olmuşla ölmüşe çare yok, bu tarz katkıların ( yağ, benzin, mazot ) çok bir işe yaradıklarını düşünmüyorum, vitamin gibi.
yağ yakma şikayeti varsa motor açılacak ve pro bir şekilde yeniden motor yapılacaktır, zira hassas ve narin motorlardır.
aldıktan üç beş ay sonra arızasıyla uğraştıracak araçlar neden bu kadar talep görüyor anlamıyorum :)
 
olmuşla ölmüşe çare yok, bu tarz katkıların ( yağ, benzin, mazot ) çok bir işe yaradıklarını düşünmüyorum, vitamin gibi.
yağ yakma şikayeti varsa motor açılacak ve pro bir şekilde yeniden motor yapılacaktır, zira hassas ve narin motorlardır.
aldıktan üç beş ay sonra arızasıyla uğraştıracak araçlar neden bu kadar talep görüyor anlamıyorum :)

Paşam açacam da zamanı gelince şimdilik naparız diye... riks aldık ve patladık :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: yaso
Aslında yağ katkıları biraz tehlikeli olabiliyor, çünkü özellikle yurt dışı forumlarda karter de birikip katılaşan ve yağ sirkülasyonunu engelleyen fotolar cirit atıyor. Sonuçları söylememe gerek yok sanırım..

Ceratec adı üstünde seramik esaslı bir katkı ve yine Lıquı Moly nin tavsiyesi özellikle sıfır veya yeni motorlarda kullanılması.. bunun amacı eski yaşlanmış motorlarda yağ yakımının fazla oluşu ve Ceratec in yanma odasında yanmayıp bujileri seramik ile kapatması... sonuç 2-3 binde işini yapamayan buji ucları..

size bir tavsiye vermek bence yanlış olur, çünkü geri dönüşü büyük maddi kayıplara sebep olabilir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R
Aslında yağ katkıları biraz tehlikeli olabiliyor, çünkü özellikle yurt dışı forumlarda karter de birikip katılaşan ve yağ sirkülasyonunu engelleyen fotolar cirit atıyor. Sonuçları söylememe gerek yok sanırım..

Ceratec adı üstünde seramik esaslı bir katkı ve yine Lıquı Moly nin tavsiyesi özellikle sıfır veya yeni motorlarda kullanılması.. bunun amacı eski yaşlanmış motorlarda yağ yakımının fazla oluşu ve Ceratec in yanma odasında yanmayıp bujileri seramik ile kapatması... sonuç 2-3 binde işini yapamayan buji ucları..

size bir tavsiye vermek bence yanlış olur, çünkü geri dönüşü büyük maddi kayıplara sebep olabilir.

Yani risklik pek durum yok. O motor illa açılacak, seneye kadar dayanması benim için kafi. Normal bir kullanıcıda 4-5 sene daha net dayanır da ben biraz zorluyorum işte, kafam rahat olsun istiyorum. Ceratec bildiğim kadarıyla 100 bin km üzeri gömleklerinde çizik oluşmuş araçlar için öneriliyor. Benim arabanın piston üst noktasında yağlanma olduğu için ceratec dediğiniz gibi negatif etki yaratabilir. Bu konu üzerinde düşüneyim.