iPhone'da ekran videosu çekme özelliği geldi yeni iOS ile, o sayede alabildim@Ozgur Gunes DashCommand'dan nasıl kayıt aldın? Başka bir app ile ekranı mı kaydettin?
Üniversitede 4 ay eğitimini aldığım içten yanmalı motor ve endüstriyel yağlama tekniklerinde sürekli olarak farklı viskozite yağları karıştırdık, triboloji laboratuarında onlarca yağ testi yaptık ve benim bilgilerim de viskozite karışımının bir sorun teşkil etmeyeceği yönünde. Hatta cağnım profum toyota versosunun motoruna kendi karışım viskoziteli yağını koyardı, hala öyle mi bilmiyorumEvet, şimdi mobil ve liqui için inceledim. Mobil'de karıştır ya da karıştırma demiyor. Liqui ise:
http://www.liquimoly.co.rs/e-shop/files/pdf_documentation/pdf_file/393_3755-3756 Top Tec 4600 5W-30_EN.pdf
Full effectiveness can only be ensured when the product is not mixed!
Full effectiveness demek istediği yağın özelliğini tam olarak göstermesi için, senin koyduğun iki yağda zaten gereken specleri sağlıyor. Hiçbir sorun çıkarmaz.
Her zamanki gibi yanlış zamanlama benim içiniPhone'da ekran videosu çekme özelliği geldi yeni iOS ile, o sayede alabildim![]()
Her zamanki gibi yanlış zamanlama benim içinSırf log almak için yeni vagcom kablosu almıştım
Şu kompresyon testini Ankarada nazlanmadan adam akıllı yapacak bir yer yokmu? Bende merakımdan gidip ölçtürmek istiyorum ama bu işlem için aracın soğuması lazım diye biliyorum.
Boşa gitmez tabi de golfümü satınca elimde kalan kabloyu neredeyse bedavaya birine vermiştim. Log alacağım aklıma gelmedi tabi o zamanlar.Motor ılıkken test yapılıyor da interneti araştırdım, sağa sola sordum, adam gibi yapan yer yok.
Vcds candır, boşa gitmez.
Iklim şartları önceden di mineralli yağlar zamanında şimdi yağlar tam sentetik 0w20 de 5w30 da koruma sağlamakta. Hatta şuan 1.8 Hybrid corollada 0w16 önerilmekte.Üniversitede 4 ay eğitimini aldığım içten yanmalı motor ve endüstriyel yağlama tekniklerinde sürekli olarak farklı viskozite yağları karıştırdık, triboloji laboratuarında onlarca yağ testi yaptık ve benim bilgilerim de viskozite karışımının bir sorun teşkil etmeyeceği yönünde. Hatta cağnım profum toyota versosunun motoruna kendi karışım viskoziteli yağını koyardı, hala öyle mi bilmiyorum
Hatta hocalarla yazın akdeniz bölgesinde 0-20, 5-30 kullanılmaz diyen ustaların arkasından az tşk muhabbeti yapmadık allahafetsin
Fakat insanın içi pek rahat etmiyor tabi, ben zorundalıktan viskozite karışımı yaptım, aynı yağı koymak daha iyi olur.
Mevzu farklı katkıların birbiri arasında nasıl bir kimyasal tepkimeye gireceğini kestiremiyor olmamız. Yoksa katkısız 10 farklı viskoziteyi karıştır küsüratl müsüralı bi yağ olsun![]()
Benimki şu an o kıvamda, 5w50 akışkan olur mu aga10 numara yağ kullanın
Buji değiştirme işini kendiniz yapabiliyor musunuz hocam? Öyleyse bir test kiti alıp kendiniz ölçün.Motor ılıkken test yapılıyor da interneti araştırdım, sağa sola sordum, adam gibi yapan yer yok.
Vcds candır, boşa gitmez.
Buji değiştirme işini kendiniz yapabiliyor musunuz hocam? Öyleyse bir test kiti alıp kendiniz ölçün.
Buji değiştirme işini kendiniz yapabiliyor musunuz hocam? Öyleyse bir test kiti alıp kendiniz ölçün.
Nihayetinde tipik bir basınç saati. Piyasada rico markası var. Fiyatına göre fena değil diyebilirim.Tavsiye edebileceğiniz düzgün ve sağlam ölçen bir kit varmı?
Ya benim bmw ci ustam vardı, araba su eksiltince basınç testi yapmıştık. Ondan rica edeyim de onla yapayım en iyisi.Nihayetinde tipik bir basınç saati. Piyasada rico markası var. Fiyatına göre fena değil diyebilirim.
Bence yeni bir otomobil alınırken kaporta-şasi ekspertizinden sonra yapılması gereken ilk test kompresyon testi. Dyno'ların kalibrasyon problemini geçtim, en doğru sonuç vereninde bile bir çok etken var motor gücünü düşük çıkarabilecek. Bakım durumu, ateşleme, benzinin kalitesi vs. Ama kompresyon testiyle motorun kendisinin sağlığı ne durumda 10 dakikada her şey kabak gibi ortaya çıkıyor.Ya benim bmw ci ustam vardı, araba su eksiltince basınç testi yapmıştık. Ondan rica edeyim de onla yapayım en iyisi.
Ekli dosyayı görüntüle 17978
Yani diyor ki 5w-30, 5w-40, 0w-30, 0w-40 olduğu sürece başta dexos 2, yoksa ACEA A3/B4 özelliğine sahipse bu yağları birbirine karıştırabilirsiniz
@Ozgur Gunes @alianil
O değil de Özgür, başlığını baya kirlettik şuan fark ettim![]()
Evet öyle de, o specleri belirleyen şeyler hths, tbn ve sülfatlanmış kül gibi değerler zaten. Örneğin C3 spec olabilmesi o yağın hths > 3.5 olması lazım. Hepsi birbirine bağlıBaşlığı kirletelim onu boşver de bu ACEA specleri emisyon için var, yani mesela ACEA C3 değil de sallıyorum B3 koydun diye araban bozulmaz. Emisyon ve yakıt tüketimi değişebilir. API SN/CF falan da bununla ilgili.