40 castrol önerilirken, Türkçe kitapçık ve uluslar arası kitapçıkta 5w30 API service SM, ILSAC GF4 veya üstü diye geçiyor. Servis PO koyup geçiyor. Ben mobil düşünüyorum bakalım, iyice araştıracağım ama yağ konusu biraz karışık gibi. Filterleri Mann set olarak sipariş verdim. Marş motorunda yağsızlıktan kaynaklanan bir ses var, o yapılacak, sağ arka kapının camı üstündeki tuştan kontrol edilmiyor, kayınpeder (elektrikçi-mekanikçi usta) ön sol cam kontrol panelinden olduğunu düşünüyor kolay çözeriz dedi. Torpido gözünün yan tırnakları kayıp onları servisten temin etmeye çalışacağım, sanırım polen filtresi değişimi sonrası kaybetmişler.

Üzerinde bir senelik riken kışlık lastikler var, 1-2 ay içinde bir takım yazlık alınacak, bu konuda önerilerinize açığım. Umarım bu arkadaş da uzun yıllar ERA'can gibi bize kendini sevdirir ve hizmet eder.

Güzel bir temizlik sonrası konuya fotoğrafları da ekleyeceğim.
 
Son düzenleme:
2017 modelini bozuk toprak yolda kullanma fırsatı bulmuştum, ilk nesil ceed'den sonra çok konforlu gelmişti, tabi lastik ebatlarının payı büyük,

hayırlı olsun, güle güle kullanın
 
  • Beğeni
Tepkiler: cerberra
Ah ah bu motor o dönemin 1.6 MPI motoru olsaydı (Elantra MD, I30) tüple çok güzel uyum sağlayıp oldukça tüketimi yüz güldüren bir araç olurdu. Yine de oldukça sağlam ve teknolojik bir motoru var ve IX35’te bu da oldukça dönemine göre dolu geldiler. Güle güle kazasız belasız kullanın.
 
2017 modelini bozuk toprak yolda kullanma fırsatı bulmuştum, ilk nesil ceed'den sonra çok konforlu gelmişti, tabi lastik ebatlarının payı büyük,

hayırlı olsun, güle güle kullanın
Çok teşekkür ederim, aslında SUV niyetim yoktu ancak, baktığım sedanlar sw'ler bundan çok daha fazla para isteyince, bir de hanım SUV isteyince bu arkadaşa döndük, uzun zamandır beğendiğim bir modeldi, nasip oldu, daha iyileri sizlerin olsun.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Onur Kmnt
Ah ah bu motor o dönemin 1.6 MPI motoru olsaydı (Elantra MD, I30) tüple çok güzel uyum sağlayıp oldukça tüketimi yüz güldüren bir araç olurdu. Yine de oldukça sağlam ve teknolojik bir motoru var ve IX35’te bu da oldukça dönemine göre dolu geldiler. Güle güle kazasız belasız kullanın.
Ben de sizinle aynı görüşteyim, sadece %5 kadar daha tasarruflu gibi . MPI motor blok ve yapı olarak çok daha uzun ömürlü kesinlikle, bunlara bakarken ix35'lere de baktım ama bunlar görünüş ve kullanışlılık açısından biraz daha makbul geldi bana, ix35 bagaj olarak daha avantajlıydı. Çok sağ olun, daha iyileri sizlerin olsun inşallah.
 
  • Beğeni
Tepkiler: M.Shadows
Merhaba arkadaşlar Era'dan sonra 1 ay kadar araç aradım, bu sırada fiyatlar altınla dövizle birlikte bir miktar artış gösterdi, galeriler şahıslar derken gözüme kestirdiğim 113.500 km'de 2014 Comfort paket Sportage 1.6 GDI manuel sahibi olduk.

Araçla henüz 4.günümüzdeyiz, ama genel olarak ben bu koca oğlanı sevdim diyebilirim. Aradığım özellikler çok el değiştirmemiş olması, ağır kazası olmaması, yıpratılmamış kurcalanmamış bir araç olmasıydı, mümkünse lpg'de görmemiş olsun istedim, boya değişen aracına göre kabuldum. Şükür buna göre bir araç buldum gibi.

