Arkadaşlar lastiklerin dişlerin de bi sorun yok bugüne kadar hiç kaymadı araç, tamircim lastikler kötü balans olmadı falan dedi başı yoğundu geçiştirdi mi acaba? araç 120 den 130 dan sonra çok fena titriyor benim aklıma direk balans geliyor.
Bendeki durum bambaşkaydı. ABS'siz araçla yüksek hızda ani frene bağlı sert kızaklamada lastikler parçalandı. Ama parçalanmasa bile benzer senaryoda uzun kızaklamalar balansı bozabilir. Buradaki sorunun o olduğunu düşünmüyorum. Önceki lastikleri hatırlayıp söylediysen aşağıda bahsedeceğimLastiklerinizin markasını bilmiyorum ancak bazı alt kalite lastik üreticilerinin ürünlerinde lastik hamurunun düzenli şekilde dağılmadığı için balans ayarı yapmak oldukça zordur. Veya lastiklerinizin yanlış rot ayarı dolayısıyla düzensiz aşınmasından dolayı hamur yoğunluğu düzensiz olmuş olabilir. Ancak eğer lastiklerde sorun yoksa alt takımı kontrol ettirmenizi tavsiye ederim eğer orda da sorun yoksa şasicide aracınızı ölçtürmekte fayda var. Aracın kazası yoksa yüksek hızda çukura girilmesiyle o ayar kaçabiliyor. Hatta yanılmıyorsam forumdan @bt nin başına gelmişti, o da oldukça deneyimlidir mutlaka bu konuya yazar.
Herhangi bir darbeye bağlı olarak ön veya arka aks üzerinde küçük bir yamukluk, rot ayarını bozar. Bozulan rot ayarı da zaman içerisinde lastiği asimetrik olarak aşındırır. Genel olarak dişlerde sorun gözükmüyor olsa bile lastiklerin dışına ve içine bakmak gerek. Aşınma simetrik değilse sıkıntı vardır.Arkadaşlar lastiklerin dişlerin de bi sorun yok bugüne kadar hiç kaymadı araç, tamircim lastikler kötü balans olmadı falan dedi başı yoğundu geçiştirdi mi acaba? araç 120 den 130 dan sonra çok fena titriyor benim aklıma direk balans geliyor.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.