Beyler selamlar,
Bizim emektar Lancer’a nazar degdi, bugun baya zor calisti, egzoz muayenesine goturecektim, birkac gundur hareket ettirmiyorduk arabayi, bugun bi calistirayim dedim, yok calismiyor, birkac deneme sonrasinda dip debriyaj ve gaza basinca calisti. Akude sikinti yok gibiydi, rengi yesildi, farlar falan yaniyordu. Simdi obd den akunun voltaji a bakicam, kac volt olmasi gerekiyor? Biraz eski akumuz. Ayrica aku degilse baska ne problem olabilir bu calismama icin? Bujileri 80 binde bir degisiyor, su an 128 binde, en son 100 binde degisti bujiler, bobin diyecem, bobin olsa giderken silkeler. Araba calistiktan sonra sanki pis yakit cekmis gibiydi, baya sallandi motor 4-5 saniye calistiktan sonra. Yakit en son shell den alinmisti. Yardimlarinizi bekliyorum.
Bizim emektar Lancer’a nazar degdi, bugun baya zor calisti, egzoz muayenesine goturecektim, birkac gundur hareket ettirmiyorduk arabayi, bugun bi calistirayim dedim, yok calismiyor, birkac deneme sonrasinda dip debriyaj ve gaza basinca calisti. Akude sikinti yok gibiydi, rengi yesildi, farlar falan yaniyordu. Simdi obd den akunun voltaji a bakicam, kac volt olmasi gerekiyor? Biraz eski akumuz. Ayrica aku degilse baska ne problem olabilir bu calismama icin? Bujileri 80 binde bir degisiyor, su an 128 binde, en son 100 binde degisti bujiler, bobin diyecem, bobin olsa giderken silkeler. Araba calistiktan sonra sanki pis yakit cekmis gibiydi, baya sallandi motor 4-5 saniye calistiktan sonra. Yakit en son shell den alinmisti. Yardimlarinizi bekliyorum.