Aracım 9 senelik sahibinden galeriye konsinye satıştaydı. Sağ tarafta iki parça boya sağ ön çamurluk değişen. Bir kaç derin çiziği var, boyanan kapılarda vernik ve boya atmaları var ama aracı genel olarak değerlendirdiğimde motor tıkır tıkır çalışıyor, yağ kaçaklar su kaçakları yok, altı gayet düzgün, içi yaşına göre oldukça iyi durumda. Bunlarda hemen hemen herkesin şikayet ettiği vites topuzu derisi kavlamış, orta konsoldaki gri boyalı kısımda çizikler mevcut. Elimden geldiğince yavaş yavaş temizliğini yapacağım ayrıntılar var ama genel olarak bakımlı, üzülmemiş bir araç diyebilirim.

Araç en baz paket, bakarken concept plus en dolu paketlerde çok denk geldi ancak fiyat ile araçların gerçeklikleri arasında inanılmaz kopukluk vardı, birçok örnek çok kötü kullanılmıştı. Ankara dışına da iş güç nedeniyle çıkamadım.

Gelelim bu baz pakette neler var. Bazı comfortlarda mevcut olan koltuk ısıtma benim aracımda yok, otomatik katlanan aynalar, çift bölgeli otomatik dijital klima, yağmur sensörü, far sensörü, ledli gündüz farları, yokuş kalkış ve iniş desteği, bagajda bir adet içeride 1 adet olmak üzere toplam iki adet 12v çıkış, aux, usb bağlantı. Sesli arama, bluetooth özelliği olan (çok hılzı çalışıyor) bir multimedya, 6 hoparlör (ses kalitesi fena değil ama bu segment bir araçta daha iyisini beklerdim). ABS, ESP, follow me home aydınlatma, soğutmalı torpido, tek cam sadece tek tuşla inip kalkabiliyor, gözlüklük, ön ve arka kol dayama, 6 hava yastığı. 17 inç makyajlı kasada ortaya çıkan şık jantları var. tavan rayları standart.

Dolu paketlerde bunlara ek olarak, koltuk ısıtma, elektrikli koltuk, APA (kendi kendine park özelliği, iki parçalı (tek parçası açılır) tavan mevcut.

Araçla ilgili araştırdığım kadarıyla yağ yakma şikayeti olanlar var, iç mekandaki soyulmalar yine şikayet konusu, bunların dışında bir sorun göremedim. Genel olarak beklentim olan dirayetiyle ünlü bir suv gibi gözüküyor.

Öncelikle aracın kullanımını sevdim diyebilirim. Çok atak değil ancak anlatıldığı gibi bayık bir araç da değil, daha önce sahibi olduğu 1.6 dcvvt elantraya benzer şekilde kibar çalışan alt devirlerde atak, orta devirlerde durgun, üst devirlerde tekrar canlanan direk enjeksiyonlu 135 hp aliminyum bloklu (garip su kanalları olan) bir motoru var. Çok kibar çalışan oldukça sessiz bir motor. Sakin kullanımda anlatılanın tersine gayet makul bir tüketimi var, fotoları paylaşırım. Space star ve era ile aynı şartlarda 3-4 şehir içi ölçüm yaptım yakıt konusunda hiç de üzecek gibi gelmiyor. Dolayısıyla vsi 2 ya da 3 gibi oldukça pahalı sistemlerde sorun yaşanmadığı söylenen bu motora benzinle devam etmek istiyorum. Saç baş yolduran 1 saat 40 dk'lık bir şehir içi trafik sonunda 9,3 lt, sabah işe gelişte 7,3 lt gördüm. Ortalama 7,5- 8 arasında olacak gibi. 1400 kg üstünde bir araç için bana makul geldi.

Araç yüksekliğine rağmen virajlarda beklediğimden dirayetli, çok fazla yana yatmıyor. İlk bir kaç gün çok konforlu gelmişti, tabiri caizse puf pufdu :) ama bu süreçte lastik havaları 20-22'lere kadar düşmüş, muhtemelen konforun asıl sebebi buymuş :) Süspansiyonlar genel olarak sert, ancak sesli çalışmıyor, büyük lastiklerle şehir içi kasis engel vs rahatlıkla sessizce aşıyor. Yürüyen aksamını çok beğendim. Vites aralıkları kısa, 6 ileri şanzımanın geçişleri güzel. Genel olarak sürüşü konfor odaklı yapılmış bir makina, sensörlerin izin verdiği sürece 2 psi kadar lastikleri indirmek iyi olacak gibi, önerilen 35 psi biraz sert oldu açıkcası, önceki hali çok daha konforluydu.

Araçta kozmetik kusurlar yavaş yavaş sırasıyla giderilecek ama en kısa zamanda yağ ve filtreler değişecek (kaputta 5w40 castrol önerilirken, Türkçe kitapçık ve uluslar arası kitapçıkta 5w30 API service SM, ILSAC GF4 veya üstü diye geçiyor. Servis PO koyup geçiyor. Ben mobil düşünüyorum bakalım, iyice araştıracağım ama yağ konusu biraz karışık gibi. Filterleri Mann set olarak sipariş verdim. Marş motorunda yağsızlıktan kaynaklanan bir ses var, o yapılacak, sağ arka kapının camı üstündeki tuştan kontrol edilmiyor, kayınpeder (elektrikçi-mekanikçi usta) ön sol cam kontrol panelinden olduğunu düşünüyor kolay çözeriz dedi. Torpido gözünün yan tırnakları kayıp onları servisten temin etmeye çalışacağım, sanırım polen filtresi değişimi sonrası kaybetmişler.

Üzerinde bir senelik riken kışlık lastikler var, 1-2 ay içinde bir takım yazlık alınacak, bu konuda önerilerinize açığım. Umarım bu arkadaş da uzun yıllar ERA'can gibi bize kendini sevdirir ve hizmet eder.

Güzel bir temizlik sonrası konuya fotoğrafları da ekleyeceğim.
Hyundai-Kia grubu çok yol kat etti. Audi'nin tasarım direktörünü transfer etti. Yeni nesil ve yeni nesile hitap eden keyifli araçlar üretiyorlar. Bir de Era gibi bütçe araçları artık üretmese ya da Renault'un yaptığı, Dacia gibi farklı bir marka çıkarsa, kalite ve güven hissi çok daha artacak. Fiyat olarak belirli bir rakama çıkınca hemen herkes başta Alman markalar olmak üzere kalite ve güven algısı araçlara yöneliyor
 
Katılıyorum, çok uzun zamandır Kore grubu araçların sahibi oldum kullandım, tavsiye ettim, ne kendim ne de tavsiye ettiklerim, keşke almasaydım durumuna gelmedim. Ancak piyasada bir b sınıf sedan ihtiyacı var özellikle Hyundai tarafında. Bu hangi stratejidir bilmiyorum ama hem daha kalite algısı yüksek modeller hem de ekonomik seçenekler beraber yürütülebilir, imaja da zararı olmaz diye düşünüyorum. Ekonomik sedan hala bizim ülkenin gerçeği, bunu görmezden geliyorlar. Muhtemelen bu yüzden accent blue'lar çok acayip fiyatlara satılıyor ve-veya talep ediliyor. Yeni jenerasyon bir accent gelse ben de bakmam demem :) Elantra sınıfında çok başarılı bir araç olmasına rağmen fiyatları sebebiyle corolla ve megane ile rakebet edemedi, özellikle son jenerasyonda. Sanırım i20 ve suvlar Hyundai'i yarışta tutuyor ancak satışları ciddi şekilde düştü diye biliyorum. Bir de çift kavramaya geçtiler ki benim tercihim olmaz.
 
Son düzenleme:
Katılıyorum, çok uzun zamandır Kore grubu araçların sahibi oldum kullandım, tavsiye ettim, ne kendim ne de tavsiye ettiklerim, keşke almasaydım durumuna gelmedim. Ancak piyasada bir b sınıf sedan ihtiyacı var özellikle Hyundai tarafında. Bu hangi stratejidir bilmiyorum ama hem daha kalite algısı yüksek modeller hem de ekonomik seçenekler beraber yürütülebilir, imaja da zararı olmaz diye düşünüyorum. Ekonomik sedan hala bizim ülkenin gerçeği, bunu görmezden geliyorlar. Muhtemelen bu yüzden accent blue'lar çok acayip fiyatlara satılıyor ve-veya talep ediliyor. Yeni jenerasyon bir accent gelse ben de bakmam demem :) Elantra sınıfında çok başarılı bir araç olmasına rağmen fiyatları sebebiyle corolla ve megane ile rakebet edemedi, özellikle son jenerasyonda. Sanırım i20 ve suvlar Hyundai'i yarışta tutuyor ancak satışları ciddi şekilde düştü diye biliyorum. Bir de çift kavramaya geçtiler ki benim tercihim olmaz.
Sedanların arzı genel olarak azaldı. Üreticiler sedan kullanıcılarına SUV alışkanlığı kazandırmaya çalışıyor. Muhtemelen gelecekteki EV araçların genel yapıları için bir alıştırma olduğunu düşünüyorum. Hyundai de B sedan Accent yerine peynir ekmek gibi Bayon satıyor :). Kia da Rio Sedan yerine Stonic sattı aynı şekilde.
 
  • Beğeni
Tepkiler: cerberra
Sedanların arzı genel olarak azaldı. Üreticiler sedan kullanıcılarına SUV alışkanlığı kazandırmaya çalışıyor. Muhtemelen gelecekteki EV araçların genel yapıları için bir alıştırma olduğunu düşünüyorum. Hyundai de B sedan Accent yerine peynir ekmek gibi Bayon satıyor :). Kia da Rio Sedan yerine Stonic sattı aynı şekilde.
Kendim de taze bir SUV kullanıcısı olarak illa olmazsa olmaz diye bakmıyorum meseleye :) makul bir sedan egea örneğindeki gibi her türlü satardı kanımca, ama tabi pazarı sadece bizim memleket olarak görmemek lazım. Hatta bizdeki satış nüfusa göre oldukça düşük kalıyor, dünyada genelde böyle bir crossover ve suv dönüşü var sanırım.
 
Temizlendik aklandık paklandık fotolarımızı ekleyelim

WhatsApp Image 2025-05-22 at 14.47.24.jpeg
WhatsApp Image 2025-05-22 at 14.47.25 (3).jpeg
WhatsApp Image 2025-05-22 at 14.47.25 (2).jpeg
WhatsApp Image 2025-05-22 at 14.47.25.jpeg
WhatsApp Image 2025-05-22 at 14.47.26 (1).jpeg
WhatsApp Image 2025-05-22 at 14.47.26.jpeg
 
1 aya yakın oldu sanırım, sürüş tecrübelerimi aktarayım

Neyi sevdim;
Yalıtım, uzak doğulu dönem araçlarına göre oldukça rafine hissetiriyor (bu laf bir yerlerden tanıdık geldi :) ) Dış sesi gerçekten çoz alıyor, kapı, çamurluk, kaput yalıtımı gayet iyi, fitiller de sanırım buna katkı sunuyor. Motor da daha önce belirtmiştim tabiri caizse pıtır pıtır kibar bir çalışma sesine sahip.

Konfor; Sessizlğinin yanında, süspansiyonlar oldukça iyi hissettiriyor, üzerinde orijinal olmayan55 yanak lastikler yerine 60 yanak yazlık lastikle sanırım daha iyi olacak, zira 35 psi hava ile biraz sertleşti araç. İyi hissetiren süspansiyonlar virajda da gayet başarılı oldukça yüksek sayılabilecek araç virajlarda tahmin ettiğimden çok daha dirayetli. Yol tutuşu orta segment bir suv için oldukça iyi.

Dönüş çapı; Bundan pek bir yerde bahsedildiğini duymadım ancak, işimdeki kapalı garajın çıkış noktası oldukça dar ve bu dönüşü nerdeyse bizim bücür space stardan daha iyi yapabiliyor.

Yakıt; Özellikle manuel için konuşuyorum, yakıt sarfiyatı hiç de fena değil. 1 aydır şehir içi çok yoğun, yoğun ve trafiksiz Ankara şehir içi sürüşlerde, kışlık lastiğe rağmen 7,5-8 lt ortalama görüyorum. En fazla 9,3 en az da dün akşam Oran'dan Batıkent'e, nispeten trafiksiz ve pek ışığa yaklanmadan yaptığım dönüşte 4,7 lt ile tamamladım.

Sürüş ve oturuş pozisyonu; İç panel eski bir görüntüye sahip olsa da ben çok beğeniyorum, aydınlatmalar eşya gözleri oldukça güzel kullanılmış, malzeme kalitesi oldukça iyi, 114.000 km'de 11 yaşında bir araç için trim sesi nerdeyse yok diyebilirim. Koltuklar oldukça rahat, oturuş pozisyonu muazzam, kolçak, direksiyon, bardaklık, müzik sistemi, klima paneli her şey elinizin altında. Benim aracım boş paketi olmasına rağmen oldukça yeterli, dolu paketler gerçek manasıyla dolu dolu.

Neyini sevmedim;

Vites oranları çok kısa, bu şehir içinde 1.6 atmosferik motora rağmen ciddi bir kıvraklık kazandırıyor ancak 6.vites yine küçük bir dişliye sahip, çok fazla devir çeviriyor. Özellikle uzun yolda 120 km üstünde alışılan bu sessiz sürüş muhtemelen kaybolacak. 6.vitese en azından ekonomi amaçlı biraz daha büyük bir dişli iyi olurdu diye düşünüyorum.

Vites yolları; Ne yalan söyleyim bir Fiat netliğinde değil, yollar zaman zaman karışabiliyor ve kısa aralıklı şanzımana bu uzun vites yolu uygun olmamış. Madem bu kadar vitesle oynayacağız, o zaman daha keskin daha kısa yollara sahip olmalıydı.

Genel olarak bu araçlarda söz edilen bir şikayet benim de başıma geldi, çok gaz vermezseniz kavrama balata yeni de olsa dur kalklarda özellikle sıkışık trafikte bir titreme oluyor, büyük ihtimalle bunlarda debriyajda yer alan iki müşürden biri (alt ve üst), muhtemelen üstteki, bir zaman sonra tam gereken işi yapamıyor. Şimdi alıştım titreme çok azaldı ama hafifçe kalkmanıza izin vermiyor, özellikle kalabalık sıkışık trafikte biraz can sıkıcı oluyor. Bir vaktim olursa kayınpeder desteğiyle önce söküp temizleme, çözülmezse de yenisi ile değiştirme yolunu deneyeceğim, kavramadan şüphelenmiyorum.

Müzik sistemi; Çok hızlı bağlanan bluetooth çok güzel çalışıyor, telefon görüşmeleri de pürüssüz ancak ekranı geçtim, illa ekran olsun derdinde değilim, bu klasik müzik sisteminin içeriği güzel olmasına güzel de hoparlör kalitesi pek arabanın genelindeki hazzı vermiyor.
 
Lastik güncellemesi geldi.
Kışlık Riken'ler acayip ses yapıyordu, özellikle 80 km/h sonrası uğultu rahatsız edecek şekildeydi. Onları kışın kullanmak üzere kaldırdık. Şans eser bacanağın sattıkları şirket aracından kalan yazlıklar boşa çıkınca senin araca uyar mı dedi, benim aracın normali 225/60/17 bu lastikler ise 215/60/17 Michelin Primacy 4, daha 10.000 km anca yapmış 2022 tarihli ofis deposunda saklanmış pırıl pırıl lastikler, kaptım hemen :D en azından 3 sene kadar lastik ihtiyacımız olmaz diye umut ediyorum. Çooook zaman önce michelin kullanmıştım, şimdi bu lastikler oldukça, yumuşak ve konforlu geldi bana, şehir içinde aman aman yakıt farkı olmadı ama sessizlik çok belirgin, kasis geçişleri de 60 yanağa geçince oldukça fark ettirdi. Şu an güncel fiyatlarda 20-30.000 tl gibi bir masrafı oldukça makul şekilde halletmiş olduk